چرا برنامه ریزی تبلیغات نمی خواهد کار بر روی تلویزیون

من یک فن از برنامه ریزی تبلیغات-نه به خاطر من داده یا من را درک نمی کنند که چگونه آن کار می کند. آن را به دلیل برنامه ریزی تبلیغات بازی همه درگیر
(به جز در برخی از فن آوری پشته).

من بخشی از برخی از مهم نوآوری است که قدرت برنامه ریزی امروز از توسعه پویا سرور تبلیغ برای معرفی
از cross-site رفتاری هدف قرار به ایجاد مخاطب داده-محور مدل تعاونی.

من معتقدم در اتوماسیون. به اعتقاد من در مزایده. به اعتقاد من در هدف قرار دادن و addressability.
من معتقدم در زمان واقعی decisioning. اما تا آنجا که من اعتقاد دارم که در آن چیزهایی که به اعتقاد من بیشتر در نیاز برای صنعت تبلیغات به رفع بسیاری از مشکلات با برنامه ریزی
تبلیغات.

برنامهای ارائه پوشش برای یک مقدار عظیم از تقلب. آن را ایجاد کرده است faux دقت و faux کنترل. این باعث شده است که مصرف کنندگان برای دریافت مقدار زیادی از تبلیغات است که آنها نمی
مانند — تبلیغات تحریک مردم. و آن را کمک به از بین بردن بسیاری از محتوای بزرگ محور حق بیمه ناشران که نیست قادر به رقابت در شرایط مشابه faux مدل های کسب و کار.

تبلیغات

تبلیغات

من
می دانم که برنامهای مردمی جهان از تلویزیون و حق بیمه OTT به عنوان بازار آینده به فتح و امید به به تلویزیون, آنچه را که آنها به صفحه نمایش دیجیتال. چرا که نه ؟ به برنامه ریزی افراطیون تلویزیون تبلیغات
و حق بیمه OTT مخاطبان فقط بیشتر ناخن می شود pounded برای توسط چکش خود.

اما آن کار نمی کند که راه. صفحه نمایش دیجیتال عرضه outnumbers و تقاضا ایجاد می شود فورا توسط
اضافه کردن بیشتر با واحد آگهی به صفحات بیشتر و حرکت مخاطبان به صفحات اضافی و واحد بیشتر است. تلویزیون و حق بیمه OTT نیست به احتمال زیاد دستکاری شده که در راه است.

در تلویزیون و, حق بیمه, آنجا,
تبلیغات واحد است که فرمان توجه مخاطبان هستند محدود است. مخاطبان در حال اندازه گیری رتبه بندی و به فروش می رسد بر اساس زمان. وجود دارد بنابراین بسیاری از مردم است. آنها فقط باید وقت زیادی
و تنها وجود دارد بنابراین بسیاری از واحد است که می تواند در ارائه بخشهایی از آن زمان است.

در واقع رشد عظیم از تبلیغات مبتنی بر اشتراک جریان ویدئو محصولات به معنی در دسترس بودن دسترسی به
که محدود به زمان و توجه مخاطبان است کاهش رشد نمی کند.

در آن صورت چرا صاحبان تلویزیون و حق بیمه OTT رسانه ها اجازه ناشناخته رسانه خریداران صبر کنید تا آخرین 10 میلی ثانیه به
سعی کنید به خرید و فاسد شدنی موجودی ارزان فروش و فروش این واحدها مانند کالا گوشت خوک شکم بدون توجه بیننده را تبلیغ تجربه ؟

در واقع آنها نمی خواهند. آنها را
همچنان به فروش بیشتر آن در صف مقابل مزایده برای حق بیمه قیمت برای خریداران شناخته شده و مارک و فروش خود را پراکنده availabilities حتی قیمت های بالاتر.

بله ما دیدن کل
سیستم خودکار با نرم افزار. بله ما دیدن کل سیستم اندازه گیری به روز رسانی از پانل های از 10s هزار نفر از مردم به سیستم ترکیبی از پانل های مستقیم اندازه گیری
10s از میلیون ها نفر از مردم است. بله, ما می بینیم برخی از آگهی decisioning در تلویزیون ساخته ثانیه قبل از تحویل نیست فقط هفته. در نهایت ما را از هدف قرار دادن و addressability و دیجیتال مانند
عملکرد مبتنی بر اسناد.

شاید شما می خواهید به تماس همه که “برنامهای” اما من نمی. آن را حمل بیش از حد بار از فعال کردن و پنهان کردن بسیاری از بد دیجیتال
شیوه های.

شما چه فکر می کنید ؟

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im