چرا منچستر شد سرعت گذارنده برای ویروسی چاپ و نشر – است hyperlocal اجتماعی بعدی ؟

سام Ridgway رئیس سابق رسانه های اجتماعی در Unilad, در حال حاضر ساخت یک hyperlocal رسانه های اجتماعی ناشر که قهرمانان منچستر به عنوان بنیانگذار Manc. شما واقعا می تواند در مقیاس محلی عنوان در چنین یک راه است ؟ اگر شما نمی توانید در منچستر معنوی زادگاه اجتماعی ناشر و سپس شما می توانید در هر نقطه.

به عنوان “رسانه های ویروسی’ جهان آغاز می شود به سهام و متوجه وجود دارد بطور قابل توجهی بزرگتر راههای رشد در serialised محتوا و به طور کامل برنامه ریزی تصویری انتشارات hyperlocal رسانه های اجتماعی است در نهایت داشتن آن لحظه. با بیشتر و بیشتر مردم تبدیل به محلی اجتماعی ناشران برای خود هر روز اخبار تازه, قاشق در مهمان نوازی و فرهنگ و جوک داخل است که آنها را احساس ارتباط بیشتری با خود به شهر یا منطقه غرور مدنی بسیار زنده در رسانه های اجتماعی.

و با شهر منچستر بودن such a tight-knit جامعه Manc پر رونق است در این استراتژی است. عامل ساعتی محتوای برنامه هفت روز هفته, ‘صدای مردم از Greater Manchester,’ تبدیل شده است بیشتر درگیر hyperlocal اجتماعی ناشر در انگلستان است. با آن مخلوط مقالات آموزنده ویدئوی اصلی و طنز آمیز, جایگزین, مطالب مخاطبان خود هرگز کوتاه از چیزهایی که به هضم و تعامل با.

اما در حالی که چاپ و نشر اجتماعی هرگز بزرگتر کسانی که مشغول به کار در hyperlocal فضا همه بیش از حد آگاه از کاهش شدید سنتی و روزنامه ها و است که monetising خود را پلت فرم است که یک بازی از تعادل بین شناور ماندن به عنوان یک کسب و کار و نگه داشتن مخاطبان خود را خوشحال.

برای سال درآمد تولید شده از اجتماعی بیشتر ناشران آمدند عمدتا از نمایش تبلیغات در وب سایت خود را. ترافیک بیشتر به معنی بیشتر کلیک, که به معنی پول بیشتر. در رسانه های ویروسی رونق این یکی از مهمترین و بسیار پر سود و درآمد, جریان, در, دیجیتال, چاپ و نشر, با وب سایت های مانند Unilad و LadBible raking در, دلپذیری, پنج رقم مبالغ ماه در ماه است. این است که هنوز هم بسیار در این مورد با این حال با سیستم عامل مانند بالا تنوع بیشتر از همیشه و ایجاد درآمد از طریق راههای دیگر مانند اواسط رول اجتماعی محتوای ویدئو یک شیفت به حال کمتر متمرکز در سایت کلیک آگهی رخ داده است.

این است که کمی متفاوت در hyperlocal فضا با اکثریت ناشران محلی هنوز هم نیاز به تکیه به شدت در درآمد تولید شده از وب سایت خود را – به عنوان تصویری درآمد برای ناشران با یک مقدار کوچکتر محلی مخاطبان بسیار کمتر قابل توجه است. دیگر جریان درآمد برای کسب و کار در این فضا تولید شده از کار مشتری از قبیل نام تجاری و کمپین های بازاریابی و بازاریابی در ارتباط است. مخلوطی است که اکثر hyperlocal ناشران را بر روی بروید.

محتوای اصلی فیلم و ویژگی سرمقاله در نظر گرفته شده است ‘قهرمان محتوا’ در hyperlocal فضا. در Manc اکثر ما فیلم اصلی و ‘دیگر می خواند’ به نفع مخاطبان ما. ما آنها را به عنوان خانواده گسترده ما و آنها بسیار وفادار به نام تجاری ما است. بنابراین زمانی که ما تولید محتوای اصلی آنچه ما فکر می کنم آنها را لذت بردن از تعامل و درک و هضم است که همیشه در خط مقدم از ذهن ما است. ما فقط نمی خواهید کسی به برچسب ‘همسر’ و خروج از صفحه ما می خواهیم آنها را به هضم مطالب ما و از آن لذت ببرید تا آنجا که ما عاشق ایجاد آن است.

به عنوان یک ناشر بزرگ برای یک منطقه خاص با پرشور تیم جوان ما را از مسئولیت ما برای حفظ مخاطبان ما آگاه و سرگرم جدی و دستیابی به نتیجه نهایی است و فقط به عنوان پاداش برای ما به عنوان آن را برای آنها است.

من به مدت پنج سال به عنوان Unilad گروه سر از رسانه های اجتماعی و به عنوان اولین شرکت, کارمند, و یک homebird من تمایلی به بالا به میله های لندن – پس سام بنتلی و لیام Harrington نقل مکان کسب و کار به منچستر بنابراین ما می تواند بازسازی تلاش پلت فرم با هم در زادگاه من.

در طول سال و به عنوان Unilad رشد (در کنار آن به نزدیک ترین رقیب فقط یک مایل را در سراسر مرکز شهر) من تا به حال امتیاز از تماشای منچستر تبدیل به سرعت گذارنده برای ویروسی چاپ و نشر. لندن همواره از فروش سرمایه از کشور ، شمال غرب و به خصوص منچستر اتحاد نوتبوک برخی از تاثیرگذارترین اما کمتر شناخته شده کارشناسان رسانه های اجتماعی در جهان است. اصلی تیم پشت LadBible و Unilad آموزش بودند بر روی پای خود را در یک فضایی بود که تقریبا دست نخورده و به عنوان یک نتیجه بسیاری از محتوای ویروسی شما درگیر با خود را در خوراک خبری امروز در برخی از نقطه پایین خط است که به طور مستقیم تحت تاثیر قرار توسط این شرکت ها.

منچستر جایی است که من یاد گرفتم که من پیشه وری و ایجاد یک حرفه ای از چیزی و جایی که من به دست آورده ام بسیار به عنوان یک نتیجه. به عنوان یک متولد و تربیت Manc که قبلا حاضر به حرکت به لندن به خاطر عشق من شهر من می دانستم که من می خواستم به کار در منچستر رسانه های جهان برای بقیه زندگی حرفه ای من. بنابراین با آگاهی از این شهر چشم انداز رسانه های, من می دانستم که زمانی که آن را زمان مناسب برای پرش از انتشار ویروسی به محلی رسانه های اجتماعی – و Manc نتیجه که بهنگام حرکت می کند.

اما آن را تمام شده است آسان است. مستند سخت شده است برای همه و در حالی که بسیاری از رسانه ها شرکت داشته اند به مردم اجازه رفتن کسانی که کار آنلاین در یک زمان که در آن شده است وجود دارد هرگز بیشتر مردم آنلاین با آنها تا به حال آن را کمی آسان تر است. این Manc بیشتر به طور خاص بوده است داخلی تعطیل از مستند آغاز شد اما ما فقط در مورد موفق به نگه داشتن سر ما بالاتر از آب و آن را به ما داده است که ما معمولا نمی باید به نظاره نشست و نگاهی به سهام. در انجام این کار, ما تصمیم گرفتیم که مهم ترین چیز برای ما این بود که برای استفاده مخاطبان ما به منظور ارائه پشتیبانی به هر کسی و هر کس که ما می تواند. مرور این بی سابقه بار (urgh من از آنها بدم میاید که) شده است بسیار سخت برای بسیاری از, اما, مهمان نوازی, حوادث و صنعت فرهنگ که ما را شهر به زندگی تا به حال آن را واقعا بد است. بنابراین اخیر ما #BuzzingToBeBack کمپین است که در آن ما ارائه هر گونه شمال غرب کسب و کار رسانه های اجتماعی رایگان تکثير خود را برای پیام رسانی و رسانه های اجتماعی رایگان, مشاوره شده است یک موفقیت بزرگ – و ما موفق به پشتیبانی از ده ها تن از کسب و کار خود را با reopenings. این چیزی است که یک hyperlocal ناشر است همه چیز در مورد ما.

در حال حاضر ما به دنبال گام بعدی ما.

ما شده اند عامل به عنوان یک کسب و کار مناسب برای 18 ماه و ما توسعه و تکامل را که ما امروز شده است یک بیت از یک گردباد. اما با این فضا محلی تبدیل شدن به حتی قوی تر در طول مستند, ما می خواهیم به ادامه پرواز پرچم برای غرور مدنی در رسانه های اجتماعی – و ما احساس می کنیم که اشتیاق ما را برای بیشتر از منچستر و مردم آن را به ما که در آن ما نیاز به رفتن به عنوان طولانی به عنوان ما همچنان به احترام مخاطبان ما. اگر ما می توانیم زمین چند نام تجاری خوب معاملات در طول راه اندازی قوی محلی سری ویدئو و ایجاد مشارکت با حق مردم و کسب و کار, من فکر می کنم در آینده خواهد بود به عنوان روشن به عنوان یک روز آفتابی منچستر هر سال است.

سام Ridgway است که بنیانگذار Manc ، او در Instagram در /samridgway.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de