هنگامی که مردم فکر می کنم از روابط عمومی آنها استفاده می شود به فکر کردن در مورد ویژگی های در روزنامه های محلی و یا مورد علاقه خود را در مجله براق. اما این روزها بسیاری از افراد مجبور به تغییر نگاه خود را نسبت به روابط عمومی دیجیتال – شامل در نشریات آنلاین با اغلب خوانندگان بالاتر و بهتر راه های ردیابی چقدر تاثیر خود را سخت کار کرده است.

در حالی که این به آن معنا بیشتر استراتژی ممکن است مورد نیاز در کار خود را برای ایجاد یک کمپین موفق, دیجیتال, روابط عمومی مفید برای کسب و کار در کل به عنوان آن می تواند به بهبود حضور خود را آنلاین و منجر به دید در بسیاری از مکان های رسیدن به خیلی دورتر از یک ویژگی در یک روزنامه.

چرا رسانه های اجتماعی مورد نیاز است برای روابط عمومی دیجیتال

قادر به رسیدن به مخاطبان بزرگتر است که البته تا حد زیادی به رسانه های اجتماعی و توانایی برای ایجاد یک مکالمه در اطراف کار خود را با دیگر خوانندگان در بخش نظرات بررسی و از توییت ها و پست های خود را در کسب و کار کانال های اجتماعی.

هنگامی که شما خوب از کار روابط عمومی به اشتراک گذاشته شده است در یک نشریه آنلاین است که پس از آن به اشتراک گذاشته شده بر کسی Facebook صفحه کار خود را در حال حاضر می توان با مخاطبان است که ممکن است تا کنون به عنوان خوانده شده که انتشار و قطعا نمی خواهد که در نظر گرفته شده برای آن پرداخت فیزیکی کپی معنی آن را به دست آورده اضافی خوانندگان از طریق کمی تلاش از خود را دارد. اما مزایای دیجیتال روابط عمومی وجود دارد متوقف نمی شود.

چرا دیجیتال روابط عمومی و سئو نیاز به یک دیگر

برای مثال ترویج کسب و کار شما در انتشار آنلاین می تواند کمک به رشد اعتبار برای کسب و کار خود و دیده می شود به عنوان یک منبع قابل اعتماد توسط کسانی که به دنبال اطلاعات در مورد موضوع شما انتخاب کرده اید به بحث در مورد. رهبران صنعت قادر به روشنگری نظرات در مورد مسائل مهم و اگر شما می توانید کسب و کار شما توسط دیگران دیده می شود به عنوان یک متخصص در این کار شما را افزایش می دهد قدرت توسط یک جمع بزرگ. به همین دلیل پژوهش در آمار مفید است به یک مبارزه است. در این روز و سن آن را مهم تر از همیشه به هر یافته و یا کار است که بیان حقایق جدید و یا شما ممکن است از ترس مبارزات انتخاباتی خود را که به عنوان برچسب ‘خبر جعلی که نیست خوب یک استراتژی روابط عمومی برای هر کسی (ما به دنبال در شما رئیس جمهور تهمت).

یکی دیگر از مزایای مهم به روابط عمومی دیجیتال است که اجازه می دهد گوگل برای تشخیص کسب و کار خود را در سایت به عنوان قابل اعتماد ترین و مربوط به منبع برای آن بخش خاص. با استفاده از دیجیتال روابط عمومی تاکتیک به لینک آزادی مطبوعات به کسب و کار شما در حال باز کردن درب جدید برای مشتریان بالقوه را از طریق کلیک کنید به راحتی.

و اگر کسب و کار شما مرتبط است و از بسیاری از دیگر سایت های قابل اطمینان مانند اخبار نشریات که در بالا دامنه قدرت این را گوگل اعتماد سایت خود بیش از حد و ایجاد آن خوب باشند. این شروع به نشان می دهد سایت خود را بالاتر در رتبه بندی جستجو خود را و به نوبه خود تولید بیشتر آلی ترافیک به سایت خود را پس از آن می تواند تبدیل این سایت بازدید کنندگان را به مشتریان.

این چیزی است که به طور سنتی یک ذکر در lovely انتشار چاپ از برخی از درجه یک روابط عمومی کار شده است قادر به کمک به بهبود است و به همین دلیل روابط عمومی دیجیتال تبدیل شده است به طوری مطلوب این روز است.

انواع مختلف استراتژی های روابط عمومی

چه دیجیتال روابط عمومی شامل? برای بسیاری از اصلی ترین تاکتیک های آمده از ایجاد کمپین برای کسب و کار خود و یا مشتری با تدوین ایده های ساختمان آزادی مطبوعات در سراسر این کمپین و هدف خود را آزادی مطبوعات مربوط به خبرنگاران و نشریات از طریق ساخته شده در روابط است.

حتی بهتر کمپین را می توان ساخته شده در اطراف قابل انتشار قطعات که به موقع و جذاب است. اگر دیجیتال کمپین روابط عمومی متمرکز شده است در اطراف چیزی است که در حال حاضر در مورد صحبت های زیادی در اخبار و یا در رسانه های اجتماعی, پس از آن شانس خود را قطعه ای که توسط رسانه های خبری دیگر و به اشتراک گذاشته شده توسط بیشتر مردم بسیار بالاتر است که خیلی بیشتر از یک نتیجه به احتمال زیاد از زمانی که فقط با استفاده از تاکتیک های روابط عمومی سنتی.

برخی دیگر بزرگ دیجیتال تاکتیک های روابط عمومی شامل پاسخ دادن به نگار درخواست هارو از طریق توییتر و در پاسخ منبع; شما با دادن فرصت برای کمک به روزنامه نگاران را به سرعت با یک داستان در حال حاضر آنها در حال اجرا و قادر بودن برای به دست آوردن مهم است که همه backlink برای کسب و کار خود سایت برداشت بسیاری از مزایای بسیاری تلاش کمتر است.

چگونه محتوای قدیمی هنوز هم می تواند یک ابزار مفید

یکی دیگر از درخشان همین دلیل روابط عمومی دیجیتال است به کسب و کار است که برای repurposing. بسیاری از زمان می رود به ایجاد یک کمپین معمولا توسط چند نفر تحقیق در مورد ایده ها و آمار و سپس نوشتن تا یافته های خود را; هر امید برای موفقیت آن است. اگر یک کمپین نیست جلب علاقه زیادی به عنوان شما می خواهم در ابتدا و یا اگر آن را می شود مربوط به امور جاری یک بار دیگر روابط عمومی دیجیتال اجازه می دهد تا شما را به repurpose این مطالب و در آن نگاه از یک زاویه جدید و یا هدف قرار دادن مخاطبان مختلف.

چیزی که در اصل در نظر گرفته شده به یک پست وبلاگ در خود وب سایت می تواند repurposed به یک قطعه برای یک روزنامه یا نشریه تجارت با اطلاعات جدید مربوط به آن موضوع است. برای مثال یک شرکت خودرو تولید می کند اطلاعات در مورد چگونه برای ایمن ماندن در هنگام رانندگی در یک زمان کولاک و یا یک هشدار سیل که قریب الوقوع است و قبضه کردن که روزنامه نگاران را به دنبال خواهد شد و مطالب مربوط به این موضوع را برای خوانندگان خود.

در حالی که روابط عمومی سنتی تاکتیک نیست کاملا کار برکنار دیگر – چه کسی دوست ندارد برای دیدن کار خود را در چاپ دیجیتال استراتژی است و قطعا لازم است به رشد حضور آنلاین خود را و برای رسیدن به یک مقدار مخاطبان گسترده تر. اگر درست انجام شود می تواند باز کردن درب برای مشتریان جدید با ارسال آنها را به طور مستقیم به سایت خود و با تولید بسیار بزرگتر ROI از با روابط عمومی سنتی و یا ساده تاکتیک در جستجوگرها به تنهایی.

سوفی Campbell, دیجیتال, روابط عمومی اجرایی کلیک کنید

// در این مقاله برجسته

بر مشورت (بخشی از سبته گروه)

واقع در شمال غرب انگلستان بر مشورت چند برنده جایزه جست و آژانس بازاریابی دیجیتال با تمرکز بر روی آلی (SEO) و جستجو پرداخت (PPC) با بیش از 70 حرفه ای شاغل و w…

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de