چرا اتصال شمارش در OTT

با تصویب OTT در افزایش ناتاشا د پتک Hawes, مدیر, آگهی solutions, APAC در PubMatic تشریح آنچه مورد نیاز برای کانال.

در سالهای اخیر دیده ایم ناگهانی و سریع رشد CTV و OTT است که بیشتر شتاب افزایش در جریان اشتراک با توجه به COVID-19 قرنطینه. این ارائه یک فرصت بزرگ برای مارک های خود را برای رسیدن به مخاطبان هدف در بیشتر نشانی راه است. اما گسترش موجودی در حال رشد مجموعه ای از دستگاه های که در آن به تماشا و عدم تاسیس استانداردها و فرآیندهای معنی است که این صنعت در سراسر APAC یادگیری و ساختمان در زمان واقعی است. به عنوان گونه های در حال ظهور با فرمت تجربه این نوع از رشد وجود دارد رفتن به یک شیب منحنی یادگیری. هدف ما همواره رو به جلو حرکت جمعی برای شناسایی هر دو محدودیت ها و فرصت ها و برای آوردن این فرصت ها به بازار است.

این محدودیت به نظر می رسد روشن است. به عنوان خریداران نگاه در کانال های مختلف و سیستم عامل های مختلف برای خرید از طریق امروز در آبشار مدل آنها با برخی از ناکارآمدی. این شبیه به قبل تجربه با نمایش تبلیغاتی که در آن شما می تواند به بالاترین پیشنهاد اما این معنی نیست که شما می خواهم برنده یا که ناشر حتی پیشنهاد. ما تمرکز بر روی حصول اطمینان از وجود یک نمایشگاه عادلانه حراج که در آن خریدار است که با ارزش ترین پیشنهاد برای تصور برنده است. متاسفانه که جهان ما در حال.

هنگامی که شما اضافه کردن این به, نیاز به چابکی و انعطاف پذیری و بیشتر پیچیده آن را با تفاوت های ظریف در فرکانس دربندی رقابتی جدایی و نام تجاری ایمنی آن می شود حتی بزرگتر به چالش بکشد.

ما همه مصرف کنندگان

برنامه ریزی رسانه ای به ارمغان می آورد وعده درست مخاطبان مبتنی بر خرید به تلویزیون. اما, سنتی, تلویزیون, همچنین شناخته شده به عنوان خطی تلویزیون به خوبی تاسیس صنعت با انتظارات خاصی فرآیندها و استانداردهای. به صورت خطی تلویزیون خریداران چیزهایی مانند رقابتی جدایی و فرکانس دربندی جدول مخاطرات & به عنوان یک صنعت برنامهای نیاز به تکامل و انطباق که پارادایم. دلایل این قوانین وجود داشته باشد روشن است. هر گونه پیشرفته تلویزیون کاربر خواهد موافقم که دیدن آگهی های مشابه چندین بار است که یک تجربه خوب به عنوان یک مصرف کننده نیست و انجام هر نام تجاری سوغات.

این تقدیر برای خریدار و مصرف کننده—درد گسترش به دیگر مسائل مانند زمان تاخیر که خواهد بود حتی بیشتر قابل لمس به عنوان ورزش کنار COVID را بازگشت و حرکت بیشتر به جریان. این چالش ها در زمان واقعی محیط زیست یکی از دلایلی است که برخی از این موجودی باقی مانده در سرور تبلیغ و نه نقل مکان کرد و به یک برنامه ریزی حراج.

حفظ تجربه کاربر

پوشیدگی مسائل همراه با فقدان رقابتی جدایی, فرکانس محدود دربندی و مشکوک با نام تجاری ایمنی ترکیب به تضعیف تجربه کاربر. این است که در آن هر کس است که تراز وسط قرار دارد – این که آیا شما یک آژانس تبلیغ ناشر مصرف کننده -هیچ کس می خواهد بد تجربه کاربر. ناشر ترجیح می دهند که نشان می دهد آگهی از خطر مصرف کننده با داشتن بد تجربه کاربر. همان می رود برای تبلیغ و آژانس است.

در اندازه های بزرگ آن این تمرکز بر حفاظت از تجربه کاربر است که رانده شده ما در PubMatic طی سال گذشته به توسعه فن آوری برای غلبه بر این چالش است. ما OpenWrap OTT محصول با این نسخهها کار برای پاک کردن تاخیر تضمین رقابتی جدایی کلاه فرکانس و در همان زمان حصول اطمینان از عادلانه و کارآمد حراج, آیا تبلیغات نشان داده شده است به تنهایی و یا به عنوان بخشی از یک آگهی غلاف. فراگیر ما هدف این است که به دموکراتیزه تمام تصویری که آیا آن را از DSPs, ad, سرور یا مبادلات به یک متحد سرور به سرور حراج. آنچه مهم است به آینه مزایای خطی از یک اندازه گیری, اسناد تجاری, ایمنی و رقابتی چشم انداز در حالی که به طور همزمان بهبود حراج بهره وری.

اساسی تمام این اعتماد است. حتی اگر ما در ساخت برش لبه تکنولوژی و ارائه موجودی همیشه وجود خواهد داشت یک انگیزه به دنبال راه های دیگر بر روی سوال موجودی. خریدار نیاز به اعتماد آن با عرضه پلت فرم به رعایت استانداردها و فرآیندهای اطراف موجودی با کیفیت.

OpenWrap OTT توسعه داده شد به عنوان یک پاسخ به ناکامی های بیان شده توسط تبلیغ کنندگان و ناشران سازمان جهانی اما ما باید به یاد داشته باشید که وضعیت آن پرداختن به طور مداوم در حال تحول است. در حالی که همه ما در حال یادگیری و بدانند چه خواهد شد بهترین کار همه ما نیاز به ادامه به اطمینان حاصل شود ما درک می کنیم که چه چیزی ممکن است و که در آن ما نیاز به رفتن به عنوان یک صنعت. نیز وجود دارد یک آموزش و پرورش عنصر است که ما نیاز به ارمغان می آورد به جدول. به عنوان بازاریابان در تعیین روش ها و استفاده از آت و متصل تبلیغات تلویزیونی است که حق را برای برندها و کسب و کار—مرور خطی در مقابل برنامهای تقسیم—فن آوری و فرآیندهای است که این خرید را به طور مستمر بهبود برای دیدار با خریداران نیاز در سراسر منطقه APAC.

ناتاشا د پتک Hawes مدیر ad solutions, APAC در PubMatic.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de