چرا فنلاند هوشمند بود به طبقه بندی اثرگذارندهها به عنوان ” کلید کارگران در اخبار مبارزه

هفته گذشته در فنلاند طبقه بندی اثرگذارندهها رسانه های اجتماعی به عنوان ” کلید کارگران با بهره گرفتن آنها در تلاش های دولت برای ارائه دسترسی بهتر به اطلاعات برای کسانی که سخت برای رسیدن به از طریق کانال های سنتی.

اگر چه طبقه بندی به عنوان ” کلید کارگران در کنار پزشکان و رانندگان اتوبوس و فروشگاه خواروبار کارگران ممکن است به نظر می رسد و نه عجیب و غریب در نگاه اول این یک تاکتیک هوشمندانه در حال حاضر به کار گرفته شده توسط علامت های تجاری برای رسیدن به تعامل با و – از همه مهمتر در این زمان بحران – آموزش جمعیتی جوان.

در سطح جهان مردم بیش از همیشه در حال حاضر با استفاده از رسانه های اجتماعی و سیستم عامل های دیجیتال. گزارش ها نشان می دهد که صفحه نمایش زمان افزایش یافته است و 76 درصد از شیوع شروع به اثبات این است که یک فرصت طلایی برای رسیدن به مخاطبان اسیر و به ویژه در رسیدن به Gen Z و millennials. همانطور که از ژانویه سال 2020 بیش از دو سوم از مجموع Instagram مخاطبان شد و در سن 34 سال و جوان با 30 درصد در سن 18-24.

از مارس سال 2020 Infinite بزرگترین گروه سنی در آمریکا است 18-24 ساله که حساب 42 درصد. این 18-24 رده سنی به ویژه دیجیتالی بومی, نسل که با رشد ثروت از سیستم عامل های اجتماعی و تکه تکه شدن رسانه ها به طوری که کمتر احتمال دارد به تعامل با رسانه های جریان اصلی و یا رسانه های سنتی مانند تلویزیون و مطبوعات و رادیو و تلویزیون. برای رسیدن به این جمعیتی شما نیاز به نگاه در جایی که آنها در حال مصرف و تعامل با محتوا و چه کسی این افراد هستند که آنها را به گوش دادن و اعتماد است.

ظهور اجتماعی اثرگذارندهها ساخته شده بود تا حدودی با موفقیت به همکار توصیه ها و رشد بی اعتمادی توسط Gen Z از مارک ها و شرکت های بزرگ. ضمنی اجتماعی و ارز بشر لمس نظیر توصیه های کنار ایده در دسترس relatable عادی فرد خود را با دادن نظر و بینش به زندگی خود چه ساخته شده اثرگذارندهها بسیار جذاب به Gen Z و هزاره جمعیتی در وهله اول.

اثرگذارندهها شد دوست داشتنی واسطه بین برندها و مصرف کنندگان پس از آن منطقی به نظر می رسد که این اعتماد ندای مردم در حال حاضر می تواند مورد استفاده قرار گیرد به عنوان خط لوله به گسترش پیام اطراف ماندن در منزل و شستن دست های خود را در این بحران است.

نه تنها این, اجتماعی, اثرگذارندهها یک جعبه صابون پلت فرم به هزاران نفر اگر نه میلیون ها نفر از پیروان اما آنها را به چشم و گوش از یک درگیر مخاطبان خواهد شد که در واقع گوش دادن و اقدام است. فنلاند اقدامات نشان می دهد که اثرگذارندهها فقط به عنوان مفید به عنوان رسانه های جریان اصلی در یک بحران هنگامی که آن نیاز به اطلاع رسانی این جمعیت به سرعت به وضوح و با دقت.

آن را سخت به مخالفت زمانی که FMCG غول P&> همچنین پیش نویس social media star – در این مورد Infinite شخصیت Charli D’Amelio – برای ایجاد یک رقص و لنگر های ویروسی به ترویج اجتماعی فاصله به تردید مخاطبان جوان. در نقطه ای از نوشتن #distancedance به 9.2 میلیارد نظرات Infinite.

در این غیر معمول لحظه در زمان که در آن خود منزوی است که به شدت لازم است آن است که کلید به یک اهرم تاثیر گذار قدرت بر تغییر در رفتار مصرف کننده. جایی که قبلا تایید از رسانه های اجتماعی ستاره ممکن است درایو فروش آن در حال حاضر فرصت برای ترویج اقدام برای خوب بیشتر – تشویق نسل جوان به #stayhome و اطمینان آنها را که ما همه #alonetogether. به طور مشابه که در آن تاثیر گذار می تواند با ارائه یک حس از هدف و یا سرگرمی (یا هر دو) تعامل نرخ خواهد سنبله.

تناسب اندام تاثیر گذار جو فتیله (بدن مربی) دیده می شود موفقیت فوق العاده با زندگی روزانه تمرینات #PEwithJoe که تشویق کودکان (و والدین) برای فعال ماندن در انزوا. امروز تمرین در حال حاضر 725,000 نمایش در 10 ساعت است.

زمانی که اثرگذارندهها می تواند چنین عظیم برسد و قادر به رانندگی بالا مانند تعامل آن را آسان ببینید که چرا فنلاند شامل آنها را به عنوان بخشی از استراتژی ارتباطات به خصوص که رسما توسط درگیر شدن استعداد شما نیز کنترل انتشار حقایق و حصول اطمینان از تقلبی, اخبار,’ نه غالب در میان بسیار تاثیرپذیر جوانان جمعیت شناختی. ممکن است فکر کردن خارج از جعبه, اما آن را نشان می دهد که آنها درک کرده اند که تاثیر مثبت واقعا می تواند تفاوت را.

اما Shuldham است که مدیر عامل در استعدادهای درخشان و تاثیر گذار سازمان ITB در سراسر جهان است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de