به همین دلیل بازاریابان باید برنامه ریزی برای آینده… از هم اکنون

در طول شیوع کروناویروس ما خواهد شد به اشتراک گذاری افکار و ایده های خود با مشتریان ما در هر هفته در مورد چگونه ما می توانیم با هم کار کنند برای دیدار با بازاریابی و چالش های کسب و کار است که Coronavirus ایجاد کرده است. در حالی که مردم سلامت و تندرستی است که اولویت شماره یک موفقیت کسب و کار را تعیین خواهد کرد اگر همان کسانی که مردم را شغل برای بازگشت به. کمک به مشتریان آب و هوا طوفان و ظهور دست نخورده است و موضوع این پست ما امیدواریم که شما پیدا کردن برخی از ارزش در آنها.

همه ما می دانیم که اولویت ما در حال حاضر نهفته است با ما و خانواده ها و جوامع همکاران و حفاظت از بیمه خدمات درمانی.

اما به عنوان بازاریابان ما نیز باید پرداخت توجه به تضمین این که همه ما باید برای بازگشت به. که به معنی حمایت از اقتصاد با استفاده از استعداد ما.

این بدان معنی است که ما نباید فلج توسط Coronavirus.

آنچه که اتفاق می افتند واقعا غم انگیز است اما این موقتی است. در حال حاضر که برخی از شوک اولیه است که جذب می شود که ما حل و فصل به ما جدید هنجارهای برخی از ما باید به نوبه خود بخشی از توجه ما به وظایف اقتصادی ما داشته باشد.

اینجا و در حال حاضر

برخی از برندها به سادگی نمی خواهد بود قادر به تبلیغات آیا با توجه به ورود وجه نقد و یا یک فروپاشی کامل عرضه و تقاضا و یا هر دو.

دیگران را به درستی سوال که آیا آنها باید تبلیغات در حال حاضر به عنوان ما را دیده ام با کوکا کولا GB – تعلیق فعالیت های خود را در حالی که آنها مکث به در نظر گرفتن چگونه برای خدمت به مخاطبان خود بهترین در این زمان.

برای کسانی است که می تواند و مایل به تبلیغ همه ما می دانیم وجود دارد برخی از اصول اولیه است که باید در نظر گرفته شود در این زمان برای خدمت به مخاطبان خود را مانند قبل از هرگز به مناسب باشد و مسئول است. وجود دارد برخی از نمونه های فوق العاده در طول هفته گذشته از چه مارک باید از خود پرسید که ” چگونه می تواند ما را از بسیاری از ارزش برای مردم ما در این زمان بحرانی?’, منجر به نوآوری در محصول و نوع دوستانه نتایج.

در یک سطح ساده تر FMCG برندها را می توانید در ادامه به تبلیغات در چشم انداز فعلی با یک خلاق نیشگون گرفتن و کشیدن را تشویق می کند که مسئول رفتار در هنگام خرید و یا تخفیف خط مقدم برای کارگران است.

گذشته از به طور مستقیم در تبلیغات بسیاری از برندها اغلب با قرار دادن سرمایه گذاری در مشتری تجزیه و تحلیل, تجزیه و تحلیل بازاریابی و فن آوری با توجه به خواسته های فوری آنها در حال حاضر زمان خوبی برای سرمایه گذاری در این. بسیاری از کسب و کار می تواند با آزادی بیشتر در حال حاضر برای اطمینان از آنها پایه و اساس درست و مناسب لوله کشی خود را بازاریابی موثر تر در آینده است.

ما نباید ترس به ادامه در برخی از راه. اقتصاد و مردم شغل باید به نفع از ما بخش قابل توجهی از خلاقیت و ویژگی های knowhow.

آینده

اولا یکی وجود دارد. و آن را که دور نیست.

ما در حال شنیدن از سازمان است که مشتریان خود را در حال حاضر مایل بیشتر از آنها را از آنها می دهد. بازار خواهد آمد و در حال حاضر وقت خود را در نظر بگیرید بعدی حرکت می کند.

همه ما می دانیم که یک کمپین – از استراتژی خلاق به رسانه ها از طریق فعال سازی – طول می کشد چند ماه به خوبی انجام دهد. همه ما برنامه جمعه سیاه چند ماه در هر سال است.

علامت های تجاری است که با استفاده از این زمان به در نظر گرفتن چگونه C19 خواهد تغییر رفتار مخاطبان خود چگونه سپس آنها را در رسیدن به, چگونه به صحبت کردن با آنها را چگونه به بازار به آنها را اگر ما متناوب مستندات و چگونه به یک نام تجاری در هر یک هنجار جدید – آنها علامت های تجاری است که گزاف گویی خواهد شد سریع تر از کسانی که در حال حاضر نشسته در دست خود.

به عنوان بازاریابان ما ارزش دارد برای ما تفکر ما برنامه ریزی برای آینده, گرفتن مارک های آماده خود را برای رفتن به بازار است. اگر پست-Coronavirus بازده بازار قبل از ما انجام دهید و سپس علامت های تجاری ما کمک به رشد رنج می برند و بسیاری از مردم از دست دادن شغل خود.

در اینجا چند دستور برای کمک به تحریک تفکر خود را در این زمان:

مخاطبان خود را:

  • چگونه آنها احساس در حال حاضر ؟
  • چگونه رفتار آنها در آینده ؟

استراتژی:

  • چگونه می توانید کسب و کار خود و کمک به مردم در این زمان بحرانی?
  • چگونه می تواند موقعیت خود را ارسال C19?

رسانه ها:

  • از ما خواسته شده است برای منزوی کردن در خانه. تقسیم های رسانه ای خود را بین کسانی که کانال های قابل مشاهده در صفحه اصلی و کسانی که هستند و طرح/سرمایه گذاری درآمده است.
  • بررسی داده های اخیر در شماره های مخاطبان برای کسانی که داخل کانال به عنوان مثال همه ما می دانیم رسانه های اجتماعی فعالیت خونتان.
  • در نظر بگیرید اگر مخاطبان خود را در میان کسانی که در حال حاضر در خارج از منزل یعنی کلید کارگران و اینکه آیا شما می توانید اتصال/حمایت از آنها با استفاده از هوای آزاد ،
  • در نظر گرفتن کانال های رسانه ای که در حال حاضر در حال از دست دادن درآمد و در نظر گرفتن اگر به اندازه کافی وجود دارد ارزش در استفاده از آنها وجود دارد مقدار زیادی از موجودی موجود در کانال های خاصی در حال حاضر در نرخ تخفیف.
  • فکر می کنم در مورد رسانه های خود را در برنامه برای زمانی که ما به گزاف گویی. وجود خواهد داشت یک نام تجاری است که با استفاده از رسانه های عمومی به خوش آمدید ما در راه است که منجنیق خود را با نام تجاری.

خلاق:

  • چگونه شما می توانید با استفاده از ارتباطات خود برای حمایت از مردم در حال حاضر.
  • چگونه شما می توانید نیشگون گرفتن و کشیدن پیام های موجود به طور مناسب و مسئول است.
  • چگونه به شما خواهد شد و موقعیت خود را هنگامی که ما جستن به عقب ؟

اطلاعات علوم:

  • چگونه شما می توانید با استفاده از علوم رفتاری به تحلیل و پیش بینی آینده مشتری رفتار ، C19 تغییر خواهد کرد و به مردم ظریف و عمیق راه.

تکنولوژی:

  • چه پروژه های زیربنایی می تواند شما را به جلو مانند Salesforce اجرای و یا تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل 360?

بیایید به کار.

سام Garrity, مدیر عامل شرکت در RocketMill.

// در این مقاله برجسته

RocketMill

RocketMill مستقل مجموع عملکرد بازاریابی سازمان مستقر در برایتون. ما زمانی رشد قابل توجهی از مشتریان موجود از جمله کیمبرلی-کلارک و Dropbox در حالی که اهمیت حیاتی seve…

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im