چرا Covid-19 است تغییر راه ما ساخت مارک های

یکی از روشن ترین روند برای پدید آمده از Covid-19 همه گیر است که مصرف کنندگان خود را تغییر عادات خرید با پیشرو فروشندگان خیابان بالا از جمله Sainsbury نشان می دهد که تغییرات رادیکال در خرید رفتار ممکن است به صورت دائمی می باشد.

به تاریخ به تمرکز در درجه اول در خرید کانال – اقتصادی نشان از یک تغییر سریع نسبت به خرید آنلاین سیستم عامل و افزایش تمایل در میان خریداران به محاکمه کاهش تماس با راه حل های مانند Sainsbury SmartShop و هدف درایو.

به عنوان مصرف کنندگان تبدیل به عادت کرده اند به “the new normal’ وجود دارد طیف گسترده ای از چالش ها برای صاحبان نام تجاری به آدرس. چگونه پاسخ آنها اگر مصرف کنندگان نگران لمس پلاستیکی یا فلزی بسته بندی? با مصرف کنندگان به طور فزاینده پول در بسته چه اتفاقی می افتد به غیر ضروری ضربه خرید?

و بیشتر وجود دارد. آیا نام تجاری باید چند بسته از گزینه های که اجازه می دهد تا خریداران به سفر کمتر به مغازه ؟ و یا آن را با ده ها تن از انواع محصول در زمانی که سوپر مارکت ها در حال کاهش تعداد خطوط آنها را در قفسه است ؟

هیچ پاسخ آسان وجود دارد. بازار خرده فروشی در حال تحول است تا به سرعت است که با نام تجاری مشاوران به سختی می دانم آنچه اتفاق می افتد در شش هفته آینده, اجازه دهید به تنهایی شش ماه آینده.

در مقابل افت بسیار قطعیت مارک های دیگر لوکس از درگیر شدن در طولانی چند میلیون پوند توسعه محصول و بازاریابی چرخه. آنها نیاز به اتخاذ یک سریع تر تست و یادگیری مبتنی بر رویکرد است. در اینجا شش راهنمایی برای چگونه برندها نیاز به تکامل مدل های خود را برای پاسخ به این تغییر لرزه ای:

در آغوش آزمون و خطا

برندها نیاز به دریافت محصولات به بازار بسیار سریعتر تست آنها را با هدف مصرف کنندگان و به سرعت در حال یادگیری و تطبیق از نتایج. برای تاسیس مارک encumbered با میراث مدل کسب و کار این کوتاه چرخه توسعه برخواهد داشت ممکن است یک چالش مهم. یکی از راه های شکستن مقاومت به آزمون و خطا به کار با کوچکتر زیرک تر همکاران است که می توانیم از ایده ها به سرعت آنها را به تست و بازار است. این همه مورد استقبال دیجیتال اولین ذهنیت ‘انجام می شود بهتر است کامل که در آن اجرای یک ایده و تکرار به طور مداوم بر اساس تحقیقات کاربر هدف است.

تشویق یک ایده رهبری فرهنگ

آزمون و خطا-led مدل تنها کار می کند اگر مارک های سالم قیف از ایده ها. بنابراین هدف این است که برای تریاژ آنهایی که نگاه امیدوار کننده و سپس تست کنید. شما ممکن است شروع با 10 ایده محدود کردن آن به چهار و سپس آزمون آنها – در حالی که همه راحت بودن با چشم انداز است که سه نفر از آنها ممکن است شکست بخورند. این باز بودن به ایده های آن را ممکن است به سرعت شناسایی تغییرات در این راه مصرف کنندگان مربوط به نام تجاری.

فکر می کنم مثل یک استارتاپ

مارک های بزرگ استفاده می شود برای داشتن سهم بازار بزرگ و دید بالا در سوپر مارکت ها. اما اگر تعداد کمتری از مردم در حال رفتن به یک سوپرمارکت آنها نیاز به فکر می کنم بیشتر شبیه به یک رقیب تجاری و یا راه اندازی. در جهان از تشخیص صدا برای مثال حسی طراحی است که همواره نقطه فروش خرید ضربه بی ربط می شود. جدید باعث نیاز به یافت می شود که متناسب با کانال های در دسترس و همچنین حس را برای نام تجاری. استارباکس’ صدای فعال, سفارش, سیستم است که اجازه می دهد تا مصرف کنندگان به قبل از سفارش یک قهوه از طریق الکسا از خود ماشین است یک مثال خوب از یک ابتکار عمل است که به خوبی کار خواهد کرد پست مستند.

سوال نیاز برای کمپین

بسیاری از مارک های متکی براق مبارزات به سنتی رویدادها در تقویم. اما این امر می تواند شجاع استراتژیست برند که ادعا می کند به دانستن آنچه اتفاق می افتد در اجرا به کریسمس سال 2020 است. به جای شخم میلیون ها نفر به یکی از بزرگ ایده های بازاریابی برندها باید پخش كردن بودجه های کوچکتر در سراسر طیف بسیار وسیع تری از ایده ها. یک مثال خوب از نحوه انجام این کار از قبل از Covid-19 پپسی بود را آب گازدار با نام تجاری Bubly که بشود بیشتر از راه اندازی آن فعالیت به سمت دیجیتال برای اولین بار تبلیغات و بازاریابی محتوا است. بصری جدید بازاریابی محتوا سیستم عامل مانند Contentful آن را راحت تر از همیشه به تدبیر محتوا-رهبری مبارزات در سراسر سیستم عامل.

Reappraise یک نام تجاری موقعیت اخلاقی

این چالش عاطفی بار پس از آن می ایستد به همین دلیل است که مردم در حال تجدید نظر در روابط خود با محصولات. برخی از مصرف کنندگان خواهد آمد از Covid-19 خوردن کمتر تنقلات در حالی که دیگران را به خرید بیشتر تولید به صورت محلی به عنوان بخشی از یک پایداری درایو. یک روند روشن است تمایل به وفادار به محصولات است که رفتار اخلاقی در پایان تیز از بحران است. یک نظرسنجی جهانی تجارت شرکت خدمات PFS یافت که 54 درصد از انگلستان خریداران آنلاین خواهد شد کمتر احتمال دارد به صرف پول با مارک ها و خرده فروشان که درمان کارکنان خود را ضعیف در طول ویروس.

اولویت همکاری

برندها نیاز به فکر می کنم در مورد راه هایی که در آن غیر سنتی مشارکت ممکن است کمک به آنها در مقابله با Covid-19 چالش است. میان وعده های مجاور بخش به غذای آماده برای مثال شاید وجود یک استدلال برای piggybacking خود را تحویل شبکه برای دریافت محصولات به صفحه اصلی (یک پیتزا و شکلات از تنها غذا خوردن در همان زمان).

خرده فروشان مانند Aldi در حال فروش مواد غذایی بسته که شامل 22 محصولات آنلاین. برندها باید بررسی است که آیا آن را حس می کند برای آنها می شود که در بسته نرم افزاری و یا لینک دادن به خرید عمده نقطه که آیا آنها به اندازه کافی محصولات خود را مستقیم به مصرف کننده بسته (فکر می کنم Unilever, P&>).

وجود دارد دو راه در مورد آن, مالی, بهداشت و لجستیکی پس لرزه از Covid-19 مجدد راه برندهای ارتباط با مصرف کنندگان است. برای کسانی که مارک های مایل به گوش دادن به مصرف کنندگان به سرعت وفق دهند به رفتارهای جدید و به شکل تخیلی مشارکت برای دیدار با نیازهای خود فرصت ها را بیشتر از خطرات آن.

Jez Proctor, انگلستان, مدیر عامل, Appnovation

// در این مقاله برجسته

Appnovation

Appnovation جهانی سرویس کامل دیجیتال مشاوره. ما یکپارچه ادغام استراتژی, تجربه کاربر, توسعه, گسترش آموزش و پشتیبانی اجازه می دهد مشتریان به طور مداوم نوآوری هفتم…

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net