اوج: جهانی تبلیغ صرف پیش بینی افت 9.1 درصد در سال جاری

جهانی هزینه های تبلیغاتی کوچک خواهد شد 9.1 درصد در سال 2020 به $572 میلیارد دلار قبل از دوره نقاهت به رشد 5.8% برای رسیدن به $606 میلیارد دلار در سال 2021 و $636 میلیارد دلار برای سال 2022 با توجه به اوج ها
هزینه های پیش بینی شده است.

ایالات متحده در حقیقت اثبات می شود نسبتا انعطاف پذیر در این سال با بهره گیری از سابقه سیاسی صرف در اجرا تا انتخابات سیاسی در
نوامبر.

ایالات متحده آگهی صرف است انتظار می رود به کاهش فقط 7 درصد در این سال به $224.5 میلیارد دلار قبل از بالا رفتن دلار 242.8 میلیارد دلار در سال 2021.

آسیا و اقیانوس آرام است و پیش بینی برای کوچک کردن 8 درصد
با تشکر از موفقیت برخی از بازارها در نگه داشتن این ویروس را تحت کنترل است. تبلیغ در اروپای غربی کاهش صرف به شدت در Q2 و تبلیغ صرف خواهد شد کوچک 15 درصد در این سال در حالی که مرکز و
شرق اروپا را کاهش 8%, امریکا 13 درصد و منا 20 درصد.

تبلیغات دیجیتال را برای 51 درصد از جهانی تبلیغ صرف این سال یک ارتقا نسبت به 49.5 درصد آن در هوا
دسامبر. دیجیتال ad بودجه قطع شد و به سرعت در اوایل بحران.. اما به عنوان زمان پیشرفت, برندها اختصاص بودجه بیشتر به کانال های دیجیتال را به استفاده از خود انعطاف پذیری و توانایی
بهینه سازی عملکرد در خصوص ویژگی های مهم در نامشخص زمان با توجه به گزارش اوج.

تبلیغات

تبلیغات

در حال حاضر دیجیتال, تبلیغ صرف خواهد شد کوچک است و تنها 2 درصد در سال 2020 و اوج انتظار ندارد هر
از این سهم به بازگشت به رسانه های سنتی به عنوان بحران برطرف: تبلیغات دیجیتال را به سهم بازار پیش بینی شده است برای رسیدن به 54.6% در سال 2022.

“جستجو پرداخت شده است از دست دادن سهم
دیجیتال, آگهی های بازار در طول چند سال گذشته به عنوان تصویری و کانال های اجتماعی باید به دست اورد شهرت” توضیح می دهد که جاناتان Barnard, سر, از, پیش بینی, مدیر اطلاعاتی جهانی برای اوج. “اما در این سال جستجو در آمده است به خط مقدم به عنوان راهی برای ارتباط با مصرف کنندگان است که دارای نیازهای جدید و همچنین باید برای پیدا کردن راه های جدید خود را رضایت بخش باید در این مشکل
بار.

اوج پیش بینی های جستجو خواهد شد و رشد بیش از چند سال آینده به عنوان محیط زیست در ادامه به تغییر با 5 درصد رشد در پرداخت تبلیغات جستجو در این سال و پس از 13 درصد در سال 2021 و
10 درصد در سال 2022.

بازیابی اطلاعات از رسانه های سنتی, مقایسه خواهد بود تکه تکه کرد و “در صفحه” گزارش اوج. در میان رسانه های سنتی های رادیو و تلویزیون دچار حداقل
انتظار می رود تا پایان سال با 11 درصد و 12 درصد مربوطه کاهش می یابد. بازیابی برای رادیو و تلویزیون خواهد بود حداقل با 2% و 1% رشد انتظار می رود برای 2021 بود.
خارج از خانه (OOH) و
سینما جای تعجب نیست رنج می برد بیشتر از دولت محدودیت در حرکت و مصرف کنندگان اجتناب از مکان های عمومی. خارج-از-خانه تبلیغات هوا به کوچک شدن 25 درصد در سال 2020
و سینما با 51%. به دنبال به جلو اوج پیش بینی 16 درصد رشد برای آه و 65 درصد رشد سینما, اما نه بازگشت به 2019 قله توسط 2022.

بحران تشدید دراز مدت کاهش
چاپ تبلیغات به آگهی روزنامه صرف است و پیش بینی برای کوچک شدن 21 درصد در سطح جهان در این سال و مجله تبلیغ صرف قطره 20%. اوج متحده است که روزنامه ها و مجله های تبلیغاتی در این گزارش شامل
تنها ناشران تبلیغاتی از چاپ نشریات; درآمد خود را از نشریات دیجیتال گنجانده شده در تبلیغات دیجیتال. هیچ بهبودی است, پیش بینی روزنامه ها و یا
مجلات با تبلیغ صرف در ادامه به کاهش در سال آینده.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im