در مواجهه با رقابت سختی برای به دست آوردن توجه از فن آوری زرنگ و دانا والدین جوان Yili متعلق به کودک شیر فرمول با نام تجاری JinLingGuan (JLG) تصمیم به ایجاد خود را هوشمند بلندگو با هدف به طور کامل در پدر و مادر.

کار با Mindshare در چین با نام تجاری تاسیس شده است که هوشمند بلندگو روند به دست آوردن اندازه کافی سرعت که آن را فرصت مناسبی برای ایجاد یک سرویس است که کمک می کند تا پدر و مادر جوان با مشاوره. به جای استفاده از تبلیغات سنتی آن ایجاد یک ابزار برای پدر و مادر جوان که به طور فزاینده ای به دنبال مشاوره از اینترنت به جای دوستان و یا خانواده.

با توجه به Mindshare, 62.5 درصد از پدر و مادر جوان در چین نگرانی آنها به اندازه کافی خوب برای کودکان خود را در حالی که بیش از 70 درصد از مادران پس از زايمان تجربه اضطراب.

JLG کار با Xiaomi MI هوشمند بلندگو قرار دادن بیش از 1200 سوالات به قرار دادی سخنرانان در کنار اطلاعات تنها از نظر علمی حمایت منابع است. به جای ترویج محصولات خاص خود را دارد بلندگو گفت: “پاسخ های ارائه شده توسط کارشناسان پژوهش در JLG” به نام تجاری به یاد بیاورید.

تعداد محدودی از سخنرانان بودند با استعداد با خرید بیش از یک ماه ارزش محصول در حالی که هر کسی با یک سکته قلبی بلندگو نیز می تواند دسترسی به محتوا.

یین پینگ ارشد برنامه ریزی رسانه ها مدیر Yili پودر شیر اداره می گوید: “موفقیت این کمپین به وضوح نشان داد که چگونه می تواند مارک های اهرم تکنولوژی صوتی را به تعامل و برقراری ارتباط در سطح شخصی – در مورد ما با پدر و مادر جوان. این مجموعه یک سابقه برای فرصت های نامحدود از کار با فن آوری هوشمند – به نظر ما, این اولین کمپین نشان دهنده تنها نوک کوه یخ; ما توانایی اعمال JinLingGuan را 17 سال تحقیق و ازدواج, این با هوش مصنوعی به این معنی است که امکانات نگاه به آینده بی حد و حصر هستند.”

از نظر نتایج فعالیت سوار بیش از 55 میلیون Q&A جلسات 210 درصد بیشتر از انتظار می رود با توجه به Mindshare. از همه مهمتر همکاری سوار بر USD$2.2 m (RMB¥15m) در فروش و همه 10,000 هدیه مجموعه به فروش می رسد.

“محض موفقیت این نتایج ما را شگفت زده کرد” می افزاید: پینگ ” در حالی که ما انتظار آن را به پایین به خوبی با پدر و مادر مدرن در چین, ما دست کم گرفت فقط با چه سرعتی هر دو این فناوری را توسعه داده است و همچنین محبوبیت و سهولت که با آن پدر و مادر متقابل; تعامل نرخ بسیار بالاتر از حد انتظار است.”

موفقیت این پروژه نیز رانده بهره از Yili نگاهی به فناوری همکاری می تواند مورد استفاده قرار گیرد به درایو بیشتر تعامل با مصرف کنندگان است.

“در حال حاضر داشتن مجموعه ای روشن از پیشینه چقدر موفق یک همکاری با فن آوری هوشمند می تواند ما خواهد بود بسیار بهتر و با اعتماد به نفس بیشتر و موقعیت برای ایجاد جدید تحریک آمیز تجارب برای علامت های تجاری ما/مشتریان از طریق هوش مصنوعی, فن آوری و ترویج تصویب این فن آوری که در آن آنها می توانند ایجاد نوآورانه برای اولین بار-در-فرصت های بازار. ما سعی خواهد کرد برای گسترش این AI همکاری از نگاه مارک محتوا بر روی تلویزیون های هوشمند و wearables به استفاده از صدا و تشخیص حرکت تکنولوژی به عنوان به خوبی به عنوان گام شمار و نظارت بر سلامت تکنولوژی نه تنها به ایجاد تجربه بهتر کاربر اما شخصا طراحی شده توصیه به والدین می گوید:” پینگ.

برای بسیاری در صنعت هوشمند بلندگو یک تعریف روند برای این سال در حالی که دیگران باقی می ماند ديپلمات است که روند رسیده جریان اصلی است.

// در این مقاله برجسته

Mindshare

Mindshare جهانی رسانه ها و بازاریابی خدمات شرکت در سال 1997 ایجاد شده. به عنوان یکی از بزرگترین رسانه های سازمان Mindshare مسئول اکثریت زیادی از GroupM/WPP جهانی ma…

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im