چرا اورآل همکاری با یک hotpot رستوران در چین برای ترویج آن آرایش

ترکیبی از hotpot و اورآل نیست آشکار مشارکت اما هنگامی که آرایش تجاری کشف تحریک غذایی زیبایی نهایی آزمون استرس آن را آشکار لینک خود را بلند می پوشند آرایش محدوده.

این آخر هفته شاهد اخبار مثبت است که چین یکی از سخت ترین-آمار کشور توسط coronavirus بود شروع به بازگشت به زندگی عادی است. در سراسر کشور مردم شده بود محدود کردن تعامل اجتماعی به منظور جلوگیری از گسترش ویروس و نه پایمال کردن خدمات عمومی اما در بسیاری از چینی ها در شهرهای بزرگ و مردم در حال آماده سازی برای بازگشت به حالت عادی.

به عنوان یکی از پنج وعده های غذایی خورده شده در چین یک hotpot را خوش مشرب شام گزینه به احتمال زیاد در بسیاری از افراد لیست. با توجه به اورآل آن را کشف کرد که بسیاری از زنان اجتناب hotpots در طول ماه های تابستان به دلیل ترس از این که خود را آرایش نمی ایستادگی گرما. آن را همسان این بینش با آن معصوم کوسن قدرت محصول است که در نظر گرفته شده است به گسترش زندگی از آرایش و تصمیم hotpot کامل بود تست استرس به ویژگی های آن بازاریابی است.

کمپین ایجاد شده توسط Mindshare چین شد تا حد زیادی ارتقا از طریق همکاری با شیوه زندگی, نرم افزار دا زونگ Dian پینگ که از طریق آن یافت Dian تای شیانگ محبوب ترین و صحبت در مورد hotpot رستوران در چین است. این برند کار کرده با KOLs (رهبران افکار کلیدی) در دا زونگ Dian پینگ به منظور ایجاد حرکت در اطراف مشارکت که شامل برنامه باز کردن تبلیغات و نمایش بنر, به, جستجوگرها, خوراک تبلیغات و اجتماعی فریاد استراحتی.

کاترین لی مدیر محصول در l’oréal Paris, آرایش صورت دسته توضیح می دهد که چه کار می کرد در این کمپین مطابق با بینش به حق همکاران.

“برای l’oréal Paris, رسانه های استراتژی است که به مراتب بیشتر از فقط ساختمان قرار گرفتن در معرض. ما مراقبت به درک ما مصرف کنندگان خواسته و همچنین در نظر گرفتن یک چشم مشتاق به آنچه روند در میان آنها است. هنگامی که ما شناسایی این بینش و سپس آن را می شود در مورد هوشمندانه ازدواج پلت فرم سمت راست همراه با محتوای مناسب برای ارتباط با مخاطبان ما. این به ما اجازه می دهد نه تنها بیشتر حداکثر رساندن مبارزات انتخاباتی تاثیر بلکه رسیدن به تعامل معنی دار تر است که به نوبه خود باعث شده ما به طور کلی تصویر نام تجاری و فروش,” او می گوید.

در Dian تای شیانگ رستوران با نام تجاری راه اندازی غرفه عکس که در آن طرفداران می توانید سعی کنید آرایش در حالی که آنها در صف قبل از قرار دادن آن را به آزمون در غذا. پس از وعده غذایی آنها وارد یک مسابقه بر اساس بررسی ها و سهام در دا زونگ Dian پینگ.

سارا شن شریک در تیم l’oréal Paris, Mindshare چین می گوید: “مبارزه ما هدف بود و نه خیلی در مورد تولید انبوه آگاهی بلکه به درایو مناسب و مرتبط اجتماعی فعال سازی به درخواست تجدید نظر به ما مخاطبان اصلی (زن جوان) رانندگی معتبر و مورد اعتماد مکالمات آنلاین در اجتماعی. این کمپین در مورد انجام کاری تحریک آمیز در هدفمند و در عین حال نیز فوق العاده معتبر و جذاب راه به قطع طریق و اتصال با ارزش ما مخاطبان است.

“به عنوان l’oréal Paris’ همکار رسانه ای ما نیاز به پیدا کردن حق رسانه ای پلت فرم برای انجام این ایده. به عنوان چین بالا شیوه زندگی, نرم افزار دا زونگ Dian پینگ اعتماد مصرف کنندگان جوان در سراسر کشور. با اعمال نفوذ دا زونگ Dian پینگ ما قادر به ایجاد یک تحریک آمیز فرصت را به همکاری با “电台巷 Dian تای شیانگ’ قابلمه داغ, رستوران, یک hotpot رستوران های زنجیره ای بسیار محبوب در چین است که مصرف کنندگان باید برای رزرو یک تا دو ماه قبل با خطوط بیرون درب – تنظیمات کامل برای ایجاد یک فرصت برای تعامل. علاوه بر این با همکاری با 电台巷 Dian تای شیانگ ما قادر به به طور طبیعی جذب خود diners ایجاد وزوز و تقاضا در میان مخاطبان ما اصیل است. در ضمن برای بیشتر ما ساخت و ساز اولیه تحریک آمیز ایده و رانندگی آن را به صورت دیجیتالی ما با همکاری l’oreal به دعوت مواد غذایی و زیبایی KOLs برای پیوستن به در در سرگرم کننده و معرفی مسابقات میان شام بیشتر گسترش وزوز و کمک به مبارزات انتخاباتی برای تبدیل شدن به ویروسی.”

که آیا این غیر معمول همکاری می کرد, کتی چن مدیر بازاریابی ارشد در l’oréal Paris آرایش می گوید که اولین عامل نامزدی, اما آن را نیز سوار فروش.

“در حالی که این تحریک آمیز مبارزات انتخاباتی بود و در واقع منحصر به فرد ما اندازه گیری است که همیشه بر اساس دو معیارهای کلیدی. اولا ما در رسانه های اندازه گیری از نظر چشم و نامزدی. از طریق این همکاری رسانه ها قرار گرفتن در معرض بسیار بیش از ما انتظار می رود هدف ما اجازه می دهد برای اتصال با بیش از 1.5 متر زنان در سراسر چین است که این چالش را پذیرفت و از قرار دادن ان کوسن به نهایی تحریک آمیز تست. ما به دقت نظارت بر فروش و در اینجا این نوآورانه کمپین نمی موفق به ارائه و دستیابی به +30% رشد در طول فعال سازی دوره” او توضیح می دهد.

به عنوان اجتماعی فاصله و کار از خانه قوانین آرام در چین, پیام اطراف تعامل اجتماعی ممکن است برخی از زمان برای پیدا کردن ارتباط دوباره. اما پس از صرف برخی از زمان به دور از هر یک از دیگر, آن می تواند یک تغییر طراوت. چه اورآل نشان داده است که منحصر به فرد مشارکت بر اساس قوی بینش مصرف کننده می تواند منجر به فروش را افزایش می دهد.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im