چرا عشق کافی نیست برای مارک های روز ولنتاین

Category: فری پرس ژورنال Comments: No comments

روز ولنتاین; آن زمان برای عشق و وفاداری یک حس مبهم از گناه و امیدوارم که حرکات کوچک تزریق خواهد جرقه به یک همکاری بلند مدت.

در حال حاضر من نمی صحبت کردن در مورد دیگر قابل شما. من صحبت کردن در مورد مارک های.

اواسط فوریه فصل اوج انقباض غیر ارادی ماهیچه القا ایمیل از شرکت های که شما با آنها هنگامی که انجام کسب و کار. اما خوب در تلاش برای خواستگاری مشتریان (و یا نیمه دیگر خود را) در فقط یک روز از سال است. گرفتن مشتریان خود را به شما را دوست دارم – و ترجمه آن به فروش – همه سال-دور کار.

مرگ Mothercare آمد و در سال 2019 و با آن دهه از بالا, خیابان, تاریخچه به پایان رسید. ترجمه شده از فروشگاه های زنجیره ای شده است قربانی از سال 2020 سقوط دولت بسته شدن فروشگاه ها و تهدید شغل.

راه ما فروشگاه در حال تغییر است. مستقیم به مصرف کننده مارک های در حال افزایش محبوبیت و بیشتر مردم با استفاده از خدمات اشتراک به صورت روزمره کالا. راحت ترین گزینه (در دسترس بودن یکی از بزرگترین رانندگان وفاداری) است که اغلب دیگر بالا خیابان نام بزرگ به طور گسترده ای شناخته شده علامت های تجاری. برای بهتر یا بدتر آمازون دارای یک نقش در این deprioritisation از نام کالا – حتی جسارت به تولید خود را به آرامی محصولات مارک.

با توجه به پیش بینی کارخانه پژوهش 17 درصد از مصرف کنندگان خواهد بود شاد برای یک خانه هوشمند دستیار به صورت خودکار پایه خرید خانوار برای آنها. آنها همچنین پیش بینی می کند که تا سال 2025 11 درصد از مصرف کنندگان جهانی را تکیه بر الگوریتم ها به طور خودکار را انتخاب کنید و سوئیچ محصولات مالی از طرف آنها.

آن را به وضوح زمان برای همه به بازی خود را. بنابراین اجازه دهید نگاهی به این روش ها که در حال کار برای برندها در سال 2020 است.

1. موفق کمبود

نسخه های محدود فقط دعوت دسترسی و حتی معروف “وسط راهرو’ در کرده است. این همه راه از تولید موفق کمیابی که در آن مشتریان باید برای دریافت سریع و یا دست.

این که آیا شما می خواهید آخرین Nikes یا یک نصف قیمت واشر فشار این استراتژی به معنی شما در حال ارائه چیزی منحصر به فرد و دموکراتیک ارزش به مشتریان خود را.

این استراتژی می تواند برای ایجاد وزوز و مثبت روابط عمومی. کیم کارداشیان در کم چرب را با یک مثال عالی – محدود اجرا می شود مقدار کمی از سهام منتشر شده در یک زمان تقویم خاص منتشر شده (مانند قریب الوقوع ‘صورتی’ مجموعه ولنتاین) همه منجر به طرفداران تقاضاهای مصرانه برای گرفتن دست خود را بر روی محصولات.

2. Latchkey وفاداری

نام دیگر وفاداری برای بی ثبات است. ‘Latchkey وفاداری’ – سطح دیگری از توده انحصار عضویت در سیستم از سال گذشته — می پرسد مشتریان برای عضویت در چیزی است که ارائه می دهد مزایای برای انجام این کار است. اما مهمتر نیست و کراوات آنها را در.

اشتراک مدل های از این نوع در حال حاضر اجازه می دهد انعطاف پذیری بسیار بیشتری اجازه می دهد مشتریان به جست و خیز لغو و اصلاح انتخاب های خود را با آزادی است. هر چند این ممکن است به نظر می رسد عقل به مشتریان ارائه آسان ” از ” مهم است که وفاداری احساس می کند مانند یک انتخاب برای مدرن اشتراک در مدل به کار می کنند.

نگاهی به لامپ یک شرکت انرژی مصرف در شش است که اجازه می دهد تا مشتریان آمدن و رفتن به عنوان آنها لطفا. به عنوان پاداش اضافه شده خروج آنها پرداخت هزینه برای وام دهندگان که نیست تقریبا تا در آینده با مشتریان اجازه سوئیچ کردن از یک معامله است که بیش از شانس.

مصرف کنندگان همچنین به نظر می رسد خوشحال به واگذاری مالکیت بر اموال را به نفع خدمات را قادر می سازد که کوتاه مدت اجاره. با توجه به پیش بینی کارخانه در سال 2019 51 درصد از بزرگسالان ادعا کرد که استفاده کرده اند و یا علاقه مند به استفاده از یک برنامه است که آنها را قادر به اجاره یک ماشین از نزدیک محل در کوتاه مدت متوجه و برای یک دوره کوتاه از زمان.

3. نظیر قدرت

حرکت از گذشته های داعش در انحصار’ روند 2018/19 فقط ساخت یک پلت فرم عضویت کافی نیست. به جای تمرکز صرفا بر روی ملموس به شما پاداش می تواند ارائه به مشتریان وفادار, فکر می کنم در مورد مزایای عاطفی بیش از حد.

طرفداران می خواهند peer-to-peer تعامل که در آن آنها می توانند ارتباط با افراد همفکر در یک فضای امن. برندها باید سخت کار برای ساخت یک جامد جامعه که در آن مصرف کنندگان خود را می توانید به یک دیگر خود را تقویت وفاداری و قدردانی از نام تجاری. این کار به خصوص به خوبی زمانی که نام تجاری نقش فعال در جامعه آن ساخته شده است نگه داشتن به طور منظم در گفت و گو با طرفداران ارائه پاسخ های تلفیقی انتقادات و پیشنهادات و گزارش با به روز رسانی. آن شکسته شدن موانع حرکت مکالمه در از “ما و آنها” به “ما”.

Sephora مشتریان احساس متصل با جامعه آنلاین زیبایی بحث یک فروم که در آن کاربران می توانید سوال بپرسید و به اشتراک گذاری ایده های خود را, زیبایی, سوال حل دیگر به آرایش علاقه مندان است. زیبایی خود را از هیئت مدیره ارائه می دهد یک راه منحصر به فرد برای تعامل با محصولات و جامعه است. کاربران می توانید تصاویر خود را با پوشیدن Sephora محصولات و عکس ها و سپس لینک به صفحات محصول از تمام موارد مورد استفاده در ایجاد یک خرید کامل چرخه بدون نیاز به ترک پلت فرم. Sephora ترک خورده اند این کد وقتی که می آید به برآورده ساختن نیازهای خود را پرشور طرفداران سایر برندها خواهد بود عاقلانه به دنبال کت و شلوار.

سوال چگونه بسیاری از مصرف کنندگان واقعا ” عشق ” مارک یکی برای یک روز دیگر – عشق است فقط نوستالژی یا راحتی پیچیده با کمان بر روی آن? اما چه مارک واقعا نیاز به پیدا کردن راه های جدید را به مشتریان خود زندگی راحت تر و شادتر بیشتر هیجان انگیز و تعجب آور در تمام طول سال. در پایان این چیزی است که همه روابط خوب ساخته شده است.

تام پوینتر مدیر عامل شرکت در Southpaw.

// در این مقاله برجسته

Southpaw

ما یک آژانس خلاق است که با استفاده از علم از احساسات برای کمک به ساخت علامت های تجاری. ما با استفاده از علوم اعصاب و اثربخشی روش تحقیق به منظور ارائه خلاقیت است که باید بالا عاطفی impa…

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.dehec.sutny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>