چرا سیاسی ‘رتبه بندی’ و به همین دلیل در حال حاضر: Q&A با نیلسن را میشل Andreas

Category: مدیا دیلی نیوز Comments: No comments

نیلسن به تازگی شروع
نورد تلویزیون مخاطبان رتبه بندی بر اساس بینندگان وابستگی سیاسی. در حالی که این سرویس به نظر می رسد مانند یک عنوان به آنچه که به احتمال زیاد مهم ترین سیاسی رسانه ای-خرید فصل به
تاریخ سوال این است که چرا نیلسن هرگز معرفی آن را قبل از. در زیر Q&A, ما در صحبت با نیلسن را میشل Andreas برای دریافت پاسخ.

بازاریابی
سیاست هفتگی
: رای دهندگان رتبه بندی به نظر می رسد طبیعی است. چرا نیلسن ایجاد آنها را در حال حاضر و چرا این شرکت انجام آنها را قبل از ؟

میشل Andreas: بزرگ
خبر این است که ما به تمدید نیلسن رای دهندگان رتبه راه حل برای تمام 208 تلویزیون بازارهای اعمال نفوذ فن آوری های نوآورانه و همان نوع داده های بزرگ که سوخت نیلسن محلی تلویزیون
اندازه گیری. بازار آگاهی در اطراف این محدودیت ها از مجموعه بالا جعبه اطلاعات فقط در رابطه با کار نیلسن انجام شده است به ادغام مسیر بازگشت اطلاعات با نیلسن محلی تلویزیون پانل در 208
DMAs باعث درخواست از مشتریان برای ساخت یک رای دهندگان رتبه راه حل به ارز داده است.

تبلیغات

تبلیغات

قبلا ما شده بود در فضا برای چند چرخه سیاسی اما با بیشتر سفارشی
راه حل محدود به بالای 56 بازار. حالا که تلویزیون محلی تحول به اتمام است ما قادر به مطابقت رفتار رای دهندگان و اطلاعات ثبت نام به پنل+RPD پایه و اساس و گسترش
نیلسن رای دهندگان رأی به همه 208 بازار.

MPW: آیا بینش در این داده ها که می تواند توسط بازار تبلیغ یا آن عمدتا فقط باید ابزار
سیاسی بازاریابان? اگر چنین است لطفا توضیح دهید.

Andreas: در حالی که نیلسن رای دهندگان اعتبار حل خواهد شد و به احتمال زیاد دارای بیشترین ابزار سیاسی
بازاریابان می تواند ارائه بینش سیاسی ترکیب, محلی و ملی مخاطبان را به اطلاع برنامه نویسی گیری برای صاحبان رسانه. نیز وجود دارد که بینش در شیوه زندگی و
محصول ترجیحات رای دهندگان که ارائه متن در علل و سازمان حمایت از مصرف کنندگان خواهد بود که مربوط به جمع آوری کمک های مالی و مسائل مربوط به تبلیغ.

MPW: آنچه که جالب ترین و یا تعجب آور بینش شما آمده ام تا پس از پردازش این رتبه بندی?

Andreas: یکی تعجب آور
بینش است که نیلسن رای دهندگان رأی کشف برنامه های است که می تواند به طور چشمگیری بیشتر کارآمد در رای دهندگان تحویل و دیگری را فراهم می کند datapoint برای اطلاع رسانی سیاسی, برنامه ریزی و خرید. دیگر
جالب بینش عبارتند از: تفاوت در یک بازار توسط بازار سطح در زبان اسپانیایی و انگلیسی زبان برنامه مشاهده در میان رای دهندگان اسپانیایی; فاکس مخاطبان نیست همه جمهوری خواه; و
تو رفتگی در دیوار کابل برنامه نویسی ارائه می دهد فرصت برای رسیدن به کلید رای دهندگان مخاطبان است.

MPW: آمریکایی ها به نظر می رسد بیشتر به لحاظ سیاسی تقسیم تر از همیشه. است که منعکس شده در تلویزیون
مشاهده تنظیمات بیش از حد و یا وحدت بیشتری وجود دارد وقتی که می آید به برنامه های تلویزیونی?

Andreas: یک کمی از هر دو. ورزش به نظر می رسد برای متحد کردن طرفداران
و رای دهندگان به طور یکسان اما ما قطعا دیدن تفاوت ها در درون و در سراسر بازارهای رای دهندگان ترکیب ورزش های مخاطبان است. در DC در حالی که پنج ورزش برنامه های بازدید شده توسط دموکرات ها و جمهوری خواهان
در Jan.’19 مشابه بود کلی رای دهندگان مخاطبان تحویل شد و بالاتر در میان دموکرات ها اما این بازی بیش از ایندکس شده برای واکنش نشان دادن آنها به غلظت بالایی از رای دهندگان جمهوری خواه
(نگاه کنید به مثال زیر).

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>