این زمان هیجان انگیز در بازاریابی; بدون شک نوآورانه ترین مصرف کننده محور عصر صنعت تا کنون شاهد بوده است. مصرف کننده توجه است که به سرعت تبدیل شدن حق بیمه, بازاریابی, بودجه تنگ و خلاق منابع کمیاب هستند; اما کیفیت همیشه اولیه تفاوت. بیشتر CMOs در حال گرفتن کسب و کار, نقش بازاریابی در حال حاضر مرکزی به محصولات و خدمات ارائه شده است. با بازیابی اطلاعات برای پیگیری هر دقیقه از مصرف کننده رفتار و عملکرد تبلیغات و بازاریابی شده است هرگز بیشتر قابل اندازه گیری است.

اما در این زمان هیجان انگیز وجود دارد نشانه هایی از نگرانی در اطراف اعتماد و شفافیت در زنجیره تامین بازاریابی است. رسانه ها در ایجاد محتوا برای تعامل با کاربران و سپس ارائه این کاربران را از طریق تبلیغات به تبلیغ کنندگان و باعث می شود پول است. شده است که در مدل کسب و کار پس برای همیشه لطفا برای. اما کلید کالاهای درگیر در زنجیره ارزش – محتوا و کاربران تحت اسکنر. در سطح جهانی تقریبا هر برنامه چهارم نصب است و واقعی نیست. که تقریبا 50 میلیارد تقلب نصب و از نصب برنامه که اتفاق می افتد در یک سال است. این فوق العاده است اتلاف گرانبها رسانه های پول. آگهی Viewability می دهد اطمینان به تبلیغ که تبلیغات خود را در حال تحویل-مشاهده به مصرف کننده نهایی. که ما حتی یک viewability متریک دیجیتال به معنی وجود دارد میلیاردها دلار از تبلیغات است که در واقع تا به حال دیده می شود.

علاوه بر تقلب در برند های ایمنی در حال تبدیل شدن به یک نگرانی. با UGC محتوا از کنترل خارج رفتن و اکثر اخبار بد بودن اخبار در این مایه تاسف بار آن است که یک نگرانی ثابت به عنوان به که در آن یک نام تجاری را تبلیغ ممکن است تا پایان. آیا این نشانه ای از زمان که “اعتماد به برند” اتحاد شکل-معطوف به “ایمنی نام تجاری”, پنهانی, درست در زیر بینی ما? یک پیگیری denigrated به یک نگرانی ؟ البته از آن است! ما می دانیم آن را به عنوان نشانی مارک. اما احتمالا فکر می کنم شاید بیشتر در دراز مدت از ما فصلنامه اهداف. مدت طولانی است که ستمکاران تعبیری برای جارو زیر فرش. خوب زمان به گرد و غبار فرش در حال حاضر. سریع کلمه از مشاوره به این مشهور data-driven ناشران به دنبال رشد پایه خود را با نام تجاری و آژانس مشتریان اعتبار نیست فقط چیزی که حق انجام آن را نیز باعث می شود حس خوب کسب و کار. در حال حاضر که اخبار واقعی.

درام فرد از دهه مارک پریچارد از P&> شده است نشان می دهد یک نام تجاری جدید رسانه های زنجیره تامین برای مدتی در حال حاضر. خود رسانه ای است که در آن اعتماد و شفافیت در حل و ریشه های آن مشکل وجود ندارد در زنجیره تامین است. او مانند بسیاری از ما در حال حاضر می داند که اعتماد هرگز نمی تواند حل شد یک بار شکسته مانند ضرب المثلی شکستگی در شیشه ای. او دیوانه وار در حال سقوط به عقب و ساختمان سنگ جامد دفاعی در اطراف خود را با نام تجاری و ارزش های بازاریابی خود را خرج می کند. چرا این همه چنین یک اولویت بالا برای کسی که یک میلیون دیگر به سمت داخل به دنبال نام تجاری برنامههای خود را به دنبال ؟

سوال درست این است, چرا این را یک اولویت بالا برای بسیاری دیگر در میان ما ؟ چرا ما هنوز riled تا در هر جلسه در مورد حسابداران رسمی و LTVs و فرو رفته در تعقیب سراب از بزرگ بعدی همه چیز ؟ من فکر می کنم این دلیل است که مارک می بیند جلوتر از ما. من فکر می کنم مارک است که فرد از دهه برای یک دلیل.

تعهد در مارک های

برندها در نهایت تحقق آنها هرگز 100 ٪ امن در UGC سیستم عامل است. و با استفاده از مردم و یا برنامه هایی را برای تحقق آن است دائمی دم-تعقیب و گریز. بنابراین آنچه ما واقعا در اینجا هنگامی که ما می گویند ما یک شاخص بهای مصرف کننده از یک دلار ؟ آیا ما کسی را به برخی از انسان اعتماد به نام تجاری ما برای یک دلار ؟ آیا ما واقعا فکر می کنم اعتماد بسیار ارزان است؟.

محتوای مصرف در تمام زمان بالا است و دارای پیامدهای قابل توجهی برای هر دو هزاره جمعیت و مارک های coveting توجه خود را. امروز محتوا در همه جا تبدیل شده; همه برخی از بازی و یا دیگر در ایجاد گردآوری یا تولید محتوا. یکی از بزرگترین فیلم آنلاین کتابخانه ها در حدود 24,000 دقیقه از فیلم های جدید آپلود هر دقیقه – شهادت به این مطالب بهمن. در حالی که این اتفاق در حال حاضر بزرگوار فرصت وجود دارد چالش های اساسی. بدبینی گسترده تر از آن تا کنون شده است و برش از طریق درهم و برهمی شده است هرگز سخت تر است. اعتبار زیادی نقشی در تشدید این چالش است.

سابق فیلتر که در محل از طریق کنترل توزیع رسانه دیگر وجود دارد و با افزایش در توده توليد محتوا نظرات را رقیق اخبار واقعی. این ‘موقعیت’ از حقیقت این است که در حال حاضر بخشی از اینترنت lingo و ایجاد یک طیف وسیعی از شرایط است که نشان می دهد تاثیر قادر می سازد که درخواست تجدید نظر عاطفی را مقدم بر حقایق است. خبر جعلی. پست-حقیقت. جایگزین حقایق است.

سازندگان محتوا که مسئولیت مستقیم خود را نسبت به دراز مدت کاربران وفادار و نه کسانی که پنهان در پشت سایه شرایط گرد سیستم عامل هستند که می تواند در ارائه این اعتماد است. و گاهی اوقات آن را گران یا از آنجا که بسیاری از آنها حداقل از نظر مالی خوش شانس یا رویایی در میان آنها سرمایه گذاری کرده اند در مدیریت داده ها و مخاطبان هدف قرار دادن سیستم عامل است. معیارهای درایو کسب و کار تاثیر و نمی توان آنها را به آرامی گرفته شده. اعتماد در اندازه گیری کم است و شبکه های شریک باید به کار سخت تر برای به دست آوردن آن را به عقب. این نیاز آنها را به زیرک در توانمند سازی تجاری و بازاریابی تیم قدرتمند با تایید دیدگاه های تایید شده توسط ابزار های شخص ثالث. سیستم عامل های دیجیتال و داستان سرایی قابلیت های مشهور رسانه های خانه مانند New York Times, The Economist, The Times of India (بار, اینترنت, مسلح ویژه استودیو و کلمبیا AdTech قابلیت) شده اند و تلاش برای ایجاد برندهای درک این.

چگونه بار اینترنت را Columbia آن

بار اینترنت کلمبیا پلت فرم است که مستقر در سراسر بیش از 100 خواص رسیدن به نیم میلیارد کاربر ماهانه. آن است که هند تنها ناشر ساخته شده ad tech پلت فرم و از این رو دارای مزیت منحصر به فرد بودن در همان سمت از جدول به عنوان محتوا. پس از آن است که بخشی از بار اینترنت با نام تجاری چتر و سهام فضا با برندهای نمادین مانند بار از هند (.com) بار اقتصادی (.com) و غیره از آن است که مجبور به همان استانداردهای اعتماد به این دیگران.

به آدرس viewability کلمبیا تضمین می کند که بیننده در واقع نمایش آگهی بر روی یک فعال وب سایت/صفحه وب در یک قاب. آن را تضمین می کند تبلیغ نیست قربانی به آگهی انباشته تقلب یا تبلیغ پوشش تکنیک های. مارک متهم هستند برای تبلیغات که در حال مشاهده نیست. اگر یک آگهی قرار داده شده است در پایین صفحه وب و بیننده نمی کند پایین به اندازه کافی برای دیدن آن تصور نمی خواهد تلقی می شود که قابل مشاهده – ساده! از این رو 100% viewability تنها تعریف viewability در کلمبیا از یک نام تجاری نبوده است.

کار با بیمه ناشران با جامد سرمقاله اعتبار کلمبیا نیز nips نام تجاری مسائل ایمنی مربوط به اخبار UGC توهین آمیز محتوا و غیره. در جوانه. یک مشکل که هرگز ایجاد نمی کند باید حل شود ، بار از هند شده است بزرگترین رسانه های جریان اصلی صوتی در برابر خبر جعلی در هند با آن فوق العاده محبوب جعلی اخبار ابتکار در رسانه های اجتماعی. هنوز هم وجود دارد که بد یا تلخ, اخبار, است که نمی توان اجتناب از بودن گزارش شده است. برای آن وجود کلمبیا است استادانه درست شده هوش مصنوعی مبتنی بر فیلترینگ محتوا ساز و کار مشابه در هدف و در عین حال منحصر به فرد در رویکرد که از محتوای تجمع شرکت.

جزئیات از همان خصوصی به این شرکت اما واقعیت این است که شده است وجود دارد هیچ نام تجاری ایمنی فاحش در گزارش رسانه ها در این 10 سال از آن تاریخ (بله – صفر) در مقایسه با رگبار گلوله از gaffes ما می شنویم در مورد دیگر جمع آوری و جستجو/اجتماعی سیستم عامل صحبت می کند جلد است. برای این, کلمبیا با این نسخهها کار در پنج سطح مختلف از نام تجاری امنیت محتوا در سراسر شبکه.

  1. گرافیکی نمایندگی معمولا صریح تر با درجه بالایی از offensiveness; احتمالا از محتوای غیر قانونی انواع

  2. گرافیکی محتوا تا حدودی توهین آمیز اما نه به طور کامل غیر قانونی; احتمال زیاد است که این حمله برای پیشرو تبلیغ

  3. نسبتا قابل قبول مطالب به طور معمول برای برندهای اما احتیاط باید با توجه به آن ذهنی طبیعت

  4. به طور کلی محتوای قابل قبول; نمی کند به طور معمول شامل هر چیزی توهین آمیز در طبیعت و/یا تم

  5. هیچ خطر از هر گونه محتوای توهین آمیز در همه اما این محدودیت مقیاس

مدیریت این خطرات با محدود کردن محتوا را تشویق می کند که کلمات توهین آمیز است که می تواند صدا مانند قلدری و یا آزار و اذیت از هر نوع. محتوا را تشویق می کند که قمار با پول واقعی یا گمراه کننده به کاربران اکیدا ممنوع است. آن را نیز نگه می دارد یک بررسی بر روی محتوا است که به ترویج مستقیم خشونت یا جنایت. آن را تشویق می کند تا نظرات اما این اعتدال سیاست مانع و علف های هرز نفرت گفتار و چرخش به طور کامل.

کلمبیا نیز طول می کشد آگهی تقلب جدی است. کار با بیمه ناشران و متعلق به/سرپرستی محتوای آن را می دهد یک مزیت و یک بار دیگر وجود دارد هرگز هر گونه مسائل از تقلب و کلیک است که در حال معمول با دیگر سیستم عامل های تبلیغات; آن تقریبا تبدیل به هنجار صنعت به بازپرداخت هزینه این تقلب کلیک برای برندها به جای آنها را برای جبران آسیب انجام می شود به نام تجاری.

کلمبیا خود را تبلیغ سرور, اما همچنین می تواند کار در پشت صحنه در گوگل DFP به ارائه آن هوش مصنوعی برای آگهی خدمت. همه آگهی های خدمت در سراسر تا وقتی که شبکه در دسترس هستند برای تایید شخص ثالث از تحویل جمعیتی در هر دو صفحه نمایش و تصویری مبارزات. استاندارد صنعت ابزار مانند نیلسن و خندق پشتیبانی می کند در خارج از جعبه.

یک جنبش

زمانی که تکنولوژی عامل و محتوا در همان سمت از جدول مارک های امن تر. کلمبیا و تا وقتی که در حال حاضر به طور فعال همکاری با ناشران دیگر در هند به آنها را تشویق به اتخاذ این فلسفه و رویکرد و نشانه های اولیه بسیار امیدوار کننده است.

Vivek Pandey دیجیتال بازاریاب و معاونت درآمد استراتژی در زمان اینترنت است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de