چرا در حال حاضر زمان برای تجارت بازاریابان برای دریافت خلاق

اکتبر 24th, 1929, بهتر شناخته شده به عنوان سیاه و سفید سه شنبه مدلول شروع رکود بزرگ. داو جونز باز در 305.95 و بلافاصله سقوط 9 درصد. سهام که معامله در سه برابر حجم استاندارد به عنوان کسانی که در وال استریت دیوانه وار خرید سهام به توقف اسلاید. بیش از آخر هفته این استراتژی به نظر می رسد به کار 9 درصد تبدیل شده بود و تنها دو, و با بسته شدن در روز شنبه شاخص Dow در تسکین 298.97. این ارقام در اینجا واقعا مهم نیست این واقعیت است که با گلوله برف زدن نزدیک بود به حال متوقف شده است.

اشتها خلاق نشان می دهد بازاریابان نگاه به دیگر لحظات تاریخی برای در نظر گرفتن چگونه به بهترین سوار این موج.

پس از آن آمد دوشنبه سیاه داو کاهش شوم 13 درصد. پایان سیاه, سه شنبه, اکتبر 29th, 1929, داو در 230.07 و وحشت سرمایه گذاران فروخته شده بود 16.5 میلیون سهم.

رسانه ها از آن زمان تا به حال دامن زده شعله های آتش با نوشتن در مورد کوتاه-فروش و خروج از سرمایه گذاران خارجی است. بازار سهام بریتانیا بود wobbling در این زمان است که تا به حال کشیده شده تمرکز بیش از حد و با عصبی چشم در UK, بریتانیا صدراعظم از خزانه فیلیپ اسنودن توصیف امریکا در بازار سهام به عنوان “کامل عیاشی از حدس و گمان است.”

با اعتیاد به مواد مخدره تنها سوخت بیشتر اعتیاد به مواد مخدره با واشنگتن پست, عناوین مانند “بزرگ موج فروش ایجاد نزدیکی-وحشت به عنوان سهام سقوط” و این بار فریاد “قیمت سهام سقوط سنگین انحلال” — سرمایه گذاران و معامله گران رفت از محتاط به عصبی به سنگ شده. نقطه اوج آمد و پنجشنبه سیاه مدلول یک دهه افسردگی است.

“یادگیری از دیروز برای امروز زندگی می کنند; امید به فردا. نکته مهم این است که برای جلوگیری از بازجویی.” آلبرت اینشتین ،

امروز با Covid-19 باعث هرج و مرج در سراسر جهان, ما نیاز به مطمئن شوید که ما انجام می دهیم در واقع یادگیری از آنچه که نسل های گذشته ما تا به حال به رنج می برند. ما نه خودمان را نسبت به کسانی که از دست همه چیز در گذشته است. اما ما در اینجا به شما نشان می دهد که درخشان چراغ می تواند درخشش خود را در درخشان ترین دوران تاریک ترین زمان.

بیایید نه انکار آشکار است; ما در یک بیماری همه گیر. اولویت ما این است که سلامت و تندرستی. وضعیت واقعی و عمیق با اثر است که گذشته است. همه ما با ارائه دست ما برای هر کسی که به آنها نیاز دارد. اما ما همچنین می خواهم به مثبت می شود و شروع می کنیم با یک مثال عالی.

در اواخر دهه 1920 به وجود آمده تا حدودی از 1980s, Coca-Cola, Pepsi جنگ در ایالات متحده. آن را بین دو بازیکن بزرگ در جای جدید آماده ساخته شده از غلات صبحانه جهان است. “پست”… و “Kellog.”

نه جدید ممکن است اغراق; محصولات بوده است در اطراف در حالی که برای خوب; اما خوشمزه کرم-از-گندم و فرنی بود که هنوز هم دیده می شود به عنوان هنجار برای اکثریت است. این یک بازار رو به رشد زمانی که افسردگی رسید.

پست عمل به عنوان یک انتظار می رود با عملی هزینه های برش و برداشت از بودجه های تبلیغاتی. فرنی خوب بود و هیچ کس می تواند نگرانی در مورد ضربه محکم و ناگهانی صدای ترق و تروق و پاپ در حال حاضر. ارسال در انتظار بودند برای چیزهایی که به حل و فصل کردن.

Kellog از سوی دیگر دو برابر آگهی خود را در بودجه تحت فشار قرار دادند و خود را با نام تجاری جدید و غلات و حبوبات و برنج تبدیل به یک موفقیت به عنوان سخت به عنوان آنها می توانند. چهار سال بعد اقتصاد هنوز نفس نفس زدن برای هوا و سود در Kellog تا به حال سر به فلک کشید.

فرصت طلب, شاید, اما شایان ذکر است که این شرکت مالک آقای Kellog خود محافظت کارکنان خود را بیش از حد. در آن زمان این شرکت زد سه و شش ساعت در شیفت در هر روز. او این تغییر به چهار تا شش ساعت در شیفت به خود کلمات “به کار و حقوق به سران بیش از 300 بیشتر خانواده ها است.” درخشان نور را به تاریک ترین گوشه و کمک به مردم واقعی است. آقای Kellog می دانستم که خیلی خوب است که درد و رنج بود اما آنچه او به مراتب بیشتر از ظالم مجمع تشخیص مصلحت نظام در هزینه های اجتماعی اخلاق.

ما صرفا نمی تواند صبر کنید و انگشتان ما عبور برای بار خوب به عقب می آیند. ما بازاریابان و در طول یک بحران ما خواهد شد و حتی بیشتر از آنچه که ما انجام بهترین.

در سال 1980 وجود داشت یک ورزشکار که یک بار گفت: “من قطار دو بار در روز کریسمس از آنجا که من می دانم که دیگران نمی آموزش در همه. آن را به من می دهد دو روز اضافی.”

فرانسیس مورگان Ayodélé “دیلی” تامپسون, CBE برنده دو و میدانی مدال طلا در بازی های المپیک 1980 و 1984 و رکورد جهان را شکست برای این رویداد چهار بار. او مجموعه استاندارد جدید و تشویق نسل که او را دیدم.

در حال حاضر سه گانه میچلین ستاره دار آشپز Heston Blumenthal قرار دادن رستوران خود را در کانون توجه با ارائه تخفیف های بزرگ گفت: “در چربی اردک ما همیشه بالید خودمان را در ارائه بهترین تجربه برای مهمانان ما و در این زمان نامشخص ما باقی می ماند متعهد به انجام درست آن. ما در حال گوش دادن به رسمی مشاوره در نظر گرفتن تمام اقدامات احتیاطی لازم و پس از همه مناسب دستورالعمل ها و روش.

“این یک زمان دشوار است, اگر چه, و مانند بسیاری از خود را در رستوران های محلی ما ضربه خورده است لغو از مهمانان که دیگر نمی تواند سفر را با ما. ما اما باز طبق معمول و ما دوست داریم حمایت خود را در کمک به ما در حفظ اقتصاد محلی در حال اجرا است. ما از شما دعوت به پیوستن به ما در طول هفته های آینده و به عنوان یک تشکر از شما برای حمایت شما و ما در حال ارائه £75 ما معمول قیمت بلیط برای رزرو قبل از پایان ماه آوریل است.”

آیا او انتظار دارد که بسیاری از مشتریان یا نه نکته این نیست که او مطمئن شوید که او در رستوران حیاتی beacon به ارمغان می آورد که مردم را از سراسر جهان به آن شهر باقی مانده در محل موردتوجه وتماشای عموم و نمی شود فراموش شده است. اگر چربی اردک مجبور است برای نزدیک نامشخص مقدار از زمان Heston Blumenthal احتمال زنده ماندن اما چگونه آن را بر جامعه اطراف آن و کارکنان داخل ؟

جهان کتاب آنلاین فقط ساخته شده افسانه خود را مجموعه ای از بیش از 3000 کتاب های الکترونیکی و کتاب های صوتی در دسترس به صورت رایگان برای کودکان برای دسترسی به در خانه. نوع دوستی در واقع زن و مرد است که ممکن است غبطه خوردن آنها کمی بیشتر سهم بازار قابل توجهی برای داشتن انجام می شود ،

بازاریابی گورو Mark Ritson به تازگی اضافه شده به احساس زمانی که او گفت: “چرخ صنعت نیاز به نگه داشتن عطف بنابراین کارگران پرداخت می شود و خانواده ها تغذیه می شوند. کسانی که چرخ بهترین روغن توسط بازاریابی موثر.”

برای تجارت الکترونیک این فرصت را به در مقابل مردم بیشتر باید خودنمایی میکند و در عین حال ما هنوز هم خودمان را تا حدودی با احتیاط از انجام این کار در زمان هایی از این. تنها راه خروج از دوران سخت است که برای حفظ کار را از طریق آنها. اگر آن را یک نبرد دشوار ما باید به کار حتی سخت تر است. در انجام این کار وجود دارد بالقوه برای رشد, برای به دست آوردن بازار ،

ما در کسب و کار بهره برداری از هر سناریویی است که می تواند هر شکل از درد و رنج. ما در حال دفاع از شفافیت و صداقت در همه چیز کار می کنیم و ما می خواهیم به تلاش های ما در طول زمان دشوار است. ما پول را از دست بدهند; ما نمی خواهد از دست دادن درایو ما.

ما می خواهیم مردم, شما, اقتصاد و خودمان را برای بیرون آمدن از این قوی تر و انعطاف پذیر تر از همیشه.

لطفا پس از نگاه خودتان و اقامت امن و سالم است.

جنی استنلی بنیانگذار و مدیر عامل در اشتها خلاق است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de