Libresse و Bodyform تابو شکستن موزیک ویدئو, ‘Viva La فرج شده است تاج آگهی مبارزات انتخاباتی سال است.

نشاط بخشی, بدن, مثبت, کمپین از AMV BBDO طول می کشد شماره یک نقطه در تازه منتشر شده, جهان, خلاق, رتبه بندی که نشان می دهد که مبارزات مردم برندها و آژانس های برنده مهمترین جایزه در سال 2019.

که قبلا شناخته شده به عنوان بزرگ برنده, جهان, خلاق, رتبه بندی معیار برجسته ترین کار از سال گذشته با جمعآوری و تجزیه و تحلیل نتایج حاصل از 21 جایزه بین المللی نشان می دهد از جمله Clios, D&AD و شیرها کن.

‘Viva La فرج’ به دنبال آن است در این رتبه بندی توسط ‘حقیقت این است که ارزش آن’, قدرتمند Droga5 فیلم برای نیویورک تایمز و “برادوی رنگین کمان’, DDB شیکاگو حقیقی بولینگ موسیقی. 200 بالا ترین-اهدا مبارزات 2019 را می توان در جهان, خلاق, رتبه بندی گزارش. دانلود رایگان خلاصه در حال حاضر.

1. Viva La فرج

توسط AMV BBDO برای Essity

بهداشتی سوئدی تبلیغ Essity صاحب مارک های چنین به عنوان Bodyform و Libresse توسعه داده است یک طعم و مزه برای مقابله با تابوهای. کار با AMV BBDO آن را در حال حاضر مسئول تحسین ‘Bloodnormal’ کمپین در سال 2017, که درو ستایش برای آن تصویر واقعی خون قاعدگی. و هنگامی که آن را می خواستم به گسترش مارک های خود را به ‘مراقبت های صمیمی’ دسته آن را داد و بدون توجه به آن تغییر رویکرد جسورانه.

نتیجه این شد ‘Viva La فرج’ سه دقیقه موسیقی تصویری که تبدیل به یکی از مهمترین و صحبت در مورد مبارزات از سال و در حال حاضر ما می توانید نشان می دهد – بیشتر تعلق می گیرد.

مجموعه ای به کمیل Shultz را Yo’ ستایش (نمونه در Fatboy Slim آمار شما را ستایش) آن را نشان می دهد صدها نفر از vulvas – ارائه شده توسط صدف, صدف حلزونی پوسته فورچون کوکی ها و بیشتر – joyously لب همگام سازی به همراه موسیقی است.

“همه چیز ما در جامعه و فرهنگ بود و توطئه به زنان احساس بد در مورد آلت تناسلی خود را گفت:” الکس اندوهگین AMV BBDO ارشد خلاق افسر. “بنابراین ما تصمیم به انجام همه چیز ما می تواند به آنها احساس خوبی در مورد آنها عوض شود.”

2. حقیقت این است که ارزش آن

Droga5 نیویورک, نیویورک تایمز,

‘حقیقت این است که ارزش آن را’ یک سری از فیلم ها به تصویر می کشد طول NYT خبرنگاران مجبور به رفتن به در پیشنهاد خود را به زیرخاک در اوردن اصلی داستان است. آنها سایه روزنامه نگاران در طول خود را کامل گزارش, روند, نشان, همه چیز از روال تحقیقات فاز در دفتر به dodging انفجار بر روی زمین در شکار به داستان.

“ما به دنبال داستان می توانید به ما بگویید که در مورد روزنامه نگاری” NYT افسر ارشد بازاریابی دیوید روبین گفت: درام. “ما رسیدن به اتاق خبر و صحبت کردن با روزنامه نگاران به درک داستان های خود را بهتر است. هدف این است که برای پیدا کردن راه های خلاق برای گفتن داستان خود را در یک فرمت ساده یا 30 ثانیه یا کمتر پس ما ایجاد کرد.”

3. بولینگ تجاری: موسیقی برادوی

DDB شیکاگو برای بولینگ

بولینگ’ 2019 سوپر باول کمپین تا به حال دیده می شود به باور – در درجه اول

زیرا در رد از رسیدن به آن فقط قابل مشاهده توسط اقلیت کوچک از این نام تجاری را پرداخت عمومی که موفق به گول زدن بلیط برای این pop-up مارک برادوی پر زرق و برق. که متوقف نمی آن که garlanded با جوایز ،

بازیگران بازیگر Dexter Michael C Hall نیم ساعت عملکرد نوشته شده توسط پولیتزر-فینالیست نمایشنامه نویس را Eno در همکاری با DDB. از طریق آهنگ و رقص (آهنگ اصلی شامل تبلیغات خرابه همه چیز این ممکن است یک ایده بد و این قطعا یک ایده بد بود) متا موسیقی تا به حال تجارت بصورتی پایدار و محکم در مناظر آن زمانی که آن صحنه در سوپر باول یکشنبه.

به عنوان بازبین ما کتی Deighton نوشت: “مخاطب می خندد در bathos و در عین حال در این نقطه از شوخی واقعا در هر تبلیغ صرف برادوی-تولید سطح از پول نقد در سوپر باول یکشنبه: هم ریخته طبیعت از بازی های تجاری به معنی بسیاری از آنها بعید است به اندازه حتی یک تقریبا غیر محسوس’ افزایش فروش کردن پشت خود را $5 متر 30 ثانیه نقطه.”

شما می توانید دریابید که چگونه هر سه ترین-اهدا مبارزات 2019 ساخته شد و دیدن لیست کامل از 200 بالا مبارزات در جهان, خلاق, رتبه بندی گزارش های موجود در worldcreativerankings.com. جهان, خلاق, رتبه بندی گزارش همچنین نشان می دهد این صنعت 200 ترین-اهدا معماران و طراحان سازمان ها و علامت های تجاری.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im