اوت معمولا هنگامی که ما سعی می کنید برای گرفتن یک آخر تعطیلات در پیدا کردن راه های سرگرم کننده به ضرب و شتم گرما و ما آخرین licks از تابستان است. اما در این سال اوت متفاوت است.

برای کسانی از ما که در سن مدرسه کودکان پتانسیل بازگشت به کلاس آویزان بر ما; ما تعداد ساعت قبل از واقعیت های ویروسی همه گیر تست ما که در آن مهم ترین.

ماه احساس می کند هر دو بیش از حد طولانی و بیش از حد کوتاه — در هنگامی که یک غول شکاف گمنام که در طی آن همه چیز را می توانید تغییر دهید و به مقدار کافی زمان برای آماده شدن برای چنین دلهره آور شرکت.

از آنجا که مدارس بسته در ماه مارس که در آن من زندگی می کنند, زندگی شده است یک غول تنظیم برای 5 سال. آن مشخص شده و پایان کلاس های درس زمین های بازی زنگ تفریح singalongs, زمینه, سفر, شنا, درس ورزش و نمایشگاه اردوگاه playdates و تقریبا هر چیز بزرگ که کودکان نگاه به جلو به انجام با هم.

آموزش ادامه داد: در خانه, اما آن را متفاوت بود دشوار است و به مراتب کمتر سرگرم کننده است. ما موفق برخی از مسئول, هوای آزاد, دریافت-togethers با خانواده و دوستان نزدیک است که به دلیل فاصله ثابت خسته کننده تر برای او را از لذت بخش است. او نتواند خود را با دوستان و معلمان خود و از جان گذشته است برای بازگشت به مدرسه.

اما او نمی تواند بازگشت به مدرسه به عنوان او آن را می دانستند. و به عنوان من تامل بر آنچه در زندگی می خواهم برای او اگر او می کند من نیستم بنابراین مطمئن شوید که آن را در واقع می شود برای او بهتر است.

مدارس در سراسر کشور در حال قرار دادن در محل برنامه های خود را برای بازگشایی, که بسیاری از آنها شامل چیزهایی مانند درجه حرارت روزانه-مصرف ساعتی شستن دست ها همه روزه ماسک با ماندگاری شش پا فاصله, “اتاق انزوا” برای کودکان و نوجوانان که به نظر می رسد علامتی اجتماعی, تعاملات از طریق پلکسی گلاس و رهبری مدیریت اضطراب تمرینات.

در حالی که همه از آن است که به خوبی در نظر گرفته شده و به احتمال زیاد لازم است به نگه داشتن مدارس امن از coronavirus آن نیز رک و پوست کنده برای تلفن های موبایل مانند یک dystopian hellscape است که شما را در یادگیری وحشتناک اگر نه تماما سازمان ملل متحد سرگرم کننده تجربه برای من به زودی به kindergartener.

در حال حاضر ما اصلا بحث زیادی در مورد COVID-19 در خانه. پسر من می داند که مردم بیمار هستند و به همین دلیل همه چیز بسته هستند اما او هرگز یک بار می ترسید که او یا ما مریض است. این ویروس است که هنوز هم بسیار در ذهن خود دور تبه کار.

اما من نگران آن مدرسه و آن توجه به علائم و شیوه های ایمن را نگرانی در مورد ابتلا به کروناویروس حق خود روحی و روانی, آستان, که در آن هر تعامل او مملو از افتضاح امکانات.

وزن که برابر شناخته شده روانی مزایای رفتن به مدرسه (و همچنین اقتصادی و اجتماعی upsides) غیر ممکن است و بی ورزش. در حالی که CDC توصیه می کند, “مهم تعاملات اجتماعی که در تسهیل توسعه اجتماعی انتقادی و مهارت های عاطفی هستند به شدت محدود و یا محدود زمانی که دانش آموزان از لحاظ جسمانی در مدرسه” مدرسه تجربه آنها در حال دفاع در حال حاضر یکی هیچ مدرسه-سن کودک در امریکا تا به حال شده است از طریق.

کسانی که گمنام هستند و به همین دلیل برخی از روانشناسان نگران هستند.

آن Glowinski استاد روانپزشکی کودک در دانشگاه واشنگتن در سنت لوئیس است که کمتر نگران بچه ها مرور قوانین جدید از او به بزرگسالان اضافه کردن به خود نگرانی.

“کودکان و نوجوانان می توانید بازی در همه چیز” او گفت: از پوشیدن ماسک و اجتماعی فاصله گرفتن قوانین است. “اما آنچه که بچه ها بیشتر حساس به این است که آیا بزرگسالان اطراف آنها نامشخص است و می ترسم. تا زمانی که معلمان مریض و یا اگر برخی احساس می کنید مجبور می شود وجود دارد, و یا زمانی که پدر و مادر بیش از حد نگران و بزرگسالان فقط در کودکان و نوجوانان می تواند واکنش نشان می دهند به آن است. همه آنها می خواهند به دانستن است که آنها خوب خواهد شد و خانواده خود را خوب خواهد بود و ما مطمئن نیستید در مورد آن است.”

به عنوان سخت به عنوان ما کار کرده ایم و به لحاظ جسمی نگه داشتن COVID-19 دور ما کار می کرد به همان اندازه سخت به نگه داشتن آن به دور از ما kiddo و روان که به نظر می رسد یک کار غیر ممکن است هنگامی که او به مدرسه می رود و آن را در همه جا.

این خوب است که ایالت ها و مناطق آموزش و پرورش در حال اجرای دقیق ایمنی و بهداشت اقدامات برای کاهش خطر ابتلا به کروناویروس در پاییز. اما آنچه که ما فقط نمی دانم که آیا نگه داشتن بچه سالم در مدرسه را در واقع برخی از آنها ناسالم است.

S. e. Cupp میزبان “s. e. Cupp فیلتر” در سی ان ان.

ارسال نامه به letters@suntimes.com.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im