جوان, بین نژاد های مختلف سیاه: هر چیزی است که انجام می شود به نزدیک تاثیر گذار قومیت پرداخت شکاف?

سیاه اثرگذارندهها پرداخت می شود کمتر از سفید اثرگذارندهها. نه در همه زمان ها و در هر بازار و یا در هر انتخاباتی است. و این مسئله ممکن است یا نه ممکن سیستماتیک (صنعت را عدم شفافیت بیش از تاثیر گذار پرداخت ما مانع از پیدا کردن).

اما آن اتفاق می افتد در همان راه آن اتفاق می افتد در هالیوود و در صنعت تبلیغات و تقریبا در هر پرداخت (persian) زندگی مدرن است.

این اتفاق می افتد به Eulanda Osagiede نیمی از این سفر و شیوه زندگی وبلاگ نویسی اواز یا موسیقی دو نفری پشت هی! شیب انگشتان خود را در. سال گذشته به او گفت: بزرگ سیاه و سفید دیک قسمت بعدی چگونه یک نام تجاری است که به طور مداوم با نزدیک شدن به او در مورد محتوای مشارکت ظاهرا “تا به حال هرگز بودجه” را به او پرداخت و او Omo.

“من با نزدیک شدن به خالق دوستان که کار کرده بود با نام تجاری قبل از,” او گفت:. “سازندگان این اتفاق افتاده بود و سفید و همه آنها گفت: “اوه نه ما پرداخت کردم’. با نام تجاری ادامه داد: برای رسیدن به ما. هر بار که آنها تا به حال هرگز بودجه و هر بار که چک آنها همیشه باید بودجه برای شخص دیگری. شاید آنها فقط نمی باید بودجه برای افرادی که شبیه ما است.”

این اتفاق می افتد به ژاکلین Ilumoka یک وبلاگ نویس و بازاریاب که یک بار پرداخت حداقل 800 پوند کمتر از یک همکار برای همان مقابله با یک نام تجاری مد سریع. این اتفاق می افتد به استفانی Yeboah یک به علاوه اندازه تاثیر گذار که پس از پرداخت در “کم £100s” برای یک سبک محتوا فرفره متوجه شدم که سفید اثرگذارندهها پرداخت شد در “£2,000-£3,000” برای همین کار.

این واسطه ها که کارگزار تاثیر گذار در معاملات بین برندها و سازندگان می گویند پرداخت اختلاف بر اساس نژاد به هیچ وجه به سیستم ساخته شده. برای بسیاری از جمله تاثیر گذار در بازاریابی پلت فرم Takumi قیمت مبتنی بر هر تاثیر گذار برسد. بنابراین اگر یک گذار از رنگ پیروان بیشتر از سفید تاثیر گذار در همان رده آنها خواهد پرداخت بیشتر.

“قیمت نمی تواند fiddled,” ادعا می کند که پلت فرم بنیانگذار, Adam Williams.

“و در واقع اغلب مشتریان می گویند که آنها باید به تنوع در سراسر هیئت مدیره … و به طور فعال در حذف برخی از تاثیرگذاران [از یک کمپین] از آنجا که آنها می خواهند یک ترکیب واقعی. از پلت فرم ما را در چشم انداز آن را یک مشکل نیست.”

مشابه پلت فرم تاثیر گذار توصیف پدیده ای مشابه. این شرکت با این نسخهها کار با درخواست اثرگذارندهها به نام هزینه های خود را به جای درخواست مشتری قیمت آن است.

“هرگز ما تا به حال در یک وضعیت که در آن یک مشتری خواسته است ما به مذاکره سخت تر و یا به ارائه یک بسیار کاهش نرخ به سازندگان بر اساس قومیت خود می گوید:” سر مشتری خدمات نیک Speller. “در برخی از ما بیشتر اخیر مبارزات سازندگان رنگ واقع شده است قادر به شارژ بیش از سفید سازندگان با مشابه زیر و تعامل به عنوان آنها قادر به اثبات توانایی خود را برای رسیدن به مخاطبان خاص جمعیتی است که مشتری به دنبال تبلیغ به.”

بنابراین اگر نژادی تاثیر گذار پرداخت شکاف است ظاهر می شود در نقطه ای از قرارداد ساخت به همین دلیل است که آن را در همه اتفاق می افتد? به این دلیل است که پیچیده ساختاری و ریشه در دهه های قرن ها حتی از تاریخی نژادپرستی. آن را به دلیل ” سیاه دلار هنوز هم کمتر ارزش تر از هر دیگر.

آلیسا Metzger مشغول به کار در صنعت زیبایی برای بیش از 15 سال است. در آن زمان او شاهد یک بخش عدم به نگه دارید تا با ایده فراگیر رشد نا امید به اندازه کافی برای راه اندازی شرکت خود را اختصاص داده شده به مقرون به صرفه, گیاهی, محصولات مراقبت از پوست طراحی شده برای تمام complexions آنها.

این InnBeauty پروژه به طور منظم کار می کند با یک آرایه وسیعی از تاثیرگذاران; دیگر مارک های زیبایی را انجام نمی, همان, او می گوید: به دلیل که آنها را انتخاب کنید را در بازار هدف خود را.

“مارک را نگاه کنید که آنها در حال هدف قرار دادن با پرسیدن که بیشترین پول را به خرید محصولات خود را,” او توضیح می دهد. “اگر آنها در حال ساخت محصولات قفقازی زنان در 30s خود را و یا 40s آنها رفتن به اثرگذارندهها در 20s و 30s – شما همیشه انحراف جوان – و که در آن همه دروغ است.

“آنچه می بینید است اثرگذارندهها مستقر در نیویورک یا کالیفرنیا یا دالاس – اثرگذارندهها که تمایل به قفقازی و طراح لباس – بزرگتر شدن حقوق به دلیل مارک های تقاضاهای مصرانه برای آنها. آن را از می آید که در آن شما در حال پیدا کردن خود را پایین آویزان میوه از کسانی که وجود دارد به خرید نام تجاری خود را. و در ما, در, زیبایی, آن را هنوز هم بیشتر سفید زنان بین سنین 25 و 40. بنابراین شما در حال رفتن و پیدا کردن lookalike اثرگذارندهها به تناسب جمعیتی است.”

اما دلیل بسیاری از مد و زیبایی, برندها هنوز هم تمایل سفید جوانی مخاطبان (که آیا یا نه آنها خود را متوجه آنها نیست فقط به خاطر اینکه آنها پول بیشتری برای خرج کردن. آن را به دلیل “دلار از رنگ به ارزش شده است کمتر از دیگران” از جمعیت وجود داشته است می گوید: Coltrane کورتیس موسس و شریک مدیریت از آژانس بازاریابی تیم خواهد داشت.

این تاثیر می گذارد نه فقط چقدر اثرگذارندهها رنگ پرداخت می شود اما بدون زرق و برق و ناآگاهانه راه برندها سعی کنید برای رسیدن به جوامع چند فرهنگی در وهله اول. و تاثیر گذار معیارهای چندان محبوب مدرن بازاریاب – شده اند حاوی راه این جوامع برقراری ارتباط در ذهن کورتیس می گوید.

“جوامع از رنگ اعتماد مردم به خاطر ثبات” او می گوید. “زمانی که شما واقعا در فعال کردن جوامع رنگ آن را فقط در مورد یکی از تاثیر گذار – شما باید کل جامعه پشتیبان گیری از پیام. اما برندها سازگار نیست در تلاش های بازاریابی خود را به ما برسد. آنها با استفاده از ما به عنوان آدرنالین را افزایش می دهد.

“و اجتماعی در حال حاضر حدود یک متریک. آن را در مورد چگونه بسیاری از مردم شما را دنبال کنید. که متناسب با اعتماد است.”

این به این معنی است که در حالی که یک سیاه تاثیر گذار ممکن است به رخ کشیدن قوی نامزدی رای با پیروان خود آنها را نادیده گرفته و در یک مجموعه داده اگر خود را پیرو شمارش آمار نیست ارتفاعات سفید گذار. پس خود را به قیمت پایین رانده شده که به معنی کمتر سیاه و اثرگذارندهها می توانید استطاعت به دنبال مانند یک حرفه ای.

این بدان معناست که وجود دارد کمتر سازندگان در دسترس برای فعال کردن جامعه برای علامت های تجاری. بنابراین برندها به سادگی زحمت تلاش برای رسیدن به آن. و این چرخه همچنان ادامه دارد.

“ما باور داریم که اگر مارک می خواهید به طنین انداز با مخاطبان هدف خود را, آنها باید کسب جای خود را در فرهنگ یا جامعه آنها می خواهند به بخشی از, می گوید:” لیلا Fataar بنیانگذار Platform13. “معتبر ترین راه برای انجام این کار است برای اضافه کردن ارزش به جامعه و کمک به آن فرهنگ است. که همیشه نمی باید ارزش است. برای ما تاثیر مثبت در اشکال مختلف می آید.

“اما این به آن معنا محترمانه با همکاری مردم که نشان دهنده ایجاد و شکل از فرهنگ مردمی است. ما به این مردم فرهنگی صدای. این افراد ممکن است یا نه ممکن بزرگ اجتماعی زیر اما اقتدار و تخصص – که به شرح زیر آنها را و چگونه درگیر مخاطبان خود است – تبدیل به اولویت و بودجه باید اختصاص داده شود درآمده است. این واقعا هیچ ربطی به رنگ.”

پس چگونه آن را تمام به پایان ؟ پاسخ ساده است – توقف درمان مردم از رنگ به عنوان راهی برای تقویت مبارزات انتخاباتی خود را و به جای آن محل آنها را در هسته های خلاق خود را. برای Fataar و کورتیس این به معنای تبدیل مفهوم “گذار” بر سر آن با مبادله می پردازد که بیشتر از یک حمایت و پست. شرکت آفرینش در سطح محصول به معنی فرهنگی تخصص influencer می رسد در تمام بازاریابی تاچ پونت در حالی که محصول خود را به احتمال زیاد خواهد شد درخواست تجدید نظر به جامعه چند فرهنگی در یک معتبر تر از سطح.

شرکت آفرینش, اما آسان است, حواس پرتی از سوال بزرگتر با نام تجاری بازاریابان نشده است درخواست اغلب به اندازه کافی است که من محصول واقعا ؟ InnBeauty را Metzger جانباز صنعت زیبایی شاهد شرکت طراحی محصولات با تنها یک زن در ذهن داشته است. در حال حاضر هر چند او می گوید: هیچ بهانه ای برای ساختمان یک شرکت در چنین یک راه است.

“اگر شما فقط به دنبال در یک جمعیتی سپس آن را به احتمال زیاد شما تنها با چند متنوع اثرگذارندهها … اما در هسته شما از دست رفته نقطه” او توضیح می دهد. “شما باید برای شروع به پرسیدن که مخاطبان خود را واقعا است و سپس باز کردن که مخاطبان. شما باید به سوال مانند: “آیا این کار در افراد مختلف با رنگ پوست?’ که شروع کردم در رئیس بازاریاب سطح.”

کسانی که بازجویی سوال – در میان دیگران مانند گسترش طعم پروفایل آفریقایی آمریکایی ها و هنجارهای فرهنگی از نسل دوم Latinxs – به احتمال زیاد پرسیده شده توسط یک سازمان و یا در خانه تیم که متنوع است. استخدام و گوش دادن به کارکنان از رنگ باعث می شود برای یک سازمان است که می تواند گسترده تر جمعیتی و در نتیجه ارزش اثرگذارندهها از رنگ به عنوان همتایان سفید.

به عنوان Curtis آن قرار می دهد: “این فقط در مورد داشتن که تنوع درون یک شرکت و اما در مورد تشویق فراگیر و فعالیت. این سیستمیک. آن را در مورد چگونه ما واقعا استفاده از این تنوع ما را برای اطلاع رسانی به تصمیم گیری های ما.

“کل این تاثیر چیزی است که اساسا کلمه از دهان بازاریابی است. بازاریابی دهان به دهان است که تنها ابزار جوامع از رنگ در واقع تا به حال. ما نمی باید صفحات آگهی در مجلات داخل و خارج از خانه تا زمانی که آنها می خواستند برای شروع به فروش سیگار و الکل به ما. و بنابراین کلمه از دهان است که تنها چیزی است که ذاتا درست به آفریقایی تجربه است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im