چرا تلفن همراه در برنامه های تبلیغاتی است که در آینده

در این بخش دوم از یک سه قسمت از سری PubMatic را APAC در برنامه متخصص Lashanne Phang به نظر می رسد در تلفن همراه در برنامه فرصت برای خرید طرف – چه جوانب مثبت و منفی از این فرمت برای خریداران ؟

eMarketer پروژه هایی که در تلفن همراه ad هزینه خواهد شد $400bn تا سال 2023 از $286bn این سال است.با شماره هایی از این, آن آشکار این رشد با فرمت است که در اینجا به ماندن بگیرید. پس چه رسانه خریداران نیاز می دانید ؟

مخاطبان خود را به تلفن همراه

اگر شما یک رسانه خریدار اولین چیزی که شما باید بدانید این است که مخاطبان خود را در حال حاضر است.

مصرف کننده زمان صرف شده در رسانه ها در حال حاضر شروع به تغییر به تلفن همراه. 2021 eMarketer پیش بینی کرده است که کاربران در چین صرف خواهد شد بیش از 220 ساعت در هر روز بر روی تلفن همراه نسبت به 141 دقیقه در هر روز در تلویزیون.

تلفن همراه تنظیم شده است به طور غالب کانال که توسط بینندگان مصرف کننده تصویری – با توجه به سیسکو Visual Networking Index 79 درصد از جهان را در ترافیک داده تلفن همراه خواهد بود, تصویری توسط 2022.

و همانطور که ذکر شد ما در هفته گذشته این برنامه در حال حاضر در همه جا در فضای تلفن همراه; در MMX چند پلت فرم در سراسر جهان Rollup گزارش منتشر شده در ماه ژوئن 2019 کام اسکور یافت که 75 درصد از دیجیتال کاربران مصرف خود را رسانه های اجتماعی, شیوه زندگی, سفر, اخبار و مطالب سودمند با استفاده از برنامه های تلفن همراه.

دومین چیزی که شما باید بدانید این است که یک تلفن همراه سنگین آینده یک چیز بزرگ برای رسانه های خریداران و وجود دارد یک زن و شوهر از دلایل اصلی که چرا:

Device ID

با گوگل کروم اعلام صدایی نهایی ناقوس مرگ برای کوکی های شخص ثالث device ID تعویض بازی برای هدفمند رسانه های خرید:

  • ID دستگاه دارای عمر طولانی تر (تا زمانی که از گوشی); از این رو ردیابی و هدف قرار دادن کاربر طولانی مدت است و می تواند دقیق تر با غنی تر داده های جمع آوری شده در طول زمان.
  • در حالی که نه معصوم device ID به طور کلی منحصر به فرد به صاحب دستگاه; بنابراین بازاریابان می توانیم فرض کنیم که آنها به احتمال زیاد با هدف قرار دادن یک فرد منحصر به فرد.
  • صلیب-دستگاه ردیابی کامل تر می شود با device ID – بازاریابان اجازه می دهد برای شناسایی کاربران بر روی تلفن همراه و اتصال آن به کاربران داده های خود را از دسکتاپ و دستگاههای تلویزیون متصل.
  • محل هدف قرار دادن بیشتر می شود به مراتب موثر تر و دقیق است.

5G عصر

تلفن همراه در برنامه های تبلیغاتی است که در مورد به دست آوردن یک افزایش بزرگ از پیشرفت با 5G.

توسط 2023 جهانی 5G محموله های گوشی های هوشمند خواهد شد تعداد بیش از 424 میلیون دلار (در مقایسه با 73 میلیون در این سال).3 5G گوشی انتظار می رود برای نشان دادن یک عملکرد عمده جهش برای تجربه کاربر در تلفن همراه ویژه با کیفیت بالا از رسانه ها و فن آوری های تعاملی مانند بازی های موبایل و تلفن های ویدیویی فضاهای.

این تحولات باز کردن یک قایق از فرصت های جدید برای تبلیغ دادن به آنها را بیشتر اتاق را برای خلاقیت و باز کردن درب برای آنها ارائه با کیفیت بالا تبلیغات تعاملی بر روی دستگاه های تلفن همراه.

در حالی که وجود دارد مقدار زیادی از مثبت که با تلفن همراه در برنامه وجود دارد هنوز هم برخی از چالش های است که رسانه ها خریداران نباید نادیده گرفت.

کیفیت

در بخش اول از این سری ما صحبت در مورد اینکه چرا ترافیک با کیفیت نگرانی باعث زنگ با رسانه های خریداران است. این رانده است آنها را تا حد زیادی دسترسی به تلفن همراه موجودی از طریق خصوصی بازار (PMP) تخفیف – مصرف سفید-لیست رویکرد است. و در حالی که وجود دارد مزیت این رویکرد آن محدود کردن دسترسی به برخی از موجودی نسبت به بازار باز اقدام به خرید و به طور بالقوه منجر به یک دیگر رسانه ها تایید چرخه.

عملکرد

وقتی که می آید به عملکرد روش که کار برای دسکتاپ نه لزوما ترجمه بر روی تلفن همراه. استفاده نادرست از هدف قرار دادن پارامترها بر روی تلفن همراه می تواند در تلفن همراه ظاهری به زير انجام است.

یک مثال از این است که با استفاده از کوکی ها برای تعیین مخاطبان هدف در مقابل ارزیابی ماهیت برنامه تلفن همراه برای شناسایی مربوط به موبایل کاربر (مخاطبان).

اگر یک تبلیغ شد و تلاش برای شناسایی صاحبان خودرو در وب استفاده می کنند تاریخچه مرور مانند خودرو معاملات برای شناسایی اینکه آیا کسی بود که بالقوه مالک خودرو. با این حال در موبایل, دانلود برنامه مانند زمان واقعی ترافیک برنامه های ارائه قوی تر از راه های شناسایی فعلی صاحبان خودرو. اما اگر هدف قرار دادن پارامتر از وب سایت اعمال شد, تلفن همراه در-برنامه – یعنی که یک فرد نیاز به مرور خودرو, معاملات آنها خواهد بود از دست رفته به عنوان یک فرصت.

سازگاری

در نهایت خلاق ناسازگاری می تواند یک موضوع برای موبایل-نرم افزار معنی ads ممکن است بار وجود یک برنده مناقصه. محیط های تلفن همراه باعث می شود آن را ممکن است برای تبلیغ سعی کنید از هیجان انگیز فرمت های جدید مانند MRAID (mobile غنی-آگهی های رسانه ای رابط تعاریف) اما گاهی این خلاقیت سازگار نیست با این برداشت که به آنها خدمت کرده است.

مشکل این است که بیشتر مرکب در برخی از بازارهای سراسر APAC توسط یک اولویت برای غیر استاندارد IAB آگهی دادن. برای مثال در چین “چلپ چلوپ” یک حق بیمه آگهی-قرار دادن. این یک full-screen قرار دادن آگهی است که به نظر می رسد بر روی صفحه نمایش کامل از دستگاه تلفن همراه با یک دکمه که به نظر می رسد 5 تا 5 ثانیه پس از برنامه راه اندازی شده است. اگر چه “چلپ چلوپ” یک مفهوم مشابه به آگهی بینابینی آن را مطابق با استاندارد IAB فرمت. اگر یک آگهی بینابینی بودند به خدمت برای این قرار دادن این امر به احتمال زیاد موفق به خدمت و یا آن را تحریف شده است.

به عنوان من برجسته وجود دارد برخی از چالش های ما باید بر آنها غلبه اما خبر خوب برای خریداران است برنامه توسعه دهندگان / ناشران با توجه به نگرانی های خود را. بسیاری از آنها شروع به اتخاذ IAB استانداردهای app-ads.txt و viewability اندازه گیری به خصوص کسانی که به دنبال گسترش مخاطبان پایگاه فراتر از مرزهای داخلی و به دست آوردن دسترسی به تقاضای بین المللی. Pixalate های اخیر App-ads.txt و Ads.txt گزارش نشان داد که برای تصویب app-ads.txt در سال 2019 سر به فلک کشید است با افزایش بیش از 5000%.

به عنوان صنعت در حال حرکت به سمت شفافیت بهتر در حال حاضر زمان برای رسانه های خریداران برای شروع استفاده از داده های غنی امتیاز است که تلفن همراه موجودی می تواند ارائه دهد از نظر هدف ROI بهتر و آگهی تجارب برای مصرف کنندگان است.

Lashanne Phang, APAC در برنامه متخصص PubMatic

// در این مقاله برجسته

PubMatic

PubMatic ناشر محور رویکرد را قادر می سازد تبلیغ به حداکثر رساندن ROI با رسیدن و خود را درگیر مخاطبان در برند-safe, حق بیمه, محیط های سراسر فرمت های آگهی و دستگاه های.

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im