با درآمد تبلیغ پایین 23% توییتر به نظر می رسد برای تنوع با اشتراک

با وجود ورود 2020 در یک موقعیت قوی انجام همه گیر Black Lives Matter آگهی مکث و اجتماعی اخیر با نام تجاری رسانه های تحریم را بسته بندی پانچ ترک غول رسانه های اجتماعی, توییتر, نفس, با درآمد حاصل از تبلیغات پایین 23 درصد است.

اگر چه درآمد آگهی در زمان ضربه توییتر گزارش داده است که در آن شاهد رشد اقتصادی در تعامل مخاطبان با پایگاه کاربر در حال رشد به 186 میلیون و 34% در سال در سال افزایش دهد.

رئیس exec جک دورسی گفت: سرمایه گذاران است که توییتر به دنبال شده بود به عنوان “چند خط از درآمد” در حال حاضر در محل به “کشف ایده های دیگر”, اشاره که اشتراک می تواند آزمایش می شود این سال است.

درام رو باز رسانه های اجتماعی گروه ها financials و چگونه آن را با هدف بازگشت به رشد مثبت است.

چگونه Covid-19 نهفته توییتر ؟

  • توییتر اعلام کرده است آن را تجربه دشوار Q2 با مجموع درآمد پایین 19% در سال در سال در $683m اعتراف به آن را در ادامه به دیدن headwinds از کاهش جهانی تبلیغات و تقاضا به دلیل Covid-19 و ناآرامی های مدنی. یک تفاوت مشخص از ماه آوریل درآمد حاصل از $808m که تا به حال افزایش یافته است 2.6%.

  • درآمد حاصل از تبلیغات از آوریل تا ژوئن بود را 23 درصد نسبت به سال قبل در $562m. در سه هفته گذشته از ماه مارس میلادی درآمد پایین بود 27% در سال در سال. در حالی که مه خیلی بهتر توییتر را ببینید تدریجی بهبود ممکن است تا زمانی که سیاه و سفید زندگی می کند توجه به اعتراضات ناشی از یک دوم رسید. این شرکت می گوید آگهی درآمد پایین بود فقط 15 درصد در سه هفته گذشته از ماه ژوئن است.

  • توییتر گزارش داده است که در آن شاهد رشد مخاطب در تعامل با پایگاه کاربر در حال رشد به 186 میلیون 34 درصد افزایش یافته است. این بالاترین گزارش نرخ رشد.

چگونه توییتر قصد از دست رفته را جبران درآمد تبلیغات?

  • به عنوان آن به نظر می رسد به بهبود توییتر امیدوار است که بازگشت از ورزش تاثیر را هر دو از نظر مخاطبان رشد و “حمایت و تبلیغات محتوای فرصت”.

  • این شرکت اعلام کرد که به پایان رسید کار بازسازی آن تبلیغ سرور نرم افزار تلفن همراه توسعه (نقشه) که باید اجازه می دهد توییتر به هدف بهتر و کسب درآمد از تبلیغات.

  • توییتر گفت: این تفکر از راه به تنوع درآمد خود را به دور از تبلیغات با راه اندازی یک اشتراک محصول.

  • “ما باید با تمرکز توجه ما بر روی افزایش درآمد دوام به طوری که ما چند خط از درآمد به جلو و از. ما می خواهیم به مطمئن شوید که هر خط جدید درآمد مکمل برای ما تبلیغات کسب و کار. بنابراین ما فکر می کنم یک جهان وجود دارد که در آن اشتراک می تواند تعریف” دورسی اعتراف کرد.

چه توییتر درآمد آگهی به ما بگویید که در مورد گسترده تر دولت از صنعت ؟

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de