چرا comms در طول شیوع کروناویروس باید در آغوش اطلاعات تاخیر نه سرزنش آن

Category: فری پرس ژورنال Comments: No comments

جهانی در پاسخ به شیوع کروناویروس یک بار دیگر نشان از قدرت و اهمیت ارتباطات موثر. تا کنون گسترش اطلاعات در سراسر Covid-19 تحریک کرده است معمول واکنش های مرتبط با عمده شیوع; ترس و وحشت و سردرگمی و قابل فهم تشنه حقایق است. دومی سخت ترین چالش است.

در گام شیوع بیماری توسط ‘گمنام’, کشف حقایق – چه رسد به برقراری ارتباط با آنها – این است که یک گروگان به علم است. وجود دارد یک نیاز واقعی برای صبر و شکیبایی ما به عنوان منتظر شواهد پایه برای ساخت اما به عنوان گسترش بیماری و عدم رشد می کند, صبر و شکیبایی است که اغلب در تامین کوتاه مدت. جهان می خواهد پاسخ فوری اما داستان نمی خواهد صبر کنید برای علم به گرفتن.

تمایل ما برای اطلاعات فوری و 24 ساعته رسانه ها تصمیم به ارائه آن – همواره منجر به شکاف پر شده با حدس و گمان و سرفصل بر اساس نظر و نه از واقعیت. در هفته شش نفر از شیوع رسانه های جهانی هشدار داد که Covid-19 می تواند آلوده 60 درصد از جمعیت جهان را کشتن 45 میلیون نفر و مطرح یک تهدید بزرگتر از تروریسم است. این جای تعجب نیست که این مقاله ها و خطابه سازمان بهداشت (WHO) خواست مفسران برای متوقف کردن پرتاب در اطراف ارقام است که هیچ پایه و اساس علمی’. اما پیام این است که در حال حاضر در خارج وجود دارد.

متاسفانه ارتباطی قدرتمند نمی تبعیض بین حقیقت و اخبار. همانطور که می رود یک دروغ می تواند سفر نیمی از راه را در سراسر جهان در حالی که حقیقت این است که هنوز هم با قرار دادن آن در. تحقیقات جدید پشتیبانی شده توسط بهداشت عمومی انگلستان دو برابر کردن در مورد خطرات نشان می دهد که اطلاعات غلط در طول شیوع بیماری می تواند هزینه زندگی; مشاوره بد می تواند گردش به سرعت در حال تغییر رفتار انسان و ترغیب مردم به گرفتن بیشتر از خطرات. آن را بزرگ برای دیدن که عمده شرکت های فن آوری – از جمله Google و Facebook و توییتر – در حال کار با هم با این که به کشف کردن راه برای متوقف کردن گسترش اطلاعات غلط در مورد کوروناویروس. همکاری مانند این بسیار حیاتی است.

ما می دانیم که از تجارب ما با ابولا و Zika که همه گیر ارتباطات بدنام دشوار است. در عین حال بهداشت عمومی اطلاعات بسیار بیشتر از تعهد; وقتی که می آید برای جلوگیری از گسترش بیماری آن را بخش مهمی از راه حل های بیش از حد. ما مسئولیت داریم که به حق آن را دریافت.

بزرگترین چالش تاخیر در اطلاعات; علم نیست فرم یک شبه اما نیاز به اطمینان فوری است. پاسخ تکیه بر روش تحقیق و داده های قوی اما داده ها به ناچار طول می کشد زمان برای ظهور. اوایل فقدان شواهد قابل توجهی وجود دارد-پایگاه برگ سیاستگذاران و رهبران بدون معنی دار پاسخ اما با فشار دادن نیاز به چیزی می گویند ، بسیاری از سرزنش تاخیر برای مشکلات خود را در ارتباط با راه حل روشن. آنها باید نیست. تاخیر نیست بهانه ای آن را به یک بخش اساسی از فرایند – و ما به آن نیاز دارید برای رسیدن به حقیقت.

پاسخ این است که به درایو را از طریق تاخیر با علمی پایه توصیه های بهداشتی و اطلاعات-led ارتباطات بر اساس مدل سازی است که آهنگ در دنیای واقعی دینامیک از انتقال این بیماری است. این که چرا در سلامت ارتباطات که در آن شواهد مبتنی بر پیام مهم است ما نیاز به همکاری با کارشناسان.

در WPP سلامت عمل ما شریک با لندن دانشکده بهداشت و پزشکی گرمسیری که مدل ریاضی نقش اساسی در مبارزه با ابولا پاسخ برنامه ریزی است. مدل های پشتیبانی شده توسط فرهنگی حساس مداخلات و برنامه های آموزش و پرورش برای مبارزه با گسترش بیماری است. این یک مثال بزرگ چگونه خوب مدل سازی می تواند به شما نشان می دهد که در آن به هدف ارتباطات و کمک به سلامت کارگران توسعه موضعی پیام.

بهداشت عمومی کارشناسان بر این باورند که جهانی تر می شود شلوغ جهانی بیماری های همه گیر در حال خطر روزافزون. ما ممکن است ناتوان به آنها را متوقف کند اتفاق می افتد اما ما می توانید انجام دهید برای جلوگیری از گسترش. پیشرفت در تکنولوژی ارائه نشانه هایی از تشویق. فقط به عنوان هوش مصنوعی و یادگیری ماشین و پیش بینی تکنولوژی در حال تبدیل شدن به قدرتمند عوامل خلاق ارتباطات آنها نیز تبدیل تحقیق و کمک به دانشمندان در ضبط و تجزیه و تحلیل اطلاعات سریع تر و بهتر است. این قابلیت تنها می تواند بهبود پاسخ ما به بهداشت عمومی در شرایط اضطراری. به عنوان مجموعه ساخت با سرعت بیشتری تاخیر در اطلاعات را کوتاه کند – هر چند آن را هرگز می تواند ناپدید می شوند در دسترس نباشد. به عنوان الگوهای ظهور, پاسخ تلاش خواهد بود قدرت را به هدف قرار دادن منابع بیشتر کارآمد و توسعه فرهنگی حساس ارتباطات که برآورده عطش اطلاعات قابل اعتماد.

همه نشان می دهد که قدرت از همکاری. وقتی که می آید به مدیریت بهداشت عمومی بحران ترکیبی از فن آوری اطلاعات عالی و خلاق بزرگ ارتباطات را می توان ایجاد تغییر و تحول نیروی می دهد که جمعیت این اطمینان به آنها نیاز دارید – و ما کمک می کند تا مبارزه با گسترش بیماری

کلر Gillis بین المللی است رئیس اجرایی در WPP سلامت عمل. او توییت در @GillisClaire

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>