برای هر کسی که مشغول به کار در فضای تلفن همراه بیش از 20 سال گذشته این اخبار بود. کنگره جهانی موبایل به صورت شبکه برای صنعت لغو شده است بیش از ترس که coronavirus همه گیر خواهد با استفاده از این رویداد به شبکه های کوچک خود را.

در حالی که لغو می کند حس کامل از ديدگاه بهداشت عمومی آن با این وجود می آید به عنوان یک شوک بزرگ. من با حضور در این رویداد هر سال از سال 2007 دیده و ظهور آن به شهرت به عنوان یکی از بزرگترین و طاقت فرسا ترین – تکنولوژی expos در این سیاره است.

من برای یک فرصت برای دیدار با دوستان قدیمی و جدید مخاطبین هر دو در طول نشان می دهد و در بسیاری از احزاب که بهار در سراسر بارسلونا و باز ماندن طولانی به شب (سلام هتل Omm و تریاک). این است که نه صرفا به این دلیل من می خواهم یک حزب خوب در ما به طور فزاینده ای دیجیتال-جهانی اول که در آن کار اجرا شده است در سطح بین المللی بیش از تماس های ویدئویی و شل کردن کانال; از این فرصت برای دیدار با مردم چهره به چهره است و بسیار با ارزش برای ایجاد تفاهم تعمیق روابط و بخش مهمی از بازاریابی یک کسب و کار است.

صنعت بازاریابی را نیز از دست ندهید این فرصت را به دیدن چگونه تلفن همراه در حال حاضر بافته شده به تار و پود زندگی ما (گاهی اوقات به معنای واقعی کلمه). شخصی برجسته هر سال در نمایش بود و در راه رفتن به سالن های سه و چهار به نوآوری های این خودرو با نام تجاری ساخت شد و دست را با آخرین تکنولوژی برای ارتباط صفحه اصلی.

شمارش هزینه

لغو خواهد آمد در یک هزینه اقتصادی – و نه فقط برای بین المللی pickpockets برای آنها سفر به بارسلونا برای MWC ضروری است تاریخ در تقویم خود را بیش از حد. بارسلونا, هتل ها, رستوران ها و میله را تا حد زیادی رنج می برند – این رویداد در سال گذشته تولید شده €470m برای این شهر کسب و کار – اما تا بیش از حد مارک های ساخت خود را در سال بازاریابی در اطراف نشان می دهد. بسیاری از میلیون ها نفر شده اند خواهد شد سرمایه گذاری در مطالب مرتبط با ایجاد روابط عمومی فعالیت و بازاریابی فعال در ماه های منتهی به نشان می دهد. و ساعت های بی شماری استفاده شده است خواهد شد تا آماده شدن برای این رویداد. هر اقتصاددان خوب به شما بگویم که در حال حاضر فقط ‘هزینه غرق شده – اما من می دانم که بسیاری از بازاریابان را از دست ندهید این فرصت را به نشان دادن نتایج حاصل از کار سخت خود را.

واقعی از دست دادن ارزش خواهد بود برای برآورد آن را به عنوان شامل ناملموس مانند کسب و کار جدید است که تولید شده تا به حال نشان می دهد جلوتر رفته و یا هزینه فرصت از ارزش است که می تواند ایجاد شده اند اگر بازاریابی و روابط عمومی منابع صرف شده در MWC دبستان تا به حال استفاده شده است در جاهای دیگر. در حالی که پاسخ اولیه من شنیدن از بسیاری از بزرگتر شرکت کنندگان است که آنها قصد mothball و فروشگاه خود می ایستد تا 2021 آنچه روشن است برای برخی از شرکت های کوچکتر از حضور در این است که هزینه می تواند فلج کننده – حداقل نه برای پول نقد-فقیر شروع یو پی اس است که حضور 4YFN (نشان می دهد-در-یک-نشان می دهد تمرکز بر روی start-up جامعه) که احتمالا نمی لوکس از استرداد airfares هتل ها و یا سیاست های بیمه است که پوشش از دست داد.

افکار نیز باید به حمایت از سازمان هایی که کمک به ساخت غرفه و تسهیل این رویداد است. بسیاری از این سازمان های مستقل با ذخایر نقدی; اگر خود مشتری قرارداد نیست آب می تواند آنها را در معرض ضرر و زیان قابل توجهی به کسب و کار نگاه کنید به پنجه خود را از دست داده و سرمایه گذاری را از جایی.

لغو افزایش نشان می دهد بسیاری از سوالات و اقتصادی تبدیل خواهد شد تنها به پاک کردن در هفته ها و ماه های آینده. اما وقتی که می آید به خود من بخش از اکوسیستم موبایل – تبلیغات – من می خواهم استدلال می کنند که لغو خواهد شد که بسیار کمتر از تاثیر از آن را انجام داده اند چند سال پیش.

تبلیغات در نقل مکان کرد

دلیل این حداقل تاثیر است زیرا اوج تلفن همراه, صنعت تبلیغات در MWC است گذشته. در 2012/13 صنعت ستاره نشان می دهد, در این بازی هال هشت با گسترده مخفف (شرکت من کار کرده و در زمان ساخته شده است یک پایه که اشغال عظیم 128 متر مربع). پس از سال مداوم تبلیغ این زمانی بود که تبلیغات تلفن همراه خود رسیده نقطه اوج و شروع شد به طور جدی با مارک ها و سازمان ها. در آن زمان تلفن همراه, تبلیغات داشتن یک لحظه و امثال مارتین سورل خواهد نوسان توسط هال هشت برای دیدن چه چیزی (حتی یک بار دور اپل تصمیم گرفت از آن زمان به یک نگاه).

در سال های اخیر تلفن همراه تبلیغات صنعت بالغ شده است و تا حد زیادی نقل مکان کرد. بازیکنان صنعت هنوز هم حضور هال هشت, اما می ایستد در حال کوچکتر و وزوز کاهش می یابد به یک مطلب باز آموزی پچ پچ. تبلیغات تلفن همراه در حال حاضر یک جزء اصلی از دیجیتال و در نوبت گسترده تر بازاریابی مخلوط و به عنوان چنین رویدادهای بزرگ برای صنعت فن آوری فروشندگان در حال حاضر امثال Dmexco تبلیغات هفته و شیرها کن.

این وقایع بعد از آن در سال و با هر نوع شانس این ویروس را سوخته خود را و یا دانشمندان را توسعه داده اند یک واکسن. اگر نه و سازمان تصمیم می گیرید آن را امن تر به لغو انشعابات و واکنش از رهبران در adtech و martech برندها خواهد شد به احتمال زیاد خیلی بیشتر تلفظ می شود.

انعطاف پذیری و خطر

بازاریابان B2B باید لغو MWC به عنوان یک هشدار است. آن نشان داده است که حتی بزرگترین و مهم ترین نمايشگاه مختل می شود در یک لحظه متوجه. واضح است که این نیاز به در نظر گرفته شود هنگامی که در حال توسعه استراتژی های خود را. به نظر من که روشن است آن است که بی پروا به قرار دادن تمام تخم مرغ خود را در یک سبد خرید. گل سرسبد بخش مهمی از بازاریابی, اما آنها نمی باید بود-همه-و-پایان-تمام. با تکه تکه توجه و افزایش میل توسط تصمیم گیران به جستجو برای راه حل های خود را به چالش محتوا و ارتباطات استراتژی باید اطمینان حاصل شود وجود دارد به طور منظم اهنگ تعامل با مخاطبان هدف خود را در طول کل سال است.

بنابراین در حالی که هیچ کس برنده است از لغو MWC به عنوان معاملات که در غیر این صورت انجام شده است باقی خواهد ماند unsigned و مهم روابط unforged صنعت ما است که احتمالا تنها واقعا از دست رفته سالانه خود را ثابت jamon croquettes و شراب قرمز. این بازاریابان و علامت های تجاری از دیگر بخش های این تلفن همراه زنجیره ارزش – و شاید حتی GSMA خود – خواهد شد که احساس تاثیر به مراتب طولانی تر است.

استفان جنکینز بنیانگذار و مدیر ارشد اجرایی بیش از حد بسیاری از رویاهای.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im