مصرف کنندگان در آسیا و اقیانوسیه برای پرداخت Quibi?

محتوا و تصویری بازار در آسیا و اقیانوس آرام به شدت پراکنده و به هم ریخته با یک میزبان از رقابت بازیکنان. کسانی که صفوف را افزایش داده اند با ورود تازه وارد Quibi های تصویری, راه اندازی, راه اندازی شد در ماه آوریل توسط هالیوود مغول جفری Katzenberg.

در حالی که سیستم عامل با یکدیگر رقابت برای بازار تسلط OTT تصویری مصرف افزایش یافته است و بیشتر در میان Covid-19 stay-at-home اقدامات رقابت تنها شدت یافته است. در اواخر آوریل, Netflix اعلام کرد آن اضافه شده بیش از 15.7 میلیون مشترک در سه ماه اول سال 2020 در حدود زمان شیوع کروناویروس (Covid-19) رسما تبدیل به یک بیماری همه گیر در سراسر کشور و مستندات آغاز شد در سراسر جهان است.

با APAC تنوع و بسیاری از تفاوت های ظریف فرهنگی شارون Soh سر یکپارچه استراتژی و بازاریابی برای APAC در جهانی مک کین می گوید: محتوای محلی شده است حیاتی برای موفقیت برای بسیاری از بازیکنان موجود و اشاره می کند که اخیر مصرف تنظیمات را نیز تغییر نسبت اصلی محصولات.

“در سطح Quibi به نظر می رسد برای رقابت با دیگر اشتراک مبتنی بر OTT سیستم عامل مانند Netflix دیزنی+ و بسیاری از بیشتر منطقه ای و محلی بازیکنان در APAC. در حقیقت آن نیز خواهد بود تا در برابر امثال یوتیوب و Infinite به خصوص با توجه به آن فرم کوتاه محتوای ویدئو” او توضیح می دهد که به درام.

“بنابراین در حالی که تلفن همراه تنها و پذیرایی برای هر دو افقی یا عمودی قطعا درخواست تجدید نظر به یک منطقه گیر کرده بر دستگاه های تلفن همراه خود Quibi خواهد شد که برای نشان دادن ارتباط و نقطه تفاوت در محتوا است که به آنها ارائه دهد. مصرف کنندگان در اینجا به طور معمول مایل به پرداخت هزینه برای محتوا و یا استفاده می شود مقرون به صرفه به محتوا.”

صورتش Guan هین بنیانگذار و جهانی رئیس خلاق افسر در TGH جمعی شده است یکی از پیشگامانی Quibi و می گوید او مشترک به پلت فرم و حتی قبل از آن راه اندازی شد.

با اشاره به Quibi حمایت بدون درز افقی یا عمودی مشاهده او نشان می دهد که پلت فرم ارائه می کنند همهجانبه تجربه مشاهده را با توجه به طیف وسیعی از عادات مشاهده.

“من لذت می برد و خطرناک ترین, بازی, بازیگران, Liam Hemsworth, که نشانه های بالا به عنوان طعمه در یک بازی خطرناک از موش و گربه زیرا او به پول نیاز دارد می گوید:” جهانی سابق اجرایی مدیر خلاق در جی والتر تامپسون (در حال حاضر Wunderman تامپسون).

“با این حال برای موفقیت در APAC, Quibi نیاز به درک ، چه نوع نشان می دهد که تجدید نظر به ما ؟ چه کسانی هستند, ستاره مشهور که مربوط هست به هندوراس و چرا؟”

او می افزاید: “چه نوع از ژانرهای آیا ما ترجیح می دهند ؟ قبلی تلویزیون آمریکا نشان می دهد که محبوب در آسیا شامل Big Bang Theory, The Walking Dead, 2 Broke Girls و خانه از دو کارت در میان بسیاری دیگر. شاید Quibi باید مطالعه چرا برخی از نشان می دهد محبوب هستند در اینجا برای ایجاد قسمت های جدید به تناسب آنچه که ما دوست داریم. پس از هر نشان می دهد طول می کشد برخی از زمان برای ساخت شخصیت ها و معرفی جذاب داستان قوس درک mobile رفتار باید به دقت در نظر گرفته شود که گر چه هنر برای آینده را نشان می دهد.”

عمودی تصویری جدید نیست به APAC

به صورتش اشاره Quibi خود را معرفی کرد ‘Turnstyle’ فن آوری یکپارچه سوئیچ بین چشم انداز و پرتره تصویری جهت بسته به اینکه چگونه شما خود را نگه دارید و گوشی را متمایز از رقبا.

هدف آن نیز برای هدف قرار دادن یک جمعیتی جوان و با محتوا ارائه می شود که نیش اندازه محتوای قسمت یا mini-فصل در حال اجرا 10 minutess یا کمتر به نام “سریع نیش’.

اما این ویژگی های جدید به APAC.

Soh اشاره می کند که بایدو را iQiyi یکی از چین s بزرگترین و بیشترین تاسیس تصویری, جریان, خدمات, به تازگی نقل مکان کرد و به عمودی تصویری دسته با ضربه زدن به قدرت خود را در سرگرمی و شیوه زندگی مطالب شامل جوانان متمرکز بر محتوای مجله را نشان می دهد کمدی و شیوه زندگی متمرکز ویدئوها در عمودی آن منطقه.

او می گوید: کانال جدید نیز از ویژگی های اصلی جدید محصولات شات در حالت عمودی و همچنین مصاحبه کلیپ و پشت صحنه های فیلم از بسیار موفق گذشته اصلی محصولات مانند رپ از چین است.

iQiyi همچنین گفت که آن را در حال حاضر تبدیل مقادیر عظیم از افقی ویدئوها به فرمت عمودی. با تولید با کیفیت و سرگرمی, شیوه زندگی مطالب آن گرفته شده headstart در عمودی تصویری فضا را قادر می سازد iQiyi برای حفظ کاربران موجود و جذب مخاطبان جدید.

پس از آن وجود دارد Infinite. شناخته شده به عنوان Douyin در چین پلت فرم 500 میلیون کاربر ثبت شده و شمارش آن را احتمالا داغترین برنامه در جهان است.

Soh می گوید که به عنوان پیشگام عمودی فرم کوتاه تولید شده توسط کاربر ویدئوها گرفته اند که جهان توسط طوفان Infinite موفقیت دشوار خواهد بود به دنبال. علاوه بر این او با اشاره به پلت فرم در حال رشد خرده فرهنگ ها و میکرو جوامع که در حال ایجاد یک چرخه از مهم محتوا و فعالانه کاربران است. از آن خواهد شد سخت به سرقت کاربران آن در کوتاه مدت.

“Infinite گوشه است محتوای تولید شده توسط کاربر دسته سراسر APAC اما مشخصات آن این است که به شدت اریب به سمت Gen Z – و iQiyi در حال حاضر محدود به صورت حرفه ای تولید محتوا عمدتا در زبان چینی و چین” توضیح می دهد که Soh.

“شاید فراتر از چین در حرفه ای تولید محتوای فضا و در برابر کوچکتر کار بالغ جمعیتی Quibi به طور بالقوه می تواند بازی کند. با این وجود داشتن محتوایی که مصرف کنندگان خواهد بود مایل به پرداخت هزینه برای یک مدل کسب و کار است که مناسب برای این منطقه و بازار هدف هنوز هم می شود ضروری است.”

موافقت, صورتش می گوید وجود دارد تفاوت اساسی بین Infinite, iQiyi و Quibi.

دلیل این است که حتی اگر همه سه برنامه هدف بینندگان جوانتر که صرف بیشتر وقت خود را بر روی تلفن خود را, آنها هر یک به بازار آمده با انواع مختلف محتوا. “با وجود یک کمپین بازاریابی راه اندازی Quibi برنامه رسیده 300,000 محبوبیت به طور قابل توجهی کمتر از زمانی که دیزنی+ سال گذشته راه اندازی شد. در مقایسه با Infinite است که به صورت رایگان برای استفاده و به اشتراک گذاری هر دو iQiyi و Quibi اتهام” او می گوید:

“در ابتدا مسدود کردن ضبط ویدئو و تصاویر و فیلم های ضبط شده در Quibi باعث می شود آن را دشوار برای بینندگان به اشتراک بگذارید اما Katzenberg نیویورک تایمز گفت که این امر ثابت شود به زودی.”

او ادامه می دهد: “برای Quibi به رقابت این مهم است که خود را نشان می دهد و محتوای relatable و مربوط به بازار است. مهم نیست که چگونه به خوبی تولید هر قسمت این است که اگر شخصیت ها و داستان نیست و درگیر شدن آن را نمی خواهید به رقابت با Infinite.”

خواهد APAC مصرف کنندگان برای پرداخت Quibi?

همانطور که بیشتر بازیکنان مشغول APAC تصویری بازار شروع به monetise شارژ به کاربران و مصرف کنندگان در منطقه در حال تبدیل شدن بیشتر استفاده می شود به پرداخت برای محتوای. اما Soh باور ندارد آنها خواهد بود مایل به پرداخت برای تماشای تلفن همراه کوتاه-فرم و محتوا با تبلیغات یا به صورت افقی یا عمودی.

او می گوید: مصرف کنندگان در حال حاضر مشروط به اشتراک های موجود مدل از تبلیغات رایگان برای تبلیغات تامین می شود و ساشه و یا لایه مدل. او نشان می دهد که بسیاری از احتمال پرداخت برای یک یا دو سیستم عامل شاید نمونه دیگری از یک یا دو و سعی کنید برای دانلود بقیه.

“با بی شمار از گزینه های موجود برای برآوردن محتوای خود را به مصرف نیازهای مصرف کننده کینگ, ارزیابی سیستم عامل خود به ارزش گزاره ها بر اساس نام تجاری و محتوای” او توضیح می دهد.

“آنها می پرسید: چرا من باید به پرداخت ؟ من چقدر باید پرداخت کنم ؟ آنچه در آن است برای من؟'”

صورتش امضا برای Quibi قبل از 30 آوریل که بدان معنی است که او در حال حاضر با بهره گیری از 90 روز محاکمه آزاد. او اشاره می کند که در حال حاضر وجود ندارد و خاص قیمت گذاری برای آسیا و ارز و در عین حال در مقایسه با آمریکا که در آن که در آن بینندگان ممکن است به پرداخت برای یک ad-پشتیبانی از لایه در ایالات متحده$4.99 و آگهی رایگان لایه قیمت در ایالات متحده$7.99.

Quibi وعده داده است که بیش از 2.5 minutess از تبلیغات را نشان ساعتی.

“حتی اگر Quibi تولید کرده است فوق العاده بالا پایان محتوا در این ساختمان با نام تجاری جدید پلت فرم های ویدئویی که هزینه اشتراک احساس می کند مانند یک مانع در به طور فزاینده ای مشغول جریان بازار” صورتش را توضیح می دهد.

“بدون شک ایجاد تلویزیون را نشان می دهد محتوای اطراف تغییر راه ما به تماشای یک ویدئو در فرمت های تلفن همراه در آینده است که انتخاب کنید تا. اما در نهایت که $4.99 در هر ماه (و بیشتر اگر شما زندگی می کنند در خارج از ایالات متحده) ممکن است مانع اگر ما در حال حاضر دیده بان رایگان محتوای ویدئو از Facebook, YouTube و یا Instagram on-the-go.

او می افزاید: ستایش برای Turnstyle ویژگی ها: “در برخی از نشان می دهد آن را تغییر راه شما ببینید داستان – بی سیم, هیجان انگیز سری به من اجازه برای تغییر, خود فیلمبردار, بسته به اینکه چگونه من تو گوشی من با حالت عمودی من اجازه می دهد تا ببینید که چگونه همه چیز آشکار در شخصیت سرب گوشی های هوشمند.”

صورتش می گوید که او هیجان زده است برای دیدن چگونه Quibi را Turnstyle ویژگی تاثیر چگونه داستان می گفت در آینده است. او معتقد است که آن را در نهایت متقاعد کردن مردم به پرداخت هزینه برای این پلت فرم. برای مثال استیون اسپیلبرگ جدید سری ترسناک پس از تاریک خواهد شد استفاده از بینندگان’ دستگاه ساعت به اطمینان حاصل شود که نشان می دهد این عنوان به طور کامل تحت اللفظی تنها اجازه می دهد بینندگان به لحن در شب.

“این خواهید بود برای دیدن آنچه که دیگر تلفن استاندارد توابع Quibi می توانید بهره برداری در آینده منتشر شده است. به عنوان طولانی به عنوان Quibi همچنان به نوآوری و مهار خلاقیت با استفاده از داستان سرایی من بصورتی پایدار و محکم بر این باورند مخاطبان خواهد پرداخت به تجربه محتوای موجود در سیستم عامل های دیگر.”

درام قبلا نگاه در آنچه که بازاریابان نیاز به دانستن زمانی که تبلیغات در Quibi.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im