چرا در حال دور شدن از شخص ثالث داده ها می تواند ‘زنده’ بازاریابی

این واقعیت مارک های دیگر نمی تواند تکیه بر شخص ثالث داده ها و کوکی ها مانع نخواهد شد بازاریابان اما در واقع کمک به احیای صنعت خود را با توجه به نیل ریشتر دانشمند ارشد در آگهی ویدئویی پلت فرم SpotX.

صحبت کردن در SpotX آینده تصویری از صبحانه رویداد هفته گذشته ریشتر توضیح داد: “با گوگل خلاص شدن از کوکی ها ما در میان یک بیت از یک احیای برای بازاریابی است. زیادی مثل سال 2010 که ما را به یک نگاه در ما پایه و کشف کردن چه باید بکنید از اینجا; اما این است که قطعا یک مثبت و یک منفی.

بازاریابی احیای پست-کوکی جهان

“وجود دارد یک فرصت بزرگ را به حرکت به دور از غلط دقت میلیارد کوکی ها و همه که در گذشته بر اسناد و بازگشت به هماهنگی با یک تکه بزرگ از مطالب با یک گروه از کاربران شما می خواهید برای رسیدن به در پیگیری از فروش خوب. در یک پست-کوکی جهان کاربر fussier در مورد تبلیغات آنها مایل به گرفتن و یا علامت های تجاری آنها می خواهند به اعتماد پس این به این معنی بازاریابان نیاز به بازگشت به اصول اولیه و اطمینان از آنها واقعا بزرگ تولید تبلیغات که محتوا مرتبط است.”

ریشتر نیز می خواهم این تغییرات به نتیجه در بیشتر ناشران تمیز کردن عمل خود را. “سایت های ما شده اند غیرمنتظره با تکنولوژی پس از تمیز کردن آن آگهی واحد و کاهش مقدار کد و جایگزین کردن این تنها با چند کلاس بالاتر آگهی واحد که بیشتر محتوا مرتبط است که قطعا آینده,” او اضافه شده است.

اول اطلاعات و کارآمد تجربه کاربر

موافقت با ریشتر در ارزیابی سرخس پاتر, مدیر عامل, Neo رسانه های جهان به نام برای برندها به استفاده از تغییرات در اطراف کوکی ها برای نزدیک شدن به مشتریان خود را. “در کوکی-کمتر جهان مهم این است که برندها برای غنی سازی قسمت اول داده ها به عنوان بخشی از استراتژی خود را برای ایجاد تبلیغات بهتر است,” او توضیح داد که در طول یک پنل جلسه پس ریشتر در باز کردن بحث. “این است که در مورد داشتن یک ارزش واقعی ارز با مصرف کنندگان و کار با تعریف برندها برای رسیدن به این.”

وقتی پرسیده شد که چه این ممکن است مانند نگاه او افزود: “من قطعا فکر می کنم شما در حال رفتن برای دیدن اتحاد بیشتر و بیشتر ناشران با هم به گفت نگاه ما فقط مبارزه با داده پس چرا ترکیب نیروهای ؟ بیایید ساخت یک برنامه است که همه ما می توانید استفاده کنید.”

به عنوان شخص ثالث داده می شود و بیشتر و بیشتر منسوخ اد Wale مدیر عامل در SpotX به نام برای مطلب “کارآمد مرورگر تجربه” و پیش بینی کرد که ما یک افزایش برندها در تلاش برای ایجاد برنامه های مبتنی بر محتوا به دلیل مزایای آن از حزب داده است. او همچنین هشدار داد برندها که آیا خود را ایجاد کنید برنامه تجارب اشتراک “خستگی” و گفت: آنها باید با قرار دادن یک “ارزش واقعی ارز” به این خدمات به آن را ارزشمند برای مصرف کننده. “شاید که شامل کاهش هزینه اشتراک در ازای بیشتر اولین بار, پارتی, داده,” او بمب.

اما اگر برنامه تجربه در حال رفتن برای موفقیت برندها باید اول دریافت حق اساسی هشدار داد الکس هاج مدیر فروش آگهی و برنامهای در کشف. “تا آنجا که کسب درآمد و برنامه های در حال رفتن به آنچه که در حال حاضر رشد حق داشتن تجربه کاربر و طراحی اساسی برای حصول اطمینان از کاربران دوباره به لذت بردن از مطالب خود را. شما باید واقعا ثابت کند که شما شایسته توجه و بازاریابان نمی توانید از دست دادن حس واقعیت.”

به دنبال به جلو به آینده Cadi جونز مدیر تجاری برای EMEA در موم هشدار داد که ناشران که حاضر به نوآوری خواهد شد “سمت”. او نتیجه گرفت: “نه به اندازه کافی ناشران در حال نوآوری هستند. توصیه من این است که برای ایجاد یک برنامه و شروع به اجرای آن در حال حاضر. هر چه زودتر خود را تست و یادگیری معنی دار بیشتر اطلاعات شما در آنچه با این نسخهها کار در این نام تجاری جدید چشم انداز است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de