چرا مدیریت اقتصادی خرید اینترنتی از coronavirus است ‘یک ماراتن است نه یک با حداکثر سرعت دویدن’

به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس همچنان در سراسر جهان این وضعیت باعث رهبران از هر بخش به طور فزاینده ای شدید عمل و تمرکز بر پیدا کردن راه حل های اقتصادی و اجتماعی و تلفات انسانی همه ما رو.

چین در حال حاضر شروع آهسته آن جاده به بازیابی التماس این سوال که چه رهبران می توانند یاد بگیرند و چگونه آنها می توانند این درس را در چمن خانه خود را.

زبان در درام دیجیتال تحول جشنواره جهانی رئیس جمهور McCann Worldgroup کریس مک دونالد توجه است که رهبران باید این وضعیت در چین با دقت به منظور حفاظت برای آینده است.

“ما همه در چین به معیار نور… سرعت که در آن شروع به عقب فشار به اقتصاد دوباره رفتن و فشار به مصرف کننده اعتماد به نفس پشت من فکر می کنم الهام بخش برای همه ما است. من مطمئن هستم که این یک یادگیری است.”

“چین تنها بازگشایی شد, واقعا, در هفته گذشته یا بیشتر. بنابراین اجازه دهید ببینیم که چه چیزی اتفاق می افتد با آنها در یک ماه و دو ماه و سه ماه. اما آنچه من می گویم این سرعت که با آن [در این صنعت وجود دارد] آغاز شده است به عقب بر گردیم که خوش بینی و انرژی است و بسیار هیجان انگیز است.”

به یاد داشته باشید که “ما چگونه مدیریت این است که یک ماراتن نه با حداکثر سرعت دویدن, من فکر می کنم واقعا مهم,” او اضافه شده است.

مک دونالد تاکید کرد که او در حال حاضر دیده می شود تغییرات مثبت به راه ما زندگی می کنند و کار خواهد شد که حیاتی برای حفظ به عنوان عمر از این بیماری همه گیر نامشخص باقی مانده است.

او گفت: “من فکر می کنم که چه شده است جالب برای ما این است که آن را بسیار افزایش اتصال.

“…. این نوع کنایه آمیز است که سطح واقعی اتصال بالاتر است حتی اگر آن را نه فیزیکی در حضور. این واقعیت که ما در حال زندگی در یک جهان که در آن ما در حال صحبت کردن با افراد بیشتری در یک مقدار منظم تر شده است نوع رهایی بخش است و یک فرصت برای پرسیدن سوال حق.”

مک دونالد است که برندها را بازی به طور فزاینده ای نقش مهمی در کمک به کروناویروس تلاش های امدادی و مصرف کنندگان باید به طور مداوم انتظارات بالا برای برندها به رفتار مناسب.

در اخیر McCann مطالعه او گفت: “مارک بسیار بیشتر قابل اعتماد تر از دولت ها و حتی کلیسا. بنابراین ما می دانیم که مارک های زمانی که آنها در بهترین حالت خود هستند بسیار بیشتر مورد اعتماد مصرف کنندگان نسبت به بسیاری از موسسات دیگر است.”

“ما دیده ایم در هفته گذشته چگونه برخی از برندها واقعا باید به شدت به رفتار در راه حق. کار ما این است که برای کمک به کسانی که مارک های بازی های معنی دار نقش مهمی در زندگی مردم را با تضمین این که ما فیلتر و فکر می کنم طولانی و سخت در مورد راه که آنها معنی.

آن را هرگز مهم تر بوده است برای کمک به مارک فکر می کنم از طریق این نوع ارتباط آنها را به جهان به خصوص در حال حاضر مطمئن شوید که آن را احساس می کند اتصالات و احساس می کند مانند آن را به یک هدف.”

مک دونالد ستایش رهبری تلاش های مارک های مانند مک دونالد و Aldi در آلمان که با هم پیوند مک دونالد کارکنان به Aldi فروشگاه به منظور حفظ کارکنان در کار و تحویل مواد غذایی ضروری برای خریداران. او همچنین پیش بینی کرد که ما می بینیم بیشتر تلاش خواهم این رفتن به جلو.

او گفت: “هنگامی که آن را به یک رکود اقتصادی جهانی شرکت را با هم می آیند – آنها گرد هم می آیند برای کار کردن چگونه به یکدیگر کمک متقابل بقا.

به عنوان مثال بزرگ است تعدادی از شرکت ها در حال حاضر تبدیل کارخانه ساخت هواکش و ماسک. من فکر می کنم که فقط یک سیگنال زمانی که شما ببینید بشریت در بهترین حالت آن و شرکت های خود را به بهترین.”

شما می توانید مصاحبه کامل را در اینجا و مشاهده مطالب بیشتر از درام دیجیتال تحول جشنواره اینجا.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im