چرا تبدیل نرخ بهینه سازی امور برای خرده فروشان آنلاین

تبدیل نرخ بهینه سازی (CRO) یک اصطلاح برای یک سری از تکنیک های که همه باید همان هدف: برای افزایش تعداد بازدید کنندگان به وب سایت خود را که تبدیل.

بسیاری از مشتری های آنلاین سفر در حال ناقص و شامل مناطق که در آن خریداران می توانند مشکلات که ممکن است آنها جلوگیری از ساخت یک خرید.

اگر تلاش بیش از حد مورد نیاز است برای تکمیل کتاب پرواز یا هتل و یا برای تکمیل پرداخت و سپس تعداد قابل توجهی را رها وب سایت خود را بدون خرید.

CRO است که در مورد پرداختن به این مسائل است که می تواند جلوگیری از کاربران از خرید آن را بیشتر احتمال دارد که آنها را تکمیل معامله.

در به طور فزاینده ای رقابتی بازار تجارت الکترونیک, تجربه کاربر, حمایت موثری CRO استراتژی می تواند کلیدی برای رشد فروش.

CRO روش

وجود دارد مقدار زیادی از راه هایی برای بهبود نرخ تبدیل و وب سایت های اغلب استفاده از ترکیبی از این CRO روش برای ارائه بهترین نتایج.

برای مثال انتقادات و پیشنهادات نظرسنجی و کاربر آزمایش می تواند به کشف مناطقی که خریداران در حال تجربه مشکلات در حالی که A/B تست می تواند کمک به خرده فروشان برای شناسایی بهترین راه حل برای این مسائل.

در اینجا برخی از رایج ترین روش های مورد استفاده برای بهبود تبدیل:

A/B تست

در A/B تست به شما در تنظیم دو نسخه مختلف از یک صفحه فرود (یا ایمیل صفحه محصول و غیره).

آزمایشات ممکن است شامل دو کاملا متفاوت صفحات یا همان صفحه که در آن فقط یک یا دو عنصر تغییر شده اند.

سپس شما می توانید ببینید که آیا یا نه یک تغییر کوچک به یک عنصر در صفحه مانند یک تماس به عمل (فرهنگ و هنر) را فشار دهید و یا کپی استفاده می شود باعث می شود تفاوت به نرخ تبدیل.

تست A/B نسبتا آسان به راه اندازی آنها می تواند ارائه نتایج روشن و تغییرات کوچک گاهی اوقات می تواند یک تفاوت بزرگ به نرخ تبدیل.

اما این مهم است برای آگاهی از برخی از این چالش است. قابل اعتماد A/B تست ها نیاز به مقدار زیادی از ترافیک می شود واقعا قابل توجه است. همچنین در حالی که آزمون می تواند در ارائه روشن, نتایج دیگران می تواند مجمل.

تست چند متغیره

A/B تست اقدامات تغییرات دو برابر هر یک از دیگر تست چند متغیره (به عنوان نام نشان می دهد) آزمایش تغییرات ایجاد شده به طیف وسیعی از عناصر در یک صفحه.

برای مثال تصاویر مختلف و عناوین در یک صفحه فرود, می توان تغییر داد که پس از آن منجر به شش یا بیشتر از تغییرات این صفحه در حال خدمت به بازدید کنندگان مختلف.

همانطور که با A/B تست یک رویکرد ساخت یافته است ، برای یک, شما نیاز به دانستن اندازه نمونه شما نیاز به یک تست قابل اعتماد و سپس آن را مورد تفسیر نتایج و اقدام در آنچه به شما آموخته اند.

کاربر تست

کاربر تست کمک می کند تا خرده فروشان برای پیدا کردن چگونه مردم (مشتریان بالقوه) واکنش نشان می دهند هنگامی که با استفاده از یک وب سایت.

این کار با رعایت مردم خود را با استفاده از سایت (به صورت حضوری یا از راه دور) بنابراین شما می توانید ببینید به عنوان مثال مشکلات آنها ممکن است پیدا کردن اطلاعات کلیدی و یا تکمیل یک فرم پرداخت.

تست کمک می کند تا غلبه بر بسیاری از مسائل با CRO به عنوان آن را فراهم می کند شواهد مستقیم است که می تواند نادیده گرفتن نظرات و یا تنظیمات ارشد سهامداران (به ‘کرگدن” اثر).

کاربر آزمایش می توانید از طریق این نظر و به شما دقیقا بگویید که چگونه مردم استفاده از سایت خود را و نقطه به طور مستقیم در مناطق برای بهبود.

انتقادات و پیشنهادات نظرسنجی

نظرسنجی های به شما کمک کند به درک که چرا خریداران ترک خرید ارائه مستقیم بینش به هر گونه مشکلات آنها مواجه می شوند که با استفاده از وب سایت خود را.

CRO و UX

یکی از نقطه به علاوه از CRO استراتژی باید یک بهبود تجربه کاربر به طور کلی در وب سایت شما.

CRO و UX بر اطراف بسیاری از تکنیک های مشابه از جمله کسانی که ذکر شده در بالا و در حالی که CRO به طور کلی بیشتر کاملا متمرکز بر بهبود نتایج کسب و کار یک تجربه خوب برای کاربر باید به کمک هر کسب و کار و بهبود نتایج خود را.

برای پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد چگونه CRO می تواند به شما کمک کند, دانلود کارشناسان ما راهنمای تبدیل نرخ بهینه سازی.

گراهام چارلتون است editor-in-chief در SaleCycle

// در این مقاله برجسته

SaleCycle

تاسیس در سال 2010 SaleCycle متعهد به کمک به مارک های برتر جهان بهبود فروش از دست رفته آنلاین.

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

ایندکسر