مارک دفعات بازدید : ، مدیر عامل WPP ، صادر کرده است
عذرخواهی برای اظهارات عمومی نشان می دهد که داشتن افراد بیش از 30 در کسب و کار تبلیغاتی یک مسئولیت است.

در طول تماس سرمایه گذار سه ماهه دوم WPP در این هفته ، دفعات بازدید : پرسیده شد که آیا
شرکت هلدینگ که شامل اوگیلوی، واندرمن تامپسون، گری، شین شین و کانتار گروه است، در میان دیگران، ترکیب درستی از استعداد تلویزیونی دیجیتال و سنتی دارد.

پاسخ: «ما
طیف بسیار گسترده ای از مهارت ها ، و اگر شما در مردم ما نگاه — سن متوسط کسی که در WPP کار می کند کمتر از 30 است. خوشبختانه به سال 1980 برنميگردن

جای تعجب نیست که یک شورش رسانه های اجتماعی به دنبال داشت و حرفه ای ها بحث می کردند که آیا تجربه به اندازه کافی در صنعت ارزش گذاری شده است یا خیر.

“اگر شما یک مشتری بیش از 30 سال بود، چگونه
شما در مورد مدیر عامل WPP احساس می گویند هر کسی بیش از 30 تلخه است؟” tweeted دیو Trott، نویسنده “فساد خلاق” است.

تبلیغات

تبلیغات

گابریل دوروس، مدیر استراتژی اجرایی در نیو
یورک تایمز، یک مشاهده به خصوص scathing ارائه داد: من به شما اطمینان می دهم، هیچ که در WPP کار کرده است، و بسیاری از ما وجود دارد، شوکه شده و یا حتی از راه دور توسط مارک دفعات بازدید: شگفت زده
نظرات.”

دفعات بازدید : به زودی راه می رفت به عقب اظهارات خود را ، tweeting (در بالا) ، “ما خوش شانس به هزاران نفر از مردم در WPP که دهه ها تجربه و تخصص. اونا به شدت
با ارزش به کسب و کار ما و کار ما برای مشتریان انجام می دهند، و من متاسفم پاسخ من پیشنهاد در غیر این صورت.” همچنین: «به تازگی از من پرسیده شد که آیا تیم های ما تعادل درستی از مهارت های بین تلویزیون دارند یا نه
و ديجيتال . من معتقدم که آنها انجام می دهند اما اشتباه بود به استفاده از سن سعی کنید به یک نقطه. افراد بیش از ۴۰ سال می توانند بازاریابی دیجیتالی بزرگی انجام دهند درست همان طور که افراد زیر ۳۰ سال می توانند تبلیغات تلویزیونی بزرگی بسازند.»

خوانده شد
مدیر ارشد اجرایی WPP در سال ۲۰۱۸، پس از کناره گیری بنیانگذار و رهبر دیرینه آن سر مارتین سورل، در میان ادعاهایی مبنی بر استفاده از بودجه شرکت برای پرداخت هزینه روسپیان. مورل تکذیب کرده است
همه این ادعاها.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im