یوتیوب تبلیغات شگفتی تحلیلگران موج 33 درصد به $4B در Q1

گوگل پدر و مادر الفبا تعجب سرمایه گذاران
با قوی تر از حد انتظار در سه ماهه چهارم سال 2019 نتایج به خصوص از تبلیغات درآمد از یوتیوب در عرض آن. یوتیوب تبلیغات درآمد افزایش یافت 33 درصد به 4 میلیارد دلار.

که باعث یوتیوب آگهی فروش یکی از شرکت سریعترین رشد رانندگان به عنوان کل گوگل درآمد رشد 13 درصد به $41.2 میلیارد دلار برای سه ماهه.

نتایج
قابل توجه به عنوان آنچه به نظر می رسد به خصوص سوال شبکه تلویزیونی چشمگیر, تبلیغات, فروش, فصل به عنوان یوتیوب در درجه اول جذب تبلیغات تجاری به احتمال زیاد از تلویزیون سنتی
تبلیغ تغییر بودجه های آنلاین اگر چه شرکت مدعی است که “پاسخ مستقیم” است که یکی از سریعترین رشد یوتیوب تبلیغات بخش.

“یوتیوب نتایج بودند
سه ماهه را ایستادگی کردن” محوری گروه تحقیقاتی تحلیلگر Michael Levine اظهار نظر در یادداشتی به سرمایه گذاران در این صبح و اضافه کرد: “این به مراتب بهتر از ترس و ترکیب ما views
در مورد تبلیغات تلویزیونی به نیمه دوم سال 2020 و 2021 بنابراین ما فکر می کنیم این مجموعه کاملا مطلوب است.”

تبلیغات

تبلیغات

در پایان توجه داشته باشید Levine اضافه شده است که آن را ممکن است تحلیلگران “هستند
کم بها دادن به قدرت دم بلند و مدت است که با آن می تواند به حفظ دوام و رشد است.”

به اصطلاح دم بلند است که معمولا مورد استفاده برای توصیف کوچک و اواسط اندازه
کسب و کار نوعی که بسیاری از اقتصاددانان اعتقاد دارند که این می تواند به خصوص تحت تاثیر اثرات طولانی رکود اقتصادی با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net