WPP کاهش ارزش سهام به شدت پس از هیچ رشد 2019 نتایج صادر شده

Category: مدیا دیلی نیوز Comments: No comments

WPP سهام سقوط 17% امروز پس از گزارش یک
آلی درآمد قطره از 1.6% به صورت کامل-سال 2019 و به 1.2% کاهش از جمله Kantar. (این شرکت به فروش می رسد 60 درصد از سهام خود در Kantar به Bain Capital در ماه دسامبر.)

کاهش شدید در آمد در میان
ادامه فروش سهام در سطح جهان به دلیل نگرانی در مورد کوروناویروس بحران است. Omnicom, Interpublic, Publicis Groupe و MDC شرکای سهام بودند همه را تک رقمی در معاملات صبح
امروز.

WPP چهارمین آگهی برگزاری شرکت به گزارش آلی درآمد قطره برای 2019. قبلا Havas, Dentsu و Publicis Groupe گزارش شده کاهش می یابد. Omnicom و Interpublic گزارش سود.
MDC, گزارش کامل نتایج سال امروز بعد از بازار نزدیک است.

WPP ارسال شده در Q4 آلی کاهش 1.9% و یک قطره از 1.6% از جمله Kantar.

آمریکای شمالی عملیات همچنان به عنوان
بزرگترین کشیدن در برگزاری شرکت, نتایج ارسال 5.7% آلی, درآمد, رها در حالی که مناطق دیگر گزارش شده پایین و تک رقمی را افزایش می دهد. حساب های ایالات متحده در حدود یک سوم از WPP را
کسب و کار است.

تبلیغات

تبلیغات

گزارش درآمد کمتر عبور از طریق هزینه ها از ادامه عملیات بالغ بر £10.8 میلیارد دلار ($13.9 میلیارد دلار) پایین 0.3%.

WPP مدیر عامل علامت گذاری به عنوان خوانده شده توصیف 2019 به عنوان یک “بنیادی سال” در این شرکت سه سال برنامه چرخش و آن را در مسیر “به ارائه 2021 اهداف از جمله رشد آلی و در راستای رقابتی
مجموعه. 2019 او اضافه شده بود که “به طور گسترده در خط با آنچه که ما انتظار می رود.”

“ما پیشرفت های قابل توجهی تسهیل WPP” خواندن به گفته تحلیلگران در لندن پنج شنبه
صبح با اشاره به ادغام سازمان VML و Y&R و Wunderman and J. Walter Thompson.

رشد مختل شده است در بخشی از زیان مشتری در سال 2018 و 2019 به ویژه یک قطعه بزرگ از فورد
کسب و کار است. خواندن گفت: این شرکت به چرخه را از طریق درآمد حاصل از ضربه فورد تا پایان سه ماهه اول این سال است.

اما سازمانی miscues نیز صدمه دیده این شرکت در ادامه گفت:
با استناد به تحکیم ایالات متحده بهداشت و درمان کسب و کار چند سال قبل که منجر به یک استعداد خروج و عملکرد. که تحکیم در حال حاضر شده است لغو شد.

این شرکت انتظار دارد تا سال 2020 به
یک تخت در سال برای هر دو درآمد و سود عملیاتی هر چند که ارشاد ارائه شد با احتیاط که آن را می تواند تغییر داده شود تاثیر Coronavirus بحران—تاثیر است
غیر ممکن است برای پیش بینی در این نقطه است. او اشاره کرد که برخی از WPP کارگران در چین شروع به سر کار در دفاتر خود را.

2020 اولویت های شامل در ادامه به سرمایه گذاری در مشتری و
جدید کسب و کار تیم و جدید تر استعداد خلاق است. خواندن یک نقطه اشاره کرد که بسیاری از تلاش واحدهای سنتی سازمان های خلاق است.

این شرکت همچنین در حال کار برای اتصال بهتر آن
تکنولوژی سیستم عامل از طریق یک پروژه که لقب WPP باز است که باید تقویت هر چه بیشتر همکاری در شرکت و ایجاد فرصت های اضافی برای مشتریان خواندن گفت.

این شرکت همچنین با تمرکز بر مقابله با تقلید و ناکارآمدی در عملیات دفتر پشت.

به عنوان به آنچه که او به عنوان “کوکی آخرالزمان” خوانده گفت: WPP است کمتر در معرض
تنها با حدود 2 میلیارد دلار از آن £53 میلیارد دلار در بیلینگز اختصاص داده شده برای برنامه ریزی اقدام به خرید آن هستند به شدت وابسته به کوکی مسیرهای پیاده روی. مقیاس روابط با حق بیمه کانال های داده
و بینش همه کمک به کاهش چالش ها در یک کوکی-کمتر جهان, او گفت:.

اما او اضافه کرد: کمتر کوکی ها “کاهش ارزش از داده ها به طور کلی … آن را سخت تر از
واسطه و بدون شخص ثالث روابط است.”

دفعات بازدید: همچنین اشاره کرد که گوگل در حال ساخت “قابلیت” را در مرورگر کروم طراحی شده برای کمک به بازاریابان فعال-تنظیم
تاثیر کوکی ها رفتن دور.

 این داستان به روز شده است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>