چرا در حال ظهور Gen Z دیدگاه یک درایو اختراع مجدد از خرده فروشی چشم انداز

در سال 2020 نسل Z (15-25 ساله) مصرف کننده بخش خواهد شد و تعداد millennials در مجموع 32 درصد از جمعیت جهان است. بنابراین ما دیگر نمی توانیم آنها را در آینده مصرف کنندگان و یا نسل بعدی چون آنها در حال حاضر اینجا هستند و قطعا حضور خود را احساس.

این نسل از سن آمده است در یک فن آوری-روان اما با وجود بودن اغلب به عنوان دیجیتالی متمرکز خود جذب صفحه نمایش معتادان آنها در واقع بسیار قوی انسان محور مشاهده.

بله آنها در تلاش برای فردگرایی و مشتاق به جشن منحصر به فرد خود را, اما آنها همچنین به دنبال فراتر از منافع خود و به طور فعال به دنبال مقابله با مشکلات اجتماعی از محیط زیست بحران های اجتماعی و سیاسی باعث می شود; با تمایل به ترک یک میراث از یک بهتر و مثبت تر در آینده برای همه است. و میزان جمعی خود را تعیین و نفوذ است که شاید دست کم گرفت.

چگونه می تواند مارک های به دنبال درک Gen Z محرکها و مهار خود را در حال رشد و فعالیت آنها را درگیر در یک معتبر راه است ؟

واقعا درک این مخاطبان ما می خواستیم برای رسیدن به می دانم که آنها را در یک سطح عمیق تر به عنوان اعضای یک نسل که نظرات خود را با تغییر این دوره از خرده فروشی چشم انداز است. بنابراین ما ایجاد شده دیده می شود نمایش’ Gen Z جمعی ما را قادر می سازد به طور منظم تعامل با یک گروه از مردم که می تواند ما را اصیل و غنی بینش به ما اطلاع استراتژیک و رویکرد خلاق.

چه چیزی را به ما بگویید ؟

اولا آنها خیلی مثبت تر از آنها ممکن است به تصویر کشیده; 16 ساله جادا به ما گفت: “من فکر می کنم [ما] بسیار خوش بینانه و اگر نه خوش بینانه و سپس امیدوار. من احساس می کنم ما در حال مرتب کردن بر اساس نسل است که ممکن است همه چیزهای بد اتفاق می افتد اما در واقع بیرون رفتن و سعی کنید به آن را متوقف کند.”

عمل در مقابل منفعل شکایت قطعا از ویژگی های این گروه است. آنها نه تنها بحث در مورد تمایل برای تغییر آنها ترجمه کلمات خود را به اعمال; نشان از روند در حال تحول از “buycotting” جایی که آنها یک رای با هر پنی صرف آنها در تلاش برای نفوذ بیشتر مسئول آینده.

این کاملا بدیهی است که آن را به مد می آید. اگر چه قطعا وجود دارد یک بخش از این مخاطبان برای آنها فریب مد سریع است که هنوز هم رایج ما نیز تجربه اثر Gen Z را آهسته تر-نه-سریعتر نگرش جمعی سوال از کجا و چگونه ما لباس ساخته شده در آینده بیشتر به جلو در مصرف کننده تصمیم گیری. آنها بسیار آگاه مضر اثرات زیست محیطی overconsumption و می خواهید به ترک مثبت میراثی از پیشینیان خود.

آن را نه تنها اثرات زیست محیطی ناشی از برندها که این نسل در مورد مراقبت هر چند. Dom یک 21 ساله دانشجوی حقوق, نشان دهنده بسیاری از همسالان خود را با دیدگاه های خود را زمانی که او به ما می گوید که او معتقد است که برندها باید مسئولیت رفتار خوبی از نظر اخلاقی و اخلاقی. “اگر یک نام تجاری است که انجام کاری را عمدا تحریک آمیز اگر آنها سابقه با انجام کاری مانند تخصیص بودجه فرهنگی آنها بوده ام به نام برای آن قبل و آنها را تغییر ندهید رفتار خود را در وقت و زمان دوباره که زمانی که من شخصا نمی خواهم هر چیزی بیشتر به [آنها را]”.

او می افزاید: “آنها به فروش محصول آنها فروش خود را – که چرا آنها وجود داشته باشد. بنابراین من فکر می کنم اگر آنها مسئول بودن با این نوع از هدف است که می تواند واقعا خطرناک است”.

منتقدان و همکاری

Gen Z’ers نیست فقط سخت منتقدان. آنها مایل به همکاری با برندهای; با استفاده از صدای خود و دیدگاه برای آموزش و کمک به بالا بردن استانداردهای جمعی.

این کارآفرین فکر نسل نیز مایل به گرفتن امور به دست خود ایجاد علامت های تجاری برای ارائه به مسئول جایگزین است که فاقد آن هستند در بازار در حال حاضر ،

در سال گذشته فقط 25 سال بکی Okell تاسیس Paynter یک اخلاقي-منابع و با دوام برچسب مد. از این ابتکار او می گوید: “ما از لحاظ جسمی نمی تواند نزدیک به ما ، اما در حال حاضر ما تا قطع با ما کمد لباس. ما هیچ ایده که در آن بسیاری از لباس های ما از, جایی که آنها ساخته شده و توسط چه کسی با چه مواد در چه شرایط آنها چگونه طراحی شد, چگونه بعد از آنها نگاه کنید و حتی چه باید بکنید با آنها هنگامی که خود را در زمان است.”

دسته ای تولید تنها سه بار در سال و اشتراک خود را تولید سفر با پیروان خود را می تواند منجر به کت فروش در ساعت – نشان دادن ارزش مشتریان در یک نام تجاری شفافیت و روابط معنی دار بیشتر آنها به دنبال با خرید خود را.

پس چه همه این معنی برای مارک ها و آنچه آنها باید انجام دهند به اثبات آینده خرده فروشی خود را با حضور?

  1. جای تعجب نیست پایداری باید در خط مقدم – به طور مداوم در حال توسعه و در حال تحول راه است. مخاطبان جوان نیاز به هر دو واقعا-برگزار قصد و عمل پس از برندها نیاز به سوال و چالش مادیت در هر جزئیات و که باید خود را به فضاهای فیزیکی است.
  2. ارزش ها و هدف می تواند نه تنها در سطح سطح ادعا نمی تواند چیزی است که شما نمی توانید زندگی می کنند در هر سطح از کسب و کار شما. درک کنند که مبارزات اصیل می تواند به شدت شفاف به Gen Z مخاطبان بنابراین اتاق است که از تماس با مصرف کنندگان نیاز به توانمند سازی خود سازمان و زنجیره تامین به چین آنها را با هدف و قصد است که طنین انداز با مخاطبان خود است.
  3. روش دیجیتال و فیزیکی تجربه در یک راه بدون درز. قریب الوقوع رول از 5G باید ما را قادر به ادغام دیجیتال تجارب در فروشگاه با یک انسان محور سفر مشتری فراهم می کند که مخاطبان خود را با راحتی و واقعا تجربه شخصی است که ارائه یک بازگشت سرمایه و احساسات است.

با گوش دادن و یادگیری از این آینده رو نوآورانه و مثبت نسل ما می تواند ایجاد و طراحی بهتر خرده فروشی تجربیاتی که مقاومت در برابر آزمون زمان.

برای کشف این بیشتر به ما بینش تمرکز برای سال 2020 در کشورهای در حال ظهور نگرش در خرده فروشی است که مرکز در مسائل و موضوعات ذکر شده است. ما اول فصل به نظر می رسد در دایره ای طراحی خواهد شد و کارگاه آموزشی چگونه ما بیشتر می تواند مسئول وقتی که می آید به خرده فروشی از طریق طراحی جدید و هیجان انگیز از مادیت هوشمندانه استفاده مجدد از ارسال ها و راه حل های طراحی. برای حضور در این منحصر به فرد و قرار دادی کارگاه در آوریل 2 (تاج-وابسته) ثبت نام علاقه خود را با Angharad Rafferty.

Moe Krimat استراتژیک مدیر خلاق در نمایش دیده می شود.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de