چرا هر سازمان است رفتن به نیاز به یک ‘ology’

قبل از مستند در حال حاضر وجود دارد یک مورد قوی برای شرکت ها منجر به استراتژی خود را با دیجیتال و تکنولوژی-محور فعالیت و Covid-19 همه گیر است تنها در خدمت به سرعت بخشیدن به این. مربع سبز را بری دادلی وزن در چگونه شرکت ها می تواند برنامه ریزی دراز مدت در این کار با پیدا کردن یک ‘ology’ خود را.

برای کسانی که از نسل من شما را به یاد داشته باشید بسیار دوست داشتنی تبلیغات برای BT در 1980s و 90s. من صحبت کردن در مورد این کمپین که برجسته مورین Lipman بیتی به عنوان یک نمونه اولیه مادر بزرگ با استفاده از BT خطوط تلفن ثابت (به یاد داشته باشید آن؟) به نگه داشتن در تماس با خانواده و دوستان است.

شاید به یاد ماندنی ترین این بود که بیتی زنگ زد نوه اش, خودروی پس از نتایج آزمون. The crestfallen lad توضیح داد که او می خواهم موفق:

مادر بزرگ بیتی: “شما عبور نمی کند هر چیزی؟”

نوه آنتونی: “سفال”

مادر بزرگ: سفال! “بسیار مفید است. آنتونی مردم همیشه نیاز به صفحات. هر چیز دیگری؟”

آنتونی: “و جامعه شناسی”

مادر بزرگ: “یک ology! او می شود یک ology و او می گوید: او شکست خورده است. شما دریافت می کنید یک ology شما یک دانشمند!”

رول به جلو به روز در حال حاضر و تثلیث مک کوئین برنده جایزه بینش مشاوره به تازگی خریداری شده خود را یک ‘ology’ برای ساخت آن در علوم رفتاری هسته ای, دستیابی به Blinc مشارکت در فوریه.

اظهار نظر در مورد معامله از بنیانگذاران تثلیث مک کوئین, آنا Cliffe گفت: “Blinc اتحاد بی نظیر تجربه در تلویزیون و رسانه ها و نوآورانه خود را با تکنولوژی به معنی مشتریان می توانید دریافت سریع بازخورد در مورد چگونگی توسعه موفق را نشان می دهد تلویزیون و فیلم در حال حاضر محتوای تبلیغاتی.”

برای من این هوشمند در بسیاری از سطوح – تثلیث مک کوئین به دست آورد یک مکمل کسب و کار است که شتاب رشد; به دست اورد دسترسی به عمودی (تلویزیون و فیلم) آن را قبلا در; در حال حاضر دارای یک ‘ology’ در پیش بینی بازارهای اما احتمالا اکثر prescient از همه – از آن است که در حال حاضر به دنبال در دیگر چه عمودی آن ‘ology’ می شود. و البته برای بهتر یا بدتر (با توجه به دیدگاه), علوم رفتاری گرفته اهمیت در طول زمان همه گیر بنابراین شاید تثلیث را برای از بین بردن Blinc بود و حتی دقیق تر از آن به نظر می رسید در آن زمان است.

در گذشته ما وبلاگ ما به پایان رسید گفت: اطلاعات, فناوری و دیجیتال برای رفتن به مناطق کلیدی برای سازمان به به دوباره اختراع خود را نسبت به در یک پست-همه گیر جهانی است. در نظر ما بیتی را ‘ologies’ در حال رفتن به واقعا مهم است.

پس خود را در آژانس کار می کرد آنچه خود ology است ؟ چرا که شما نیاز به دوباره اختراع و شما نیاز به دوباره اختراع حداقل بخشی از کسب و کار خود و به منظور رونق در این دنیای ناشناخته جدید “عادی”.

یک چیزی که ما می دانیم در مورد این سپیده دنیای جدید است که چهره به چهره جلسات و سفر کسب و کار خواهد بود هر دو مشکل تر و گران تر از آنها بوده است اینجابرای بلکه بسیار کمتر رایج است و یا لازم است.

چه کسی می توانست تصور می کردند که قبلا مبهم ویدئو کنفرانس ابزار به نام زوم خواهد ظهور چنین برجستگی? یا که مایکروسافت تیم نرم افزار با هدف سرمایه گذاری بخش را به طور ناگهانی بود نیز به بازار عرضه شده به عنوان یک ابزار برای آوردن خانواده و دوستان – و همچنین به عنوان کسب و کار تیم – با هم ؟ زوم و تیم به احتمال زیاد به بازی نقش مهمی در آینده از لوفت هانزا و یا کارشناسی. نهفته است و مسائل مربوط به آن, البته, اما این تکنولوژی در حال حاضر شتاب در نرخ بی سابقه ای موجب در Covid-19.

در روزنامه تایمز به تازگی رئیس مایکروسافت Satya Nardella قرار داده و آن را به جای خلاصه: نیاز اجتماعی فاصله خواهد منجر به یک “کنترل از راه دور همه چیز”. آن را تا به حال همچنین او اضافه تیز آورده تصویب فن آوری های مختلف به جلو توسط “حداقل دو سال”. در همان قطعه خود گوگل همتای سوندار پیچای با اشاره به عظیم ترقی در دیجیتال فعالیت و مهاجرت اجباری به کار آنلاین و همچنین به عنوان خرید, سرگرمی, پزشکی و بیشتر (گوگل نیز آن را به صورت ویدئو کنفرانس ابزار, دیدار, البته).

تطبیق با این روش های جدید کار یک چیز است اما آنچه شما انجام می دهند به خود ology’ به اطمینان حاصل شود شما باید پایدار متفاوت ارائه خواهد شد و ظهور به عنوان یکی از آینده برندگان? یک حرکت به بیشتر های دیجیتال و تکنولوژی-محور فعالیت به نظر می رسد روشن – نرم افزار روش و ابزار بازی خواهد کرد حتی بزرگتر نقش مهمی در رفع نیازهای مشتریان. این را هم باید از زمین ساخته شده – نیاز به کسب و کار برای خرید مهارت های جدید و یا دیگری آنها را مجبور به استفاده از توانایی های خلاق خود را به آمد تا با راه هایی برای اهرم و یا ساخت های موجود بر روی ابزار و سیستم عامل.

یکی دیگر از چالش یا فرصت – صنعت را عدم وجود تقاضا داده بینش هر دو سازمان و سمت سرویس گیرنده.

بازگشت در ماه آوریل افسر ارشد بازاریابی شورای اسلامی که نشان دهنده CMOs بررسی آن 16,000 اعضا (در حدود 10000 شرکت) در تلاش برای درک جهانی همه گیر و تاثیر آن بر استراتژی جهانی, عملیات, بودجه و چشم انداز.

اکثریت قریب به اتفاق (84%) این نظرسنجی گفت: انتظار می رود همه گیر خواهد شد ضرب اختلال در کسب و کار در سطح جهانی و در حالی که حتی بیشتر (90%) انتظار می رود به ایجاد تغییرات به برنامه های بازاریابی خود را. اما دو سوم (66%) گفت: آنها به اندازه کافی نیست در زمان واقعی دید و بینش همه گیر تاثیر سراسر تقاضا و عرضه زنجیره ای در حالی که مشابه شماره (69%) راضی نیست با “کیفیت و بهنگام بودن و سودمندی پشتیبانی تصمیم گیری داده ها”.

این CMO شورای اسلامی گفت: بازاریابان هستند که مجبور به تصمیم گیری “قدیمی از مد افتاده” راه ضربه زدن به تجربه خود از غرایز و دانش از مشتریان و بازار به جای پس داده. اگر چه آن را به ارزش اشاره به این که اکثر بازاریابان به نظر می رسد به احساس آنها در حال پرداختن به مشتری بهت و حیرت و نگرانی یا “بسیار خوب” [36%] یا “نسبتا خوب” [56%]. این نقاط به یک نیاز یا فرصت برای توسعه ابزار اطلاعات برای کمک به مشتریان.

CMO شورای اجرایی مدیر داناون نیل-ممکن است در آن زمان گفت: “شرکت های با زمان واقعی دید به عرضه و تقاضا زنجیره ای بهتر آماده برای تصمیم گیری آگاهانه و همچنین به عنوان تنظیم, تغییر مسیر و یا متوسط فعالیت بازاریابی. متاسفانه به اندازه کافی انجام دهید و بسیاری در حال تلاش برای دوباره کالیبره کردن عملیات و صرف.”

چند دهه بعد مادر بزرگ بیتی کلمات به عنوان prescient مثل همیشه هستند و پشت سر بسیاری از آنچه که ما باید همیشه مشغول به کار با مشتریان ما در آن زمان به خود ology’…

بری دادلی یک شریک در مربع سبز

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im