چرا ایمیل های روزانه منصوب بالا, خلاق, آژانس به موقعیت آن به عنوان یک “قدرتمند نیروی مثبت’

آن را دوست دارم یا از آن بیزار انگلستان, روزنامه Daily Mail شده است صدای میانه انگلستان برای بسیاری از 124 سال سابقه. در حال حاضر آن است داوطلب خدمت سربازی, indie در, سازمان خلاق, St luke’s برای نشان دادن قدرت خود به مبارزه جدیدsroom, برطرف کردن برخی منفی در اطراف برند و اطمینان حاصل شود آن را حفظ موقعیت بازار خود را.

در ماه مه برای اولین بار در 42 سال روزانه پست دوباره بالا به فروش روزنامه در انگلستان سرنگونی خورشید است. در زیر ویرایشگر جدید Geordie Greig آن چاپ کاهش بوده است تنزل اما وجود دارد بیشتر جاه طلبی. این تیم معتقد است بازاریابی مختصر می تواند به نوبه خود در اطراف آن محصول است.

الان MacCaskill این مدیر بازاریابی پست الکترونیکی روزنامه ها باعث پررنگ پذیرش زمانی که او می گوید درام چگونه بازاریابی تیم تا به حال در طول تاریخ “موفق به تحویل” را برای سرمقاله. “ما نیاز به دادن اعتبار به تیم تحریریه و نشان می دهد که تفاوت مثبت ما را چه که با ما PPE کمپین نشان دادن نقش ما در جامعه یا درخشان روزنامه نگاری ما. ما نیاز به بحث در مورد آن و نه تبلیغات.”

بنابراین در حال حاضر تفرقه تلخیص است که در جذابیت توهین آمیز با آنچه در آن می گوید: بیش از فقط لیسیدن, تازه, PR رنگ. آن است که گام گذاشتن در یک ماموریت از مماشات با این حال و ایمیل همیشه پست الکترونیکی. اما مختصر شامل نرم تثبیت عقاید است.

“هر چه به شما می گویند در مورد پست الکترونیکی آن انجام کارهای شگفت انگیز می گوید:” MacCaskill با این ایده که بسیاری از مردم ساخته شده آگاه باشند از این “چیز”.

مختصر

St luke’s به تازگی برنده £5m حساب به توسعه جدید موقعیت و ایجاد بالاتر از خط comms پس از چند سازمان مجازی زمین. برای اولین بار از این تلاش های ‘پست الکترونیکی نیروی یک دست بزرگ’ نشان می دهد که چگونه پست الکترونیکی جامعه امن حدود £10 متر از PPE برای بیمه خدمات درمانی.

این یک مشتاق شاخص چگونه این عنوان را از تغییر تاکتیکی و تلاش های تبلیغاتی (معمولا برای افزایش فروش) و نسبت به دراز مدت تجاری سازی تلاش. MacCaskill می گوید: “ما تقویت پست با نام تجاری و نقش آن در جامعه است.”

آن را می خواهد برای ایجاد یک روزانه, گفتگو با خوانندگان و خوانندگان بالقوه. یک بار در سه ماهه یا بیشتر ایمیل های روزانه را به این تلاش ها به تلویزیون.

پیدا کردن مخاطبان

آن را کاملا سنتی مختصر. خلاق و آژانس را به عنوان ایمیل را “چسب” برای اطمینان از سازگاری در تبلیغات خود و فقط به خواندن اتاق. آن است که وظیفه درک و ارائه آنچه خوانندگان می خواهید وجود دارد که مهم گوش دادن عنصر بیش از حد.

MacCaskill توضیح می دهد: “St luke’s یک شریک کسب و کار است که کمک خواهد کرد که ما به جلو حرکت می کند. آن را خواهید مطمئن شوید که ما در حال برقراری ارتباط مناسب در برابر چالش های موجود از مستند بلکه زمان چالش های صنعت.”

یکی از این “چالش” است که در دراز مدت کاهش چاپ. در حال حاضر اخبار عناوین به طور فزاینده ای با استقبال از تلاش های بازاریابی به درایو اشتراک اغلب به سادگی با نشان دادن تاثیر کیفیت روزنامه نگاری در جهان است. آن است که مشترک در استراتژی بازاریابی در اخبار کسب و کار – و برای بسیاری از یک کلید دیفرانسیل در مبارزه برای بقا. به خصوص در حال حاضر.

در حالی که در تعطیلات آخر هفته فروش “تقریبا” به قبل از lockdown سطح روزنامه ها است. “خرید جدید رفتارهای” نهفته فروش با بزرگتر کمتر مکرر, خرید, سفر, خفه دکه روزنامه فروشی. هدف از این رو است که به فروش خریداران کم به دراز مدت اشتراک.

یکی ری از اخبار مثبت برای این پست توسط این واقعیت است که آن نسخه دیجیتال, پست,+, کرده است در واقع دو برابر گردش این چند ماه گذشته به 66,000 مشترکین در ماه ژوئن. نیز وجود دارد شده است موج عظیمی از خانه تحویل از چاپ آن محصول است. اما سنت لوقا فقط نمی تواند مقابله با مخاطبان موضوع است.

پیدا کردن تبلیغ

رسانه ها عنوان محاصره توسط گروه مبارز مانند توقف کمک های مالی و نفرت که ماموریت است که برای “ایجاد نفرت رسانه ها بی ثمر”.

پست الکترونیکی است که به طور منظم در لیست شایعات که گروه فشار تبلیغ به رها کردن. موضوع ستیز و باز کردن بحث در اطراف رسانه های کثرت آزادی بیان و البته خواستار تبلیغ برای عبور از خط و تداخل با مشی.

ایمیل خواهد شد می گویند که خروجی آن در تراز میانی انگلستان و قضاوت 125 سال از فروش شما می شود وسوسه به توافق برسند. اما اغلب پس از ستیز نشریه وجود دارد می تواند واکنش های رسانه های اجتماعی و تحریم و فشار است. این جنبش در حال به دست آوردن شتاب با Facebook در حال حاضر احساس گرما. رسیدن به ” دیلی اکسپرس در ضمن کار کرده است برای تحقق این رادار از این گروه است. در همین حال فاکس نیوز گفته است یک تیم در محل به مبارزه روابط عمومی در جنگ علیه گروه دیگری از فعالان آگهی به نام خواب غول.

یک جنگ وجود دارد از ایده ها در اینجا, اما در این پست مختصر است که به سادگی به نمایش گذاشتن کار خوب آن را ندارد. چند می تواند پیدا کردن یک دلیل برای انتقاد مبارزات مانند آن جمع آوری پول برای PPE.

MacCaskill تصدیق میکند: “اگر ما می تواند به رسمیت شناخته شده به عنوان یک نیروی مثبت بیشتر مردم می خواهم به معاشرت با ما – اعم از این که تبلیغات متنی و یا همکاری در برخی از طرح های ما [مانند آن بزرگ ساحل پاک کردن کمپین].

“صحبت کردن در مورد تثبیت انداز بیشتر است که مردم می توانند درک قدرتمند نیروی مثبت برای خوب پست بیشتر تبلیغ می خواهند در ارتباط با این پیام نیز هست.”

نیل هندرسون مدیر اجرایی St luke’s, سازیاموسیقی زنگی, در به از شور و هیجان خود را در گرفتن در چنین دشوار مختصر. آژانس در حال حاضر در حال شمارش بود حاضرین Heineken Birra Moretti, پیر Mout شراب سیب Tanqueray, KP, اسنک Tyrrell را Popchips و بیشتر در میان شرکای آن است. این مشتری با این حال نشان دهنده نسل جدیدی از مختصر متمرکز بر عمل است.

هندرسون می گوید: در رابطه با پست الکترونیکی نیروی کمپین: “الان به معنای واقعی کلمه بر روی گوشی به PPE ارائه دهندگان در سراسر جهان به آن اتفاق می افتد.

“این بسیار متفاوت از گزاره مغزی بحث در مورد این دولت در اولویت است. این است که در مورد خود آستین نورد گرفتن دست خود را کثیف و انجام چیزی است که منعکس کننده آنچه مخاطبان خواهد بود. آنها می خواهند برای دیدن عمل نه فقط حرف.”

مختصر زندگی می کنند و یا می میرند در St Luke توانایی برای متقاعد کردن افکار عمومی که ایمیل یک نیروی خوب در جهان است. هندرسون اشاره می کند که متوسط ایمیل خواننده تکیه می کند “بیش از حد بسیاری از دیگر منابع خبری” اضافه کرد که “این است که یکی از آنها همواره مورد اعتماد”. کار خود را خواهد بود در حصول اطمینان از نسل جدید پیوستن به توده ها.

“اجتماعی آن خوب بوده است نه به عنوان قابل رویت برای مردم خارج از خوانندگان” او می گوید. “نقطه نام تجاری بزرگ ارتباطی است برای این است که مردم به درک.”

او نتیجه می گیرد: “داستان وجود دارد و مبارزات آینده تمام وقت خود را با نام تجاری پلت فرم است که باید به اندازه کافی بزرگ به اندازه کافی انعطاف پذیر و معتبر به اندازه کافی برای اطمینان حاصل شود که هر بیت از اقدام نشان دهنده نام تجاری. اگر ما می تواند به ایجاد ثبات در طول زمان ما باید یک مزیت رقابتی است که واقعا از روی حیله و تزویر به ضرب و شتم.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de