چرا Purell نمی توانید بحث در مورد کوروناویروس در آن بازاریابی و ارتباطات

Category: فری پرس ژورنال Comments: No comments

در سراسر کشور تقاضا برای Purell ضد عفونی کننده دست تبدیل شده است تا حدودی از یک الگوی رفتاری از Covid-19 بار. در عین حال با وجود رونق در پچ پچ و آگاهی FDA محدودیت های در حال مسدود کردن نام تجاری خود را از داشتن و یا حتی پیوستن به این مکالمه در اطراف شخصی پاکیزگی و coronavirus.

تعدادی از تمیز کردن علامت های تجاری از جمله Lysol و Ecolab باید بی سر و صدا متصل به گفتگو در coronavirus تولید مواد آموزشی که توضیح اهمیت ضد عفونی در طول بهداشت جهانی بحران.

یک نماینده برای Clorox شرکت است که انتشار عمومی مشابه خدمات محتوا در وب سایت خود و کانال های اجتماعی گفت: این برند نیز با تمرکز بر اطلاعات آموزشی “برای مصرف کنندگان و کارکنان و پاسخگویی در رسانه های اجتماعی برای اطمینان از مردم آگاه هستند از راهنمایی ها و دستورالعمل های پیشگیری است.”

آنها اضافه شده است: “آنچه که ما لازم نیست انجام دهید این است که بازار به ترس است.”

اما Purell پرفروش ترین ضد عفونی کننده دست شده است که در بالا بفروشید تا 149 دلار در eBay کوچک آن comms طرح به حداقل برساند. و دیگر از پاسخ دادن به مصرف کننده نمایش داده شد در رسانه های اجتماعی نام تجاری اجتناب از هر گونه اشاره ای Covid-19 در بازاریابی خود را.

شرکت و هدف آن می روند – چرا نمی توانید Purell پیوستن به مکالمه و تقویت این برند عشق ؟

پاسخ این است که سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA).

رسانه های مستند

Purell است که توسط FDA بر خلاف تمیز کردن محصولات که تنظیم شده توسط آژانس حفاظت از محیط زیست (EPA).

اگر چه ضد عفونی کننده دست می تواند خریداری شده در خارج از داروخانه ها و خاموش قفسه Purell طبقه بندی شده است به عنوان یک ضد مواد مخدر است. FDA stringently نظارت بر برچسب زدن و روایت از تولید کنندگان مواد مخدر و قدرت را به gavel را در ادعای آن در نظر گرفته می شود نادرست است.

و در حالی که سازمان حفاظت محیط زیست منتشر کرده است یک لیست از مواد ضد عفونی کننده برای محافظت در برابر گسترش coronavirus FDA منتشر نشده است یک لیست از دست عفونی هستند که از نظر علمی ثابت شده برای کاهش احتمال عفونت است. بنابراین Purell پذیر نیست تحریم به لینک محصولات خود را به جلوگیری از coronavirus در هر فرم.

“FDA دارای قوانین بسیار سخت در مورد ترویج استفاده از دست عفونی در برابر ذکر خاص موجودات با نام” به گفته یک سخنگوی این شرکت پس از درام درخواست اظهار نظر در مورد آن عدم فرصت طلب بازاریابی است.

“دسترسی به امکانات ما و یا اعضای تیم ما برای هر رسانه ای از داستان است که منابع coronavirus و ما ضد عفونی کننده دست محصولات را نقض این قوانین است.”

اما Purell رسانه های مستند فراتر از آشکار coronavirus درخواست ها و نیازهای.

“متاسفانه با توجه به محیط زیست در حال حاضر ما معتقدیم که FDA هنوز هم می تواند در نظر ما مشارکت یک عمل ارتقاء و تخطی از قوانین خود گفت:” سخنگوی. “ما در حال انجام بهترین ما می توانیم برای ارائه واقعی, پاسخ به سوالات شما که در انطباق کامل با قوانین FDA.”

این نام تجاری است که اجرای این رویکرد در سراسر آن استراتژی اجتماعی ،

در پاسخ به مصرف کنندگان سوال در مورد اینکه آیا Purell جان coronavirus آن است که پاسخ دادن: “قوانین FDA ما جلوگیری از پاسخ مستقیم به سوال شما در رسانه های اجتماعی پس از آن مربوط به ‘تایید نشده استفاده از دست عفونی. لطفا سوال خود را به [email protected] به صحبت با یکی از علمی ما نمایندگان. ببخشید ما نمی توانیم پاسخ به طور مستقیم در اینجا!”

آرام FDA

Purell تصمیم به کاهش comms به حداقل در این زمان آب و هوا ممکن است شده اند از طریق قانونی پارانویا و نه ضرورت.

“وجود دارد برخی از شرکت های که در بخش های حقوقی که می گویند اگر ما فقط آرام ماندن هیچ چیز بد اتفاق خواهد افتاد گفت:” دیوید بون جهانی, رئیس بهداشت و سلامتی در Hill & Knowlton استراتژی. “اگر [شرکت] دریافت نمی کند ترویج بازاریابی که وکلای مشکل است.

“گرفتن شکایت کرد که مشکل خود را و آنها می خواهید برای جلوگیری از که در همه هزینه ها.”

اما Purell در حال حاضر رو به آب داغ با FDA پس از این سال است. در ماه ژانویه دولت هشدار به شرکت مادر Gojo بیش از آن ادعا می کند Purell دست عفونی می تواند به جلوگیری و یا کاهش عفونت از “ویروس ابولا, نورو ویروس و آنفولانزا”.

FDA اشاره کرد آن است که “در حال حاضر از هر گونه آگاه نیست کافی و مطالعات کنترل شده نشان می دهد که قتل و یا کاهش تعداد باکتری ها یا ویروس ها بر روی پوست توسط خاصی قدر تولید مربوطه بالینی در کاهش عفونت یا بیماری ناشی از چنین باکتری یا ویروس” و گفت: این شرکت برای اصلاح موارد نقض.

Gojo در پاسخ به یک هفته بعد بیان آن را به حال “آغاز به روز رسانی سایت مربوطه و دیگر محتوای دیجیتال به عنوان کارگردانی شده توسط FDA و در حال برداشتن گام برای جلوگیری از عود.”

“در این منطقه از دست عفونی FDA به طور کلی شک و تردید شده است که این محصولات ارائه یک مزیت بیش از شستشو با آب و صابون های معمولی توضیح داد:” جان بیگلو مدیر اجرایی ائتلاف برای بهداشت و درمان ارتباطی که نظارت بر مقررات و قوانین است که بر سلامت در ارتباط است.

“بیشتر به طور خاص در 17 ژانویه سال جاری صادر شده FDA این نامه هشدار به Gojo … نیاز به آنها را برای جلوگیری از ساخت و ادعا می کند که نشان می دهد اثر بخشی محصول خود را در برابر آنفولانزا, ابولا و نورو ویروس.

“با توجه به این خاص هشدار من می توانم درک که در آن Gojo که حاضر به اظهار نظر در مورد کوروناویروس.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>