چرا برتر پروتئین تصمیم به لرزش تا خود را در رسانه های خرید استراتژی

Exverus رسانه ها و اسمیت برادران برنده برنامه ریزی رسانه ها و استراتژی خرید در بخش درام بازاریابی جوایز ما 2020 با استفاده از آن “باعث’ کمپین برتر پروتئین است. در اینجا این تیم پشت ورود آشکار چالش ها و استراتژی های مورد استفاده برای ارائه این پروژه موفق.

چالش

در اوایل سال 2019 برتر پروتئین منجر به لرزش پروتئین در ایالات متحده رقابت با مجموعه ای قوی از رقبا در یک پیام حول این محصول طعم و مزه. اما به عنوان جهانی به عنوان طعم و مزه می تواند به عنوان یک محصول تفاوت (برتر واقعا سلیقه بهترین با وجود 1 گرم قند) آن است که فقط – universal خاص به هر کسی.

زمانی که نام تجاری را دنبال سفارشی تحقیقات به درک چه چیزی باعث مردم برای ورود به پروتئین می لرزد رده آنچه را که آنها آموخته است که پروتئین مصرف کنندگان هستند هیچ چیز به جز جهانی است. در واقع وجود دارد حداقل پنج اصلی باعث وارد رده و ده ها خاص استفاده در هر.

چالش تعیین شد – چگونه ما رقابت در یک پیام از طعم و مزه دانستن است که هر فرد انگیزه و دلیل برای نوشیدن پروتئین می لرزد در حال منحصر به فرد است ؟ و با یک محصول طراحی شده برای درخواست تجدید نظر به طیف گسترده ای از گروه های مصرف کننده چگونه می تواند ما احتمالا درایو ارتباط با صدها نفر از جایگشت های مختلف از پروتئین خریداران ؟

استراتژی

برخی از مردم نوشیدن پروتئین می لرزد چرا که آنها بیش از حد شلوغ و غذا خوردن در حالی که رفت و آمد. دیگران باید کامل پست-یوگا میان وعده. بعضی از آنها یک وضعیت پزشکی است در حالی که دیگران فقط می خواهید بیشتر از انرژی است.

با توجه به تمام این نیاز متحده هسته ای ما بینش روشن بود: قبل از تبدیل به مکمل های پروتئین مصرف کنندگان بسیاری دارند متفاوت باعث شود که آنها را به رده. فراتر از این سفارشی پژوهش از داده های MRI و گوگل نشان داد که در درون هر یک باعث شد ده ها تن از زیر باعث. برای مثال یک سنگین وزن فله-تا gymgoer بسیار متفاوت از یک قلب پارو زن یا یوگی. وجود دارد هیچ راه ما می تواند ایجاد به اندازه کافی ویدئوها برای رسیدن به هر یک از آنها به صورت جداگانه.

استراتژی ما بود برای رسیدن به همه آنها را با استفاده از داده های سیگنال و رانندگی نتایج فوق العاده ای در متوسط بودجه.

کمپین

گوگل با نام تجاری جدید مدیر مخلوط تکنولوژی مجاز برتر پروتئین برای ایجاد صدها نفر از منحصر به فرد ویدئوها از یک مجموعه ای از دارایی های سفارشی. بسته به کسی که به تماشای این ویدئو/صدا/تصویر/متن شد مخلوط و همسان به همان ‘base’ تصویری کاملا منحصر به فرد و مربوط به هر کاربر. در همه وجود دارد 200 منحصر به فرد جایگشت ایجاد شده!

این خاص بود چرا که آن را اجازه داده برتر به صحبت می کنند به هر گروه از لرزش پروتئین مصرف کنندگان که برتر پروتئین کامل بود راه حل برای. رفته اند روز از میکرو هدفمند دیجیتال یا broadbased رسانه ها, در حال حاضر ما می تواند به هر دو. و داشتن هر دو به معنای بیشترین ارتباط ترین مقیاس و بالقوه ترین فروش تاثیر است.

پیدا کردن فضا های گسترده ای در دسترس رسانه ها و میکرو هدفمند دیجیتال مجاز برتر بود و مربوط تر از همیشه. اگر شما یک قدم بدنسازی خلاق پیام خاص را به فعالیت های مورد علاقه خود: “نه محبت خود را ارسال-barre وعده ؟” و یا “یک میان وعده است که صلیب خود را متناسب با زندگی”. ما در از دست دادن وزن, کمپین ما هدفمند افراد در اطراف چه علاقه آنها بیشتر: “فوق العاده خوشمزه و فقط 2 امتیاز” یا “خوشمزه لرزش که 160 کالری”.

همه در زمان واقعی است. همه با استفاده از داده های سیگنال و یوتیوب را به پلت فرم.

نتایج

این مکمل به ما کلی تبلیغات و رسانه های استراتژی بود که محور ثبات دیجیتال برسد و آوردن طیف گسترده تری از مصرف کنندگان به این برند.

و آن کار می کرد:

  • 20M+ انتخاب مبتنی بر دیدگاه ها و 52M برداشت.
  • 40 درصد ViewThrough رای 62 درصد بالاتر از یوتیوب معیار.
  • 5/5 – لیگ برتر پروتئین پیوست نادر از مارک های که برداشته پنج گوگل با نام تجاری معیارهای آگاهی به یاد بیاورید و نظر و Favorability و قصد.
  • بازدیدکننده داشته است وب سایت رز 19 درصد در طول یک زمان استراحت از رده پایین رفت در فروش.
  • فروش خیلی قوی, برتر پروتئین شرکت مادر رفت و عمومی زیر سه ماهه!

این پروژه برنده شد در درام بازاریابی جوایز ما 2020. برای پیدا کردن که درام جوایز در حال حاضر باز برای مطالب اینجا را کلیک کنید.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de