چرا خود را تبدیل تجربه مشتری سخت است: آن را در همه جا

امروز در تجربه اقتصاد, آیا B2C یا B2B به افتراق خود را از شرکت شما نیاز به ایجاد اصطکاک, به یاد ماندنی و استثنایی تجربه مشتری. این تبدیل به یک اولویت بالا برای کسب و کار وقتی که می آید به ساخت یک تفاوت در بازار خود را.

حتما تجربه یک مشتری به یک بخش خاص (یا قطعات) هر سازمان است اشتباه و بیش از حد بسیاری از شرکت ها را که اشتباه است. آنها نیاز به فکر می کنم کلی نگر. وجود ندارد یک تیم, رهبر, رشته, زبان, و یا جعبه است که شما می توانید به سادگی با تعویض و یا تعمیر و یا تبدیل. تقریبا در هر بخشی از سازمان خود را کمک به مشتری خود را تجربه.

بازاریابی و فروش تجربه مشتری

یک سفر مشتری شروع می شود با نام تجاری. تجربه در هر touchpoint با سازمان تنظیم خواهد شد تا تجربه مشتری بیش از دراز مدت است. بسیار مهم است که این مرحله فراتر از فقط ساخت آن را یک تجربه خوب – کمک می کند تا به شما در تنظیم مناسب با انتظارات مشتری خود را برای آینده تاچ پونت در سفر خود: از محصول و خدمات به منظور مدیریت و تحقق است.

محصول و خدمات در حال تجربه مشتری

اگر یک محصول و یا خدمات ارائه نمی کند در وعده خود را; اگر مقدار به دست آمده از آن توسط مشتری نیست و تحقق و یا اگر مقدار آن پایین تر از گزینه های دیگر در بازار, برگ های آن درب باز به منفی تجربه مشتری. زمانی که یک محصول فراتر از انتظارات می تواند آغاز یک تجربه به یاد ماندنی. اما این فقط شروع است.

منظور مدیریت تجربه مشتری

مدیریت سفارش است که به طور سنتی همه چیز که اتفاق می افتد پس از یک مشتری باعث می شود سفارش می شود آن را به صورت دیجیتالی بر روی یک نرم افزار و یا یک وب سایت و یا بیشتر به طور سنتی از طریق تلفن و یا ایمیل سمت راست به نقطه ای که به منظور برآورده شده است. و این زمانی است که مشتری به خصوص توجه به آنچه که او در بازگشت. اگر هر گونه مسائل بوجود می آیند در این مرحله بسیار مهم در محصول و در دسترس بودن و پرداخت صورتحساب و یا تحقق است که هنگامی که یک تجربه مشتری می تواند به سرعت تبدیل به یک بد. منظور مدیریت پروسه باید توجه ویژه ای به طوری که خطاهای مسائل و یا لبه موارد می توان به طور کامل و ترک تجربه مشتری تاثیر پذیری و یا حتی افزایش یافته است.

زنجیره تامین است که تجربه مشتری

زنجیره تامین شامل برنامه ریزی و مدیریت تمام فعالیت های درگیر در منابع و تدارکات (به طور کلی از محصولات فیزیکی) تبدیل و به عنوان لجستیک مدیریت فعالیت های که پوشش تولید تحقق یک محصول به سفارش یک مشتری به مشتری. این همچنین شامل تمام واسطه ها درگیر – تولید کنندگان و فروشندگان شخص ثالث ارائه دهندگان خدمات ،

مدرن مدیریت زنجیره تامین کلیدی برای ساده روند عرضه و ارائه دید به مشتری تبدیل شده است که ضروری که ما را به حرکت بسیار پویا و محصولات سفارشی. شما نمی توانید شرط می بندم هیچ-مسائل در زنجیره تامین خود را اما راه شما در مقابله با هر زنجیره تامین مسائل حیاتی خواهد بود و در دستیابی به یک تجربه مشتری خوب یا نه.

پشتیبانی از مشتری تجربه

پشتیبانی از دامنه دیگری از سازمان خود که شکل خوب یا بد –تجربه مشتری. تکامل آن در طول چند سال گذشته به ویژه با ظهور “مشتری موفقیت’ به عنوان یک رشته. از یک طرف آن را بسیار انسانی و در عین حال بر آن است که هدف آشکار برای دیجیتالی است و می تواند به طور قابل توجهی از تجربه دیجیتال تکنولوژی – از غنی به راحتی قابل یافتن محتوای تعاملی ربات مبتنی بر گفتگو و متعارف تر پشتیبانی پورتال.

برند تجربه مشتری

ساخت یک نام تجاری قوی می سازد انتظارات مشتری و فایل های پیوست. را تسلا به عنوان مثال: در حالی که اتومبیل های خود را بدنام شده اند حداقل در سال های اولیه برای عقب از نظر کیفیت در مقایسه با پایان رقبا مانند آئودی و ولوو, مرسدس بنز و لکسوس و دیگران مشتریان خود را به دلیل نام تجاری اثر ایمان نمیآورند این به عنوان یک منفی بلکه به عنوان یک مثبت. آنها مربوط به آن را به عنوان “بخشی از انقلاب”. به وضوح منفی touchpoint تا به حال فرسایش تجربه مشتری و حتی کمک به بهبود آن است.

در حال حاضر چه ؟ شکستن سیلوهای است که تجربه مشتری

به عنوان مورد بحث تجربه مشتری نتیجه تمام قطعات از سازمان شما. تغییر و تبدیل آن را برای بهتر تبدیل به یک چالش بزرگ به عنوان آن را تحت تاثیر تمام توابع از این سازمان و همچنین چگونه آنها همکاری و هماهنگی با یکدیگر.

دیجیتال مدرن تجربه سیستم عامل های مثل خودمان API-رانده و مدولار (یک ستون) شده اند برای این منظور ایجاد شده و کمک به شکستن سوله در سازمان خود را در سطح تکنولوژی. این تجربه لایه چسب است که متصل بسیاری از سیستم های کسب و کار استفاده می شود با بخش های مختلف سازمان – ERPs, CRMs, CDPs پشتیبانی سیستم و غیره. این فن آوری است که تنها یک بخش از معادله است.

آن را به احتمال زیاد نیاز به سازماندهی مجدد و تغییر و که بستگی به بلوغ چابکی و آمادگی سازمان خود را که دگرگون سفر. سازمان همچنین نیاز به تعمیرات اساسی خود را استراتژیک و فرهنگی برای شکستن خارج از سیلوهای و به طوری که آنها می تواند ساخت غنی و به یاد ماندنی را تجربه مشتری که خود را انتقال دیجیتال یک موفقیت است.

اگر شما علاقه مند به یادگیری بیشتر ما در Ibexa دوست دارم برای کمک به. ما با ارائه تکنولوژی به شما را قادر به ساخت چنین تجربه. لطفا احساس رایگان برای رسیدن به ما و یا به کاوش بیشتر با خواندن آخرین کتاب در این موضوع است.

// در این مقاله برجسته

Ibexa

Ibexa کمک می کند تا شرکت های B2B مربوطه باقی بماند و موفق تبدیل سنتی استراتژی های فروش به اصطکاک خرید تجربه

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de