چرا دو آگهی جانبازان در حال ترک BBH را امتحان کنید و از eSports بازار

Category: فری پرس ژورنال Comments: No comments

بعد از 14 سال در BBH, سنگاپور, managing director David وبستر ترک سازمان در مجموع به یک چالش جدید در eSports و او است که مصرف همکار BBHer تیم Lindley با او.

این جفت ارز در حال جسارت این فرصت به بلوغ eSports بازار یک وظیفه آنها باور دارند که می شود در خارج از آژانس سنتی مدل در این مرحله نوپای.

در حالی که اعداد انباشته در برابر eSports فرصت و مقیاس نظر می رسد کشنده بلوغ صنعت عقب نگه داشتن بیشتر سرمایه گذاری از مارک های. وبستر و Lindley در حال گرفتن یک جهش از ایمان با ترک BBH در آسیا و اقیانوس آرام را به تجاری و بازاریابی تخصص نوپای eSports جهان است.

وبستر قبلا BBH سنگاپور مدیر عامل و Lindley بود که BBH جهانی محتوای سرب و شریک مدیریت در گوسفند سیاه و سفید استودیو در APAC در حال پیوستن به eSports بازار آره.gg به عنوان رئیس تجاری افسر و فرمانده تجربه افسر بود.

برای وبستر این حرکت مهم است به عنوان آن می آید پس از گذراندن 14 سال در BBH. صحبت کردن, درام, او توضیح می دهد که در حالی که او را از دست آژانس جهانی او آگاه است که او نمی خواهید برای شروع یک eSports آژانس به عنوان او می خواست می شود یک بخشی از یک مدل کسب و کار جدید و پیشگام یک راه جدید است.

“من عاشق این سازمان در جهان است. من عاشق خلاق جهان است. آنچه من در دست است که به عنوان نزدیک به محصول خلاق به عنوان من شده است. داشتن با کار و راه اندازی نایک بیش از شش به هفت سال انجام داده ایم برخی از معروف ترین کار از این منطقه است. که هیجان انگیز است. و من را از دست ندهید بسیاری از که” او می گوید.

“نگرانی وجود دارد من با توجه به چیزهایی مانند مقیاس پذیری. چگونه ما مقیاس این ؟ چگونه ما کشف راه های جدید از کار کردن با مارک ها ؟ چگونه ما را به ارزش برندها در شیوه ای کمی متفاوت فراتر از آن به عنوان یک تابع از زمان من در سرمایه گذاری کار خود را با نام تجاری تنهایی ؟ چگونه ما در ایجاد طول عمر ؟ این است که چرا زمانی که ما تصمیم به حرکت در را به رفت و برگشت به فضای بازی ما شروع یک آژانس. این واقعا مورد مطالعه از چه تکنولوژی می آورد به جدول. چگونه می تواند ما را یک توانمند برای سازمان ها برای علامت های تجاری را از طریق داده ها در بخش ارائه شفافیت بیشتر با طبیعت بودن یک پلت فرم؟”

با آره.gg جفت ارز بر این باورند که یک بازار و یا پلت فرم مدل می تواند کمک به ایجاد اعتماد بیشتر در eSports فضا به دلیل آن اجازه می دهد تا شفافیت بیشتر و اطلاعات به علامت های تجاری است که می خواهید به سرمایه گذاری در این فضا است.

“در بازاریابی نام تجاری که در آن وجود دارد پنجاه سال ارزش پژوهش و بهترین عمل بسیاری از چیزهایی هستند ضمنی. در حال ظهور این دسته اگر ما نمی آوردن اعتماد و اعتماد به بازار خیلی زود است که خواهد کم کردن سرعت توسعه همه چیز” می افزاید: وبستر.

او در مقایسه با اوایل روز از رسانه های اجتماعی برای افزایش eSports توضیح داد که آن را در زمان زمان طولانی برای برندها برای قرار دادن قابل توجهی بودجه به امثال Facebook. با شفافیت بیشتر پخته از شروع سیستم عامل ایستاده به دست آوردن اعتماد از مارک های سریع تر.

برای Lindley که قبلا در Red Bull, حرکت او به ارمغان می آورد به یک فضای آشنا با بازی اما یک فرصت برای پیوند نزدیک با تکنولوژی توسعه محصول است. برای Lindley اطلاعات نیز ارائه می دهد یک فرصت واقعا بخش بازی های مخاطبان در یک راه جالب که مارک در حال حاضر آگاه تا حدی با توجه به کلیشه ها در مورد پارسه.

“یکی از چالش های بزرگ است که شکستن آن کلیشه ها به دلیل پارسه بیش از یک پرنیان. تقسیم آن و کمک به برندها را در درک آنچه در چشم انداز به نظر می رسد هیجان انگیز است. آن است که مخاطبان آنها می خواهم برای رسیدن به, اما آن است که یک مخاطب که به خاطر آنها بوده است در این محیط برای مدت طولانی بدون علامت های تجاری آنها نمی خواهند به اجازه دهید مردم به آن برای آن را خراب کردن. مارک های بسیار معروف برای رفتن و چیزهایی که باعث خرابی اگر آنها را کاملا درک آن می گوید:” Lindley.

Lindley می گوید: مانعی برای بسیاری از برندهای نمی دانستند که در آن برای شروع است. او با استفاده از مثال های تجاری که مایل به شروع esports تیم است که تنها یک راه برای درگیر شدن. با نام تجاری نیاز به تصمیم گیری در سوالات مانند “چه کسی ؟ کدام کشور ؟ کدام بازی ؟ آنهایی که کردم اکثر توانایی? ما باید رسیدن به افرادی که برنده شدن یا ما باید حمایت از افرادی که در حال بالا آمدن و?”

نقشه کشی به موازات ردبول ورود به فرمول 1 و مسابقه آنها تصمیم گرفتند برای فیدر تیم از رفتن karting به سمت بالا. سرمایه گذاری در ریشه چمن گاهی اوقات کمک می کند تا به خرید اعتبار برای ورود او توضیح می دهد, به خصوص زمانی که یک نام تجاری ممکن است مناسب ترین.

“بومی برندها [از جمله سخت افزار و تکنولوژی مارک یا telcos] راحت تر هستند چرا که آنها در حال حاضر اعتبار خاص در صحنه است. اما شاید وجود مارک های دیگر خارج وجود دارد در دسته بندی که سطح اعتبار و آنها متناسب بهتر است. چگونه شما تعادل است که با بسیار معتبر فعالیت هایی که ایجاد ارزش برای جامعه کلیدی است در غیر این صورت شما در معرض خطر رفتن در سیلی یک آرم بر روی چیزی و رد” او می گوید.

وبستر و Lindley در حال پیوستن به یک تیم که شامل تکنولوژی و بازی های کارشناسان از جمله بنیانگذاران نیکلاس Khoo که یک مشاور جهانی Esports فدراسیون. در حالی که هر دو وبستر و Lindley تجربه در بازاریابی برای بازی مارک آنها بر این باورند که نمی, خبرهای دنیای بازی ارائه می دهد یک دیدگاه تازه.

“این تقریبا مثبت است که ما در صنعت بازی جانبازان. ما به طور طبیعی انحراف نسبت به درخواست, ” آره, اما چه آن را برای طرفداران و بازیکنان؟’ اگر بازی نمی کند و گسترش دهد و به آنچه در آن می کند برای نام تجاری پس از آن که دخالت در سیستم به پایان خواهد رسید. ارزش برندها می آورد می تواند بسیار مثبت باشد. اگر ما نگاهی به ارزش برندها آورده اند به ورزش, ورزش بهتر است آن را بزرگتر از آن را هیجان انگیز تر و آن را قابل دسترس بیشتر را. برای طرفداران, برای, بازیکنان, برای بینندگان در همه جا. چون برندها در آمد و ساخته شده است که ممکن است. چگونه فراموش کنیم که در حال حاضر در جهان از بازی و eSports? شروع با e-sports چون در دسترس ترین در کوتاه مدت اما در واقع گسترده تر بازی. چگونه ما را در بازی در دسترس توده ها?” می پرسد وبستر.

با همه چشم ها در eSports و بازی بسیاری از برندها و آژانس خواهد بود پرسیدن سوالات مشابه. در حالی که آن را مسیر وبستر و Lindley می خواست به وجود متخصص eSports سازمان springing تا در سراسر جهان است.

این جفت ارز کنم این است که سالم برای صنعت و کمک خواهد کرد که به مقیاس سرمایه گذاری در دراز مدت به عنوان مارک های نیاز کارشناسان به راهنمای آنها را از طریق و اجرای خلاق است.

در حالی که آینده روشن به نظر می رسد آن را خاص اما پل زدن شکاف بین صنعت و بازاریابان هر چند پلت فرم/بازار مدل باید مطمئن شوید که آن را بیش از بازی برای یک زمان طولانی.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>